ببین این مرد در من زنده: زندگی و میراث Witter Bynner

منn سال 1918 زیادی در مورد دانشگاه برکلی را به نظر می رسد آشنا به مدرن چشم. هرست Greek Theatre هنوز هم ایستاده

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

منn سال 1918 زیادی در مورد دانشگاه برکلی را به نظر می رسد آشنا به مدرن چشم. هرست Greek Theatre هنوز هم ایستاده و بلند کردن از ناحیهای در شمال غربی خیابان قدم زدن از طریق پردیس هنوز هم نشان داد گیاهی دامنه کوه و یک کولاژ از ساختمان ها هنوز هم منعکس ادوار مختلف معماری دانشگاه برکلی دیده است.

نیز وجود دارد برخی از تفاوت های قابل توجهی. پردیس قرار دارد دانش آموزان آموزش ارتش و سپاه برای آموزش سربازان آینده برای جنگ جهانی اول مواج در اروپا است. آن را پایان خود نزدیک شد و پس از چهار خونین سال, اما سربازان که نمی دانم هنوز رتبهدهی نشده است. پس وجدان آيات در بر داشت خود را در حال حرکت به برکلی به تدریس جوان, دانشگاه, دانشجویان, حمایت از آمریکا در زمان جنگ باعث از خانه. این مرد Witter Bynner استاد از زبان انگلیسی داوطلب خدمت سربازی توسط ارتش آمریکا به اطمینان حاصل شود که آن مردان خواهد بود به خوبی سخن گفته است.

Bynner حل و فصل به کارلتون هتل در گوشه ای از دورنت و تلگراف و راه و شروع روی لئامت دادن خود را به عنوان یک استاد برای ارتش تنها چند ماه قبل از پایان جنگ. غیر عادی مرد Bynner شناخته شده بود و سپس خود را برای مجموعه شعر "قصیده برای دانشگاه هاروارد" به افتخار مادر آلما و co-نگارش "طیف: کتاب شاعرانه آزمایش" یک طنز از imagism بنابراین خشگی امیز که حتی Brynner ناشر نیست در ابتدا متوجه آن تقلید مسخره امیز. شاید Bynner بود و بعید است برای پیدا کردن موفقیت به عنوان یک استاد. چه تر است, او یک مرد همجنسگرا زندگی به عنوان آشکارا به عنوان یکی انتظار می رود از اوایل قرن 20th.

در عین حال فقط پس از یک ماه آموزش Bynner در بر داشت خود را ستایش. از او خواسته شد برای سرودن یک شعر خوانده شود گریک تئاتر به عنوان یک جشن پایان جنگ. Bynner ارائه "سرود ستایش" استادانه درست شده قطعه مورد نیاز است که شش مرد و یک گروه کر از 500 برکلی کودکان است. روزانه در کالیفرنیا گزارش شده است که آن را "موثر بود و کاملا جدید برای کالیفرنیا." کاملا جدید برای کالیفرنیا بود کتمان حقیقت است.

در سال است که به دنبال Bynner دعوت شده بود برای پیوستن به فارسی در UC برکلی به عنوان استاد از شعر است.

شاید جای تعجب نیست تصدی خود بود یکی از عجیب و غریب.

شاید جای تعجب نیست تصدی خود بود یکی از عجیب و غریب. او ترجیح داد به تدریس در کلاس های خود خارج اغلب در چمن شیب فقط زیر یونانی تئاتر. Bynner نیز دعوت از دانش آموزان برای اتاق های هتل ها که در آن در طول منع او و همکارش ویلیام Lyeman را ارائه نوشیدنی برای دانش آموزان بودند که به عنوان جوان اول. اگر چه او بسیار محبوب بود و با دانش آموزان خود را Bynner زد به مشکل با دانشگاه و اداره و تدریس قرارداد تمدید شد نه برای سال بعد.

با وجود این واقعیت است که او تنها یک سال Bynner چپ کاملا این تصور در دانش آموزان خود را. آنها همچنان به عنوان یک گروه و گاهی اوقات Bynner خود را متوقف خواهد کرد ، دانش آموزان خود را قدردانی Bynner به طوری که آنها به جمع آوری یک کتاب شعر با عنوان "W. B. در کالیفرنیا: ادای احترام."

در این زمان بود که Bynner ملاقات UC برکلی دانشجو ویلارد "Spud" جانسون. Bynner دیگر تدریس چپ کالیفرنیا به حرکت به سانتافه در سال 1922 پس از چند سال از سفر در چین به دنبال کار ترجمه. جانسون همراه او بودند و این دو با هم زندگی می کردند به عنوان دوستداران برای سال ها به عنوان بخشی از رونق هنرمند جامعه که شامل آمار و ارقام مانند جرجیا اوکیف و D. H. Lawrence. Bynner و Johnson به نظر می رسد در لارنس کتاب "Plumed مار" به عنوان شخصیت های داستانی اوون و ویللیرس.

Bynner و جانسون تقسیم تا پایان دهه 1920 اما هر دو همچنان به زندگی در نیومکزیکو با جانسون در حال حرکت به تائوس برای پیوستن به جامعه جعلی توسط مابل دوج Luhan و Bynner باقی مانده در سانتا فه که در آن او را به صرف بقیه عمر خود را.

در سال 1930 Bynner شروع یک رابطه با شاعر رابرت هانت که تبدیل به مادام العمر خود را شریک. آنها ملاقات کرده بود در ابتدا در سال 1924 و پس از آن چند بار بین, اما آن را تا شکار مستقر در سانتا فه برای بهبود یافتن از یک بیماری که رابطه خود را شروع به ریشه است. قابل توجه Bynner و شکار زندگی می کردند و آشکارا با هم به عنوان یک زن و شوهر است. Bynner کتاب "بهشت درخت" نوشته شده در سال پس از او و شکار خود را آغاز کرد در ارتباط با این نسخهها کار از طریق خود دست و پنجه نرم کردن با تمایلات جنسی خود و زمانی که این کتاب منتشر شد Bynner آمد publicly.

قابل توجه Bynner و شکار زندگی می کردند و آشکارا با هم به عنوان یک زن و شوهر است.

Bynner و شکار صرف بقیه زندگی خود را در حال حرکت بین سانتافه خانه و خانه آنها را خریداری و بازسازی هم در چپلا, مکزیک.

Bynner فوق العاده ای شکل در آمریکا شاعرانه کانن برای تعدادی از دلایل. گردباد خود را حرفه ای به عنوان استاد در دانشگاه برکلی در سمت چپ یک علامت در آینده بسیاری از شاعران مشهور مانند Hildegarde Flanner Stanton Coblentz دیوید Greenhood, Genevieve Taggard و Idella Purnell. Bynner مشغول به کار تحت والاس استیونس که او یک دانش آموز در دانشگاه هاروارد نوشتن برای دانشگاه هاروارد مدافع. Carl Sandburg یکی از بسیاری از نامی مهمانان Bynner و شکار سرويس رايگان فورشيرد در خود خانه سانتافه. Bynner به وضوح زد در محافل با بسیاری از شخصیت های با نفوذ و آن را به عنوان اگر Bynner خودش نبود نویسنده پرکاری است. در علاوه بر این به کار ترجمه Bynner نوشت: بسیاری از مجموعه های خود را در شعر از جمله "معشوق غریبه" (1919), "هندی زمین" (1929) و "جدید اشعار" (1960).

در عین حال حتی در UC برکلی دانشگاه که در آن Bynner به دست آورده شهرت مخلوط به عنوان یک حرکت و در عین حال بحث برانگیز استاد و با استعداد نویسنده Bynner است که تا حد زیادی ناشناخته است. معاصران او شد نام هر دانش آموز در هر گونه تغییرات از زبان انگلیسی 1A می شناسیم و در عین حال شعر او باقی می ماند غایب از جنگها از ادبیات آمریکا; داستان خود را به عنوان یک خلاق نیروگاه در سمت راست خود را به عنوان به خوبی به عنوان یک معلم که نهفته دانش آموزان خود را فوق العاده ناگفته باقی مانده است.

Bynner به دور از کامل بود اما میراث او سزاوار بیش از یک اندک ذکر است در Bancroft کتابخانه یادگار قدمت آن به 2000s. Bynner یک نام است که همه UC برکلی دانشجویان و دوستداران شعر باید حداقل تشخیص اگر نه برای خود کاملا جذاب داستان زندگی پس از آن حداقل برای مجموعه گسترده ای از شعر او را پشت سر گذاشت.

بنابراین اجازه دهید ما را ببین Bynner در واقع وقتی که می آید به موضوع میراث من فکر می کنم او گفت: آن را بهترین در شعر "Ecce homo":

من شده اند در انتظار است.

پیر سکوت خدایان خوب توسط!

من صبر کنید نه بیشتر. راه خشن است—

اما خدا که صعود است I.

— Witter Bynner, "Ecce homo"

پیج است Weekender ویرایشگر. تماس با پیج Prudhon در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن