پخش از طریق بامبو سقف: داستان قابل توجهی از راب Fukuzaki

ثانیهaving به تازگی جشن 25 سال در ABC7 Eyewitness News, Los Angeles, ورزشی لنگر راب Fukuzaki آن را انجام داده

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

ثانیه
aving به تازگی جشن 25 سال در ABC7 Eyewitness News, Los Angeles, ورزشی لنگر راب Fukuzaki آن را انجام داده است همه. او را تحت پوشش همه چیز را از لیکرز قهرمانی به پادشاهان استنلی جام; او در مصاحبه اواخر بزرگ NBA پخش جوجه Hearn; و او serenaded 50000 نفر در ورزشگاه طفره زن به لحن سرود ملی. او متمایز خوبی مدوله شده و صدای دوربین-آماده لبخند و یک شخصیت جذاب زخم هیچ چیز کوتاه از اعتماد به نفس.

او نیز اتفاق می افتد ،

متولد در لا و مطرح در هونولولو, Fukuzaki توسعه تزلزل شور و شوق برای ورزش به عنوان اوایل به عنوان سن 9 به طور منظم تشویق LA تیم های ورزشی و توصیف و صنعت پخش افسانه در هوا. او در آغاز کار خود را با آغاز فروتن.

"وجود دارد یک ایستگاه رادیویی در هاوایی که به ویژه داجرز بسته از LA. هر زمان که یک بازی بود من همیشه نشسته سمت راست در کنار رادیو و گوش" Fukuzaki گفت. "مادرم به خاطر من گفتن او 'When I grow up, من می خواهم به مانند Vin Scully.' "

در دبیرستان Fukuzaki نوشت: برای اواسط اقیانوس آرام موسسه,'s, روزنامه, Na Pueo به عنوان یک و تنها ورزشی نویس. با حضور در بازی های, جمع آوری نقل قول ها و نوشتن مقالات همه در زمان تناوبی انتشارات او بلافاصله به معرفی خواستار البته پاداش — دنیای روزنامه نگاری است. با اینحال Fukuzaki خود را در بر داشت بلبرینگ.

"نوشتن برای روزنامه به من این فرصت ارزشمند برای کشف فهم و outs از روزنامه نگاری" Fukuzaki گفت. "از آنجا که من می دانستم که من می خواستم به در نهایت چیزی در رسانه ها."

در کالج او در بر داشت خود را در لا مداوم به دنبال منافع خود را در ورزش در دانشگاه لاورن. شروع خود را دانشجوی سال دوم سال Fukuzaki به عنوان یک تعیین شده play-by-play مفسر ورزشی برای دانش آموز ایستگاه رادیویی KULV. برای او همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود.

Channel 7 News

یک شب طولانی در استودیو در یک زمان او را به طور مداوم اصلاح ناقص الگوهای بیان و آزمایش با ظریف پیچیدگیهای خود ستارگان صدای. پس از تصدی خود در KULV, Fukuzaki خود را به دست آورده و مدال برنده نه فقط یکی بلکه سه مستقیم پخش از جوایز سال از مدرسه.

در هنگام فارغ التحصیلی نورد در اطراف او می خواست به ماندن در LA اما فرصت های شغلی کمیاب شد. زمان تیک تاک; Fukuzaki می دانست که او تا به حال به تصمیم گیری.

"من به یاد داشته باشید صحبت کردن با یک مدیر اخبار در حالی که تقاضا برای شغل" Fukuzaki گفت. "او به من گفت: 'اگر شما می خواهید برای انجام کاری در ورزش فقط صبور باشید.' "

بنابراین او تصمیم گرفت به سر به عقب به هاوایی, جایی که او در نهایت پیدا کردن یک شغل پاره وقت با هونولولو را KITV. مشتاق به استفاده از فرصت های حرفه ای با رسانه ها Fukuzaki مجاز کاریزمای خود را به درخشش از طریق کمک به او را از طریق صفوف افزایش و در عین حال دوباره. به عنوان ایستگاه جدید هفتگی ورزشی لنگر و خبرنگار Fukuzaki در حال حاضر تکامل یافته اولیه خود را از سرگرمی به تمام عیار تعهد است.

پنج سال بعد در سال 1994 یک جای خالی در KABC-تلویزیون در لا باز کرد تا برای grabs و Fukuzaki آماده بود. او موفق به زمین کار ابتلا به بدون شک بزرگترین استراحت از کار خود را. با ارواح در تمام زمان بالا Fukuzaki پرواز را به LA تنها در این زمان با یک بلیط یک طرفه.

در عین حال با وجود وعده های پیش رو Fukuzaki خواهد بود که برای اولین بار به شما بگویم که این همه آفتاب و رنگین کمان.

او likes مقایسه انتقال به یک اتوبان. در جنوب کالیفرنیا در تمام شهرستانها شلوغی قابل ملاحظه ای در سرعت سریع; مسافران جام جم-بسته بزرگراه از شهر لس آنجلس چشم انداز به طور منظم. در هاوایی, همه چیز در حرکت در نصف سرعت. فرهنگ گذاشته است-بازگشت. مردم بی قید هستند. زندگی فقط کند می کند.

در حال حاضر Fukuzaki شد در دومین رسانه های بازار در این کشوردر حالی که هونولولو حتی نمی رسیدن به بالای 50.

اما شاید مهمتر از جمعیت خود را نمی تواند متفاوت تر. شهرستان لا متنوع است. از آن 10 میلیون نفر 49 درصد در حال Latinx, 26% سفید, 15% و 8% سیاه و سفید. در هونولولو, آسیایی مجموع عظیم 43%, مسلط قومی اکثریت آن را 970,000 ساکنان.

برای اولین بار در Fukuzaki حرفه ای بودن آسیایی, آنومالی بود. آن را می خواهم به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به.

"دانستن که من نیز نگاه بسیار جوان در آن زمان من به این درک رسیدم که وجود ندارد هر کسی در انجام آنچه که من انجام شده بود که حتی از راه دور شبیه من است. هنگامی که گزارش های مختلف, رویدادهای ورزشی, من می توانم بگویم که دیگران فکر " است که در آن می خواهم آنها این مرد است؟' "Fukuzaki گفت. "من احساس انگیزه بیشتری برای اثبات خودم و اعتبار کار را من انجام داده بود برای دریافت وجود دارد مهم نیست که من بدون توجه به آنچه قومیت."

برای اولین بار در Fukuzaki حرفه ای بودن آسیایی, آنومالی بود. آن را می خواهم به برخی از مورد استفاده قرار گرفتن به.

در همان زمان محبوبیت بی سابقه ای اجتناب ناپذیر بود. به عنوان اولین مرد ژاپنی آمریکایی لنگر در لا اخبار Fukuzaki دیدم صندوق پستی خود را با آب گرفتگی پیام از محلی آسیایی آمریکایی سازمان.

"من بسیاری از سوالات متفاوت از همه ، "ما دوست دارم برای شما به صحبت می کنند در این رویداد بخشی از این پنل تشریفات برای این,', " او گفت:.

به هر یک از این سازمان ها Fukuzaki گفت: هرگز هیچ.

"من افتخار فروتن, واقعا," او گفت:. "به من احساس مسئولیت به نمایندگی از آنها از جمله تمام ژاپنی بینندگان آمریکایی در منطقه است."

اگر چه Fukuzaki تا به حال به ندرت هر گونه آشکار از تبعیض نژادی و او متوجه شد که بیشتر معنای پشت امواج پشتیبانی می کند. آمریکایی های آسیایی تبار تا به او نگاه کرد. او فقط یک گوینده خبر در تلویزیون — او یکی از آنها را. او از باز کردن یک جاده جدید از امکانات برای بینندگان در خانه و از آنجا که این, اینکه, آسیایی شد و در حال حاضر توانمندسازی بیش از همیشه قبل از.

"من هرگز واقعا در برخورد با هر چیزی شبیه به این در هاوایی است. به عنوان یک آسیایی, آمریکایی, شما واقعا یک اقلیت بیش از وجود دارد" Fukuzaki گفت. "بنابراین برای من بودن در تلویزیون نبود یک معامله بزرگ است. برای دیگران آن بود."

امروزه او گفت: زمان تغییر کرده است. در طول سال در ABC7 او دیده می شود نزدیک یک افزایش در تعداد از سایر رسانههای مانند دیوید اونو و ورونیکا معجزه است.

در عین حال در سال 2019 محلی تلویزیون اخبار حقوقی واجد شرایط در سراسر کشور بود 77% سفید 12 درصد و 9 درصد Latinx. آسیایی, آمریکایی ؟ حدود 2 درصد. در این کشور به طور کلی جمعیت آسیایی ها حساب برای سه برابر این تعداد معلق در هوا در اطراف یک ثابت 6 درصد.

چه آمریکایی های آسیایی تبار تجربه در نهایت نشان دهنده گسترده تر الگوی عدالتی است که باید مورد بررسی قرار گرفت. این می تواند با توجه به نژاد پرستی نهادینه شده در شیوه های استخدام امروز اتاق های خبر. یا شاید آن را یک فقدان آمریکایی های آسیایی تبار ورود رسانه ها در وهله اول. وجود تعداد بی شماری از پیچیده hypotheticals.

ما همچنین باید درک کنند که آن را نه فقط سکس. سیاه و Latinx افراد حساب برای 32 درصد از جمعیت کشوردر عین حال تنها را تا 21 درصد از نیروی کار در ترکیب. در واقعا عادلانه جامعه این دو گروه را تشکیل می دهند به همان میزان از اتاق های خبر به عنوان اگر نه بیش از آنها را جمعیت ایالات متحده. 11% اختلاف معنی است که میلیون ها نفر از بینندگان خودشان را نمی بینند به درستی نشان داده شده در دوربین.

اما برای Fukuzaki اعداد را به کل داستان.

به عنوان یک آمریکایی آسیایی, در رشته رسانه های مطالعات خودم از دیدن این آمار و شناخت موانع می تواند مایوس کننده است. اما برای Fukuzaki اعداد را به کل داستان.

بله او احساس خود آگاهانه در نخستین روزهای روی کار. و بله او کلیشه ای "جوان" با آسیایی, ظاهر ممکن است تا به حال چیزی برای انجام با آن.

اما حمایت از اطراف آسیایی آمریکایی جامعه ثابت به مراتب قدرتمند تر است. گرفتن غرور در خود هویت Fukuzaki نمی بینم ریشه های اجدادی خود را به عنوان یک شکست بلکه به عنوان یک فرصت برای الهام بخشیدن به دیگران است.

این نوع از خوش بینی است که باعث می شود Fukuzaki همه بیشتر هیجان انگیز به تماشای. در حال رشد در لا من نیست که در بسیاری از آسیایی ها در تلویزیون به الهام گرفتن از, عمدتا به دلیل وجود ندارد که بسیاری برای شروع با. اما Fukuzaki یکی ثابت مدل نقش من همیشه می تواند نگاه کردن به. همیشه در کانال 7, همیشه آماده برای ارائه recaps بازی هرگز یک دقیقه دیر است.

پس از صحبت کردن با او, من در حال حاضر امیدوار است که آینده ای روشن برای آسیایی آمریکایی ها نهفته است فقط در اطراف گوشه. شاید این آمار را نشان نمی دهد آن را در سال آینده یا شاید چند بعدی. در برخی از نقطه وجود دارد خواهد بود بیشتر غارت Fukuzakis. آن را تنها یک موضوع از زمان.

تماس با رایان در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن