ساختمان یک انسانی تر آینده: سازماندهی برای زندان لغو طول COVID-19

New نیویورک شده است مرکز COVID-19 شیوع در ایالات متحده با یک عفونت نرخ حدود 1.7% در حدود 4.5 برابر بيشتر از کش

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

New نیویورک شده است مرکز COVID-19 شیوع در ایالات متحده با یک عفونت نرخ حدود 1.7% در حدود 4.5 برابر بيشتر از کشور به عنوان یک کل. اما احتمالا بزرگترین نقاط داغ در کشور هستند نه دولت و یا شهر نیویورک خود را, اما نه زندانی جمعیت نیویورک. برخی از نیویورک زندان گزارش شده است که میزان عفونت به اندازه 80 برابر عفونت نرخ ایالات متحده در حالی که بدنام Rikers Island زندان پیچیده است عفونت رای بیش از 4.5 برابر بیشتر از شهر نیویورک می کند با توجه به کمک های حقوقی جامعه است. این اعداد افزایش نگرانی در مورد عفونت نرخ و شرایط بهداشتی در بازداشتگاه در سراسر کشور که در مجموع 2.3 میلیون نفر زندانی هستند.

چه خواهد شد به این مردم در طول همه گیر? از سال 2017 بیش از 13 درصد از افراد زندانی در ایالات متحده بودند بيش از 55. با توجه به سیاست ابتکار گزارش 74 درصد از مردم برگزار شد و در زندان در بازداشت پیش از محاکمه شده اند و محکوم به جرم و در نتیجه در زندان که به سر می برند در بخشی به دلیل برخی از مردم به سادگی نمی توانیم به قید وثیقه. یک زندانی زن باردار, Andrea دایره خرس در حال حاضر از دست داده و زندگی خود را به COVID-19. وجود ضعف سيستم ايمنی مردم و مردم با دیگر شرایط بهداشتی اساسی در زندانها زندان و بازداشتگاه در سراسر کشور است. در حالی که بسیاری از کشور دارای گزینه ای برای پناهگاه در محل خود و قرنطینه زندانی مردم نیست.

برای بسیاری از فعالان و سازمان دهندگان جامعه, پاسخ به چه باید اتفاق می افتد به زندانیان در طول همه گیر روشن است: رایگان به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است و اولویت بندی ایمن و انسانی درمان برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در داخل کشور بازداشتگاه. در واقع برخی از سازمان ها شده اند گرا به سمت هدف آزاد کردن زندانی از مردم در ایالات متحده از مدتها قبل از زمان بحران است.

"COVID-19 نشان داده است بسیاری از ترک ها در آمریکا زیرساخت می گوید:" Tomiko درخشش موسس مدیر پیری افراد در زندان حقوق بشر, کمپین یا برنامه HRC. آنچه این نشان داده در مورد حبس او همچنان است که آن را "فقط بیش از حد گسترده به حفظ کنه." درخشش امتیاز نه تنها هزینه های اقتصادی از نگه داشتن چنین سیستم زندان در حال اجرا است اما همچنین هزینه های انسانی به خانواده های برخی از آنها دیدن دو یا سه نسل از مردم قفل شده است تا در همان زمان. نرم افزار-ورق گرم با این نسخهها کار برای درمان برخی از این آسیب ها به دنبال دلسوز آزادی برای زندانی مسن و افراد بسیاری از آنها زندانی شده است برای بسیاری از زندگی خود را.

"COVID-19 نشان داده است بسیاری از ترک ها در آمریکا زیرساخت ها است." — Tomiko درخشش

این تلفات سنگین جرم حبس گرفته شده در جوامع در ایالات متحده یکی از دلایلی است که زندان لغو جنبش رشد کرده است به طور قابل توجهی بیش از چند دهه گذشته. زندان لغو شده است این ایده که به جای اصلاح زندان ها و زندان به آنها را کمتر خطرناک وجود یک زندانی کردن سیستم غیر انسانی است. تحت یک طرفدار الغای برده داری, چارچوب, هدف نهایی این است که یک جامعه می کند که قفل کردن مردم به دور اما که به جای دیگر سیستم در محل برای حمایت از جای مجازات و اجرای عدالت است که ترمیمی و نه تنبیهی.

در حالی که زندان لغو در ابتدا به نظر می رسید مانند یک یا بیش از حد آرمان گرا موقعیت برای بسیاری در جریان اصلی جامعه در طول چند سال گذشته آن را آغاز کرده است برای به دست آوردن کشش در گفتمان عمومی. با بحران کنونی توده منتشر شده decarceration و دیگر لغو گرا استراتژی به نظر می رسد نه تنها مناسب بلکه لازم است برای بسیاری از کسانی که در ایالات متحده سیستم زندان به عنوان یک بمب ساعتی برای بیماری همه گیر.

"این بیماری همه گیر است واقعا نشان داد که چقدر خطرناکی به سر می برند زندان ما و آن ایجاد یک جدید, ضرورت ایجاد راه را به خانه مردم می گوید:" جیمز پادشاه دولت مبارز برای الا بیکر مرکز در اوکلند. در حالی که الا بیکر مرکز با تمرکز بر هر دو حمایت از فعالیت در اوکلند منطقه و دفاع از سیاست های تغییرات در سطح دولت و پادشاه می گوید اهداف خود منتقل کرده اند در طول بحران از تمرکز در دراز مدت قانون با هدف کاهش حبس برای اقدامات است که می تواند بیشتر تسکین فوری.

با توجه به پادشاه در قانون فعلی, وزیر وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی اقتدار به آزادی افراد در حالی که وکلای منطقه می تواند توصیه به مردم برای resentencing. رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom همچنین می توانید موضوع عفو و commutations که او انجام داده است اما در مقادیر نسبتا کوچک (پنج عفو و 21 commutations پس از شروع بحران). شاه و الا بیکر مرکز در حال کار برای افزایش تعداد افرادی که منتشر می شوند.

"این بیماری همه گیر است واقعا نشان داد که چقدر خطرناکی به سر می برند زندان ما و آن ایجاد یک جدید, ضرورت ایجاد راه برای آوردن مردم به خانه." — جیمز پادشاه

برای بسیاری از ساکنان آالمدا کانتی سوال که چه چیزی اتفاق می افتد به مردم زندانی در طول این بیماری همه گیر است که نزدیک به خانه. آالمدا کانتی به سانتا ریتا زندان پنجمین زندان در کشور است. زندان گرفتار شده است برای سال ها با اتهامات سوء رفتار و سوء استفاده و از آن مواجه شده است و افزایش نظارت عمومی با کانون توجه این COVID-19 بحران قرار دادن در زندان ها و زندان ها.

این الا بیکر مرکز است که در خط مقدم یک کمپین خواستار حسابرسی از آملدا یا ACSO برای چند سال گذشته آغاز شده است یک پروژه جدید به نام سانتا ریتا زندان بان یا SRJW. هدف از SRJW است برای پیگیری COVID-19 موارد در سانتا ریتا زندان و ارائه به روز رسانی در زندان وضعیت و اقدامات ACSO. این مرکز تماس های اخیر به عمل شده است در اعتراض به بودجه پیشنهادی توسط کلانتر گرگوری Ahern به آالمدا کانتی هیئت ناظران را که به ACSO افزایش بودجه از $318 میلیون دلار در طول سه سال آینده. پیشنهاد افزایش بودجه را در مجموع در سال 2021 به تقریبا نیم میلیارد دلار که در مورد پادشاه نظرات "مردم به درستی عضوی که من لحظه ای آمد و با هم می گویند که این یک توجیه یا دلیلی برای ساخت موسسات که بیشتر سرکوب مردم و آسیب رساندن به آنها را در میان این همه گیر."

گروهبان. ری کلی اطلاعات عمومی افسر برای ACSO ادعا می کند که این افزایش بودجه لازم است و با وجود این بیماری همه گیر در حال انجام و در نتیجه کاهش جمعیت زندان. "هنگامی که COVID-19 رسیده است و ما از طریق همه گیر و این زمان بسیار دشوار است کسانی که در زندان شماره به عقب خواهد رفت و ممکن است رفتن به بالا و حتی بالاتر" کلی می گوید. "ما گفت: برای سال ها و سال ها و کلانتر Ahern گفت: برای سال و اجازه هیئت ناظران می دانم که زندان است understaffed بودجه کافی است. ما باید بیشتر روانی و رفتاری و سلامت پزشکان و برنامه ها وجود دارد چرا که ما در حال برخورد با یک جمعیت رنج می برد که تا حد زیادی از آن."

محلی سازماندهی گروه ها از جمله سازمان که قبلا شناخته شده به عنوان زندانی کارگران کمیته برگزاری یا IWOC اوکلند اختلاف نظر دارند. لینا گارسیا, که قبلا با نام IWOC اوکلند و ائتلاف تازه شکل گرفته سانتا ریتا زندان همبستگی یا SRJS ادعا می کند که صرف نظر از آنچه کلانتر, ادعای پول استفاده خواهد شد وجود دارد یک "فرهنگ ظلم و ستم" در زندان که بودجه اضافی نمی خواهد بود قادر به تعمیر. "حتی زمانی که مراقبت های ارائه شده به نامه" او مدعی "آن تغییر نمی کند این واقعیت است که آن را dehumanizing و بی رحمانه است." نمونه هایی از این درمان گارسیا مدعی شامل وادار کردن افرادی که در انزوا به دلیل COVID-19 علائم به زانو زدن روی زمین به درجه حرارت خود را چک از طریق غذا سینی اسلات دو بار در روز و تاخیر در پردازش درخواست برای "آسایش عمومی" مانند پتو اضافی برای افراد بیمار اگر آنها اعطا شده و در همه.

IWOC اوکلند در ابتدا تشکیل شده که در یک فصل از ملی IWOC سازمان آغاز شده توسط کارگران صنعتی جهان یا IWW. اوکلند سازمان مختصات تلاش های حمایت و publicizes مسائل مطرح شده توسط زندانیان در داخل زندان محلی. آن را نیز سازماندهی حمایت های دیگر از جمله تلاش های زندان آزاد حمایت از شب که در آن اعضا و داوطلبان ترتیب و مواد غذایی برای افرادی که منتشر شد از سانتا ریتا در ساعت در هنگام حمل و نقل عمومی در دسترس نیست. اوکلند فصل به تازگی منتشر شده بیانیه ای که آن را تقسیم کرده است و از بقیه IWOC و IWW اما هنوز برای اعلام یک نام جدید برای سازمان مستقل.

در ابتدا تشکیل IWOC اوکلند اعضای SRJS است که به تازگی نام دسته جمعی. این گروه تلاش در افزایش همکاری ها و ارتباطات میان افراد در جنبه های مختلف زندانی پشتیبانی می کند. اعضای عبارتند از سازمان دهندگان جامعه وکلا و اعضای خانواده و زندانیان خود را. SRJS به تازگی راه اندازی یک وب سایت است که آن را به عنوان توصیف "یک منبع برای شهادت به طور مستقیم از مردم در حال حاضر و یا قبلا زندانی در سانتا ریتا زندان و یا از اعضای خانواده خود و عزیزان است." این سایت امکانات شهادت صفحات نسبت داده شده به مردم در حال حاضر در زندانی در سانتا ریتا. این شهادت تمرکز در درجه اول در شرایط داخل زندان در طول COVID-19 بحران است. اتهامات از شهادت شامل تست بودن ارائه شده به زندانیان را تجربه coronavirus علائم مربوط به کمبود اجتماعی فاصله و ناکافی تجهیزات حفاظت شخصی و تمیز کردن وسایل.

شکایت در مورد شرایط در سانتا ریتا جدید نیست و آنها به تازگی مشخص شده در یک جمعی شکایت ثبت شده توسط سانتا ریتا زندانیان که اتهام "خلاف قانون اساسی و غیر انسانی شرایط حبس." این شکایت منتشر شده در سانتا ریتا زندان بولتن سابق IWOC اوکلند گفته است تحویل داده شده اند مارس 16 به زندان کارکنان و آالمدا کانتی هیئت ناظران. این اولین اقدام جمعی انجام شده توسط زندانیان در سانتا ریتا ، در ماه نوامبر گذشته حدود 400 زندانی صحنه یک روز اعتصاب غذا و در-و-کار توقف در پاسخ به غفلت و سوء استفاده اتهامات که شامل ادعاهایی در مورد غیر بهداشتی محیط کار اجباری و عدم دسترسی به مراقبت های پزشکی کافی و منابع حقوقی در میان دیگر شرایط در زندان است.

این ACSO به شدت رد همه این اتهامات ادعا که زندانیان نیست maltreated. در مصاحبه اخیر کلی ادعا کرد که هر گونه غفلت و یا عدم دسترسی به پزشکی و یا مراقبت از سلامت روان است که با توجه به underfunding با استناد به یک گزارش انجام شده به عنوان بخشی از جریان دادخواهی در ببو v. Ahern یک پرونده حقوقی علیه Ahern در مورد سانتا ریتا COVID-19 پاسخ. در پاسخ به اتهامات اطراف COVID-19 وضعیت در زندان کلی تقبیح آنها را به عنوان "کاملا نادرست" اشاره کرد که در زمان مکالمه ما وجود دارد تنها شش فعال COVID-19 نفر در زندان و 29 بهبود. "اگر ما نمی نگه داشتن آن را تمیز" او ادعا کرد "ما شیوع گسترده ما در زندان است."

"این واقعیت علمی" کلی به این نتیجه رسیدند.

کلی بیشتر ادعا کرد که به دلیل سانتا ریتا جمعیت است که در حال حاضر در کمتر از 1800 زندانیان کاهش بیش از 700 از آغاز ماه مارس از زندان عامل با فضای کافی برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد مشکلات دیگر زندان مواجه شده اند.

طرفداران با SRJS و سابق IWOC اوکلند همچنان به اختلاف ACSO گزارش شرایط در زندان با این استدلال که بدون افزایش نظارت آن غیر ممکن است به حقیقت را می دانم در مورد شرایط درون زندان به خصوص با توجه به این تاریخچه از اتهامات از شرایط بد و بدرفتاری که در ادامه به درگیری با اظهارات کلانتر ، سابق IWOC اوکلند و الا بیکر مرکز باید هر دو راه اندازی کمپین در برابر پیشنهاد افزایش بودجه به ACSO و همچنین دیدن آن را به عنوان یک شتاب برای بودجه اضافی برای گسترش سیستم حبس به جای تلاش برای decarcerate عنوان شده است لازم است در طول بیماری همه گیر که این سازمان را به عنوان یک گام در مسیر درست است.

زندان و زندان نه تنها تمرکز لغو گرا شدند. یکی دیگر از منطقه خلیج گروهی, اوکلند-بر اساس آسیایی, زندانی حمایت کمیته یا APSC, یک سازمان است که ریشه های آن در کار با مردم در زندان است. در طول زمان سازمان است شاخه را به سازماندهی در اطراف بسیاری از مسائل مربوط به زندانی که تحت تاثیر قرار آسیایی و جزایر اقیانوس آرام جوامع است. تمرکز اصلی شده است به تازگی در مهاجرت و کار برای جلوگیری از اخراج یک موضوع که به شدت اثرات آسیایی, بسیاری از جوامع است. با توجه به همکاری مدیر Nate قهوهای مایل به زرد به APSC حمایت سیاست لایحه به نام چشم انداز عمل می کنند که هدف آن برای پایان دادن به همکاری و ارتباط بین زندان و زندان و مهاجرت و گمرک و یا یخ در کالیفرنیا با هدف نهایی توقف nonmandatory عمل انتقال زندانیان که به پایان جملات خود را به طور مستقیم به یخ برای اخراج.

APSC نیز به تازگی آغاز شده "صاف یخ" کمپین که قهوهای مایل به زرد توضیح میدهد: "یک پاسخ مستقیم به COVID. اگر دولت ما است که به ما گفتن ما نیاز به پهن کردن منحنی پناهگاه در محل اقامت که شامل امنیت مردم در داخل است." پهن کردن یخ در تماس های اعضای جامعه را به تماس های تلفنی به یخ خواستار انتشار در خطر افراد در یخ بازداشت کرده است. با توجه به تماس خود را-در عمل راهنمای ASPC مشغول به کار در همکاری با گروه های دیگر به آزادی یکی از نه نفر تا کنون.

این استراتژی از ساخت انبوه تماس های تلفنی به آژانس و یا "تلفن میآورد" است که یکی از محبوب میان سازمان های طرفدار الغای برده داری. انبوه ایمیل و کمپین های رسانه های اجتماعی نیز اغلب همراه با تلفن میآورد. در حالی که این استراتژی همواره مفید آنها تبدیل شده ایم و حتی بیشتر از آن با توجه به محدودیت در مواجهه سازمان با توجه به سرپناه در محل مقرر. ماشین های مبتنی بر تظاهرات با مردم تشکیل ماشین کاروان در خارج از زندان بازداشتگاه ها و دیگر ساختمان های دولتی و نیز تبدیل شدن به طور فزاینده ای مفید برای اعتراض در حالی که زیر اجتماعی فاصله دستورالعمل. در حالی که پناهگاه در محل ایجاد یک محیط که در آن بسیاری از آنها بیشتر وصل دیجیتالی و باید زمان بیشتری برای شرکت در عملیات از آنها معمولا می گارسیا می گوید: "بسیاری از مردم احساس فلج و نا امید."

حتی با توجه به شرایط چالش برانگیز در حال حاضر اگر چه ضرورت لحظه است که انگیزه بسیاری از مردم درگیر در حمایت از تشکلات مردم. پادشاه می گوید که او دیده است "ناگهانی از حمایت" و تغییر افکار عمومی در اطراف کاهش حبس. در برنامه HRC, درخشش می گوید: بسیاری از افرادی که قطع شده است از ملاقات با عزیزان خود را با توجه به همه گیر را آغاز کرده اند درگیر شدن با سازمان های اطراف decarceration. افکار عمومی و حرکت به نظر می رسد به تغییر نیاز به استراتژی های جدید است که دیده نمی شد به عنوان واقع بینانه تا زمانی که بحران کنونی است.

حتی با توجه به شرایط چالش برانگیز در حال حاضر اگر چه ضرورت لحظه است که انگیزه بسیاری از مردم درگیر در حمایت از تشکلات مردم.

COVID-19 وحشتناک و بحران. این عمل به عنوان یک زنگ خطر برای کشور ما به عنوان به چگونه ناپایدار سیستم ما حبس است و سازمان های بازآموزی خود و جعل جدید تعاونی و ائتلاف را به تلاش برای ایجاد مسیرهای جدید رو به جلو است.

"در حال حاضر جهان انتخاب کرده است" درخشش می گوید. "با این نوع از بیماری همه گیر شما باید نگاه به آینده است. اگر این اتفاق می افتد دوباره ؟ و هنگامی که این اتفاق می افتد دوباره ما چگونه می خواهیم به آدرس این؟"

درخشش امید برای آینده ، با وجود این تراژدی از بحران کنونی او را می بیند بیشتر همکاری بین افراد مختلف و سازمان های آینده با هم. به جای siloed پاسخ های مختلف زندان اصلاحات و طرفدار الغای برده داری سازمان در گذشته تا به حال همکاری با یکدیگر برای decarcerate — نه تنها به صرفه جویی در زندگی می کند اما در حال حاضر برای جلوگیری از این اتفاق دوباره — ممکن است شروع به ایجاد توسعه پایدار در آینده است.

"بسیاری از سیستم های در حال رفتن به باید تبدیل خواهید برای تبدیل شدن به انسانی تر" درخشش می گوید. "این است که هدف نهایی برای ایجاد یک جامعه انسانی که در آن زندان نیست و قریب به اتفاق همه ما است."

تماس با Saya Abney در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب