قالیشویی سلطان آباد

قالیشویی سلطان آباد قالیشویی در سلطان اباد بهارستان: سلطان اباد یکی از شهر های شهرستان بهارستان میباشد. همی

توسط NEWSWORLDS در 28 دی 1400

قالیشویی سلطان آباد

قالیشویی سلطان آباد

قالیشویی در سلطان اباد بهارستان: سلطان اباد یکی از شهر های شهرستان بهارستان میباشد. همین شهر در بخش مرکزی شهرستان قرار دارد. سلطان اباد در جنوب غربی شهرستان تهران واقع است.

 مزایای شستشوی فرش در قالیشویی

قالیشویی در پادشاه اباد بهارستان: فرش در کشور‌ایران از قدیمی ترین کفپوش ها به شمار میرود و در خانه های ایرانی جزو کالای اهمیت خانه هست و فرش ها در زیبایی خانه هم نقش حساس را دارند. فرش ها نظیر سایر وسایل در منزل قدمت مفید دارند، بدین ترتیب نگهداری و شستشوی مناسب فرش ها منجر افزایش قدمت آنان میشود. از آنجایی که فرش ها از الیاف و بافت متمایز نظیر پلی استر، اکریلیک، پشم و… بافته شده اند پس هر کدام وضعیت شستشوی خاصی دارند. بعضا از مزایای شستشوی فرش در قالیشویی عبارت اند از: صرفه جویی در روزگار صرفه جویی در مصرف آب به صرفه تن از نظر مالی دوری از زخم به بافت فرش ها به کار گیری از دستگاه های منحصر قالی شویی خستگی نیروی کار بر کیفیت و طرز شستشوی فرش موءثر نمی باشد.

 قالیشویی خوب در سلطان اباد

 قالیشویی در سطان اباد بهارستان: در این بخش می پردازیم به ویژگی یک قالیشویی خوب. امروزه تعداد زیادی قالیشویی وجود دارااست که اکثر وقت ها آن ها واسطه هستند و بعضا نیز مهم کارگاه قالیشویی میباشند. کارگاه های قالیشویی، شستشوی فرش را یا به رخ دستی انجام می‌دهند یا به صورت اتومایک که قالیشویی اتوماتیک بهتر از دستی میباشد. مورد قضیه دیگر کیفیت شستشوی فرش و مواد شوینده آیتم به کار گیری در قالیشویی می باشد قالیشویی عالی بایستی برای هر فرآورده فرش از مواد شوینده اختصاصی آن به کار گیری کند که آسیبی به فرش وارد نشود، همچنین بها های یک قالیشویی در کنار دارای بودن نیز دوچندان حیاتی میباشد. از خصوصیت های دیگر یک قالیشویی خوب، مدت روزگار ارائه خدمت به خریدار می باشد و در تمام قالیشویی خوب بایستی با بها های مناسب یار دارای شستشوی حساس کیفیت و رعایت اصول اسلامی باشد.

 ویژگی های قالیشویی سلطان ّآباد

قالیشویی در شاه اباد بهارستان: قالیشویی گلستان واش اساسی آماده کردن مجموعه ای توانمند تلاش کرده تا دارای ارائه خدمات خوب و بی مانند اعتماد مشتریان خود را جلب کند. اعتماد سازی اساس کار قالیشویی گلستان واش میباشد. قالیشویی گلستان واش خصوصیت های یک قالیشویی خوب را دارا می باشد که شامل: قیمت های ارزان به کارگیری از بهترین مواد شوینده شستشو مهم دستگاه های اتومات نیروی فعالیت دارای مسئولیت و کار بلد کاربر قانونی اتحادیه قالیشویان استان تهران رعایت اصول اسلامی در کلیه فرآیند شستشو جمع آوری و تحویل پر سرعت متخصص در شستشوی فرش های دستبافت و ابریشم سرویس ها قالیشویی گلستان واش شستشوی فرش شستشوی مبل ریشه دوزی شیرازه دوزی شستشوی پرده شستشوی روفرشی و پتو شستشوی فرش

گرد و غبار گیری

 اول گرد و خاک و مواد جامد از بر روی فرش ها پاک و برداشته میشوند. گرد و خاک توسط دستگاه های مکنده مثل جاروبرقی انجام میشود. توان مکش جاروبرقی بسته به ضخامت و کالا فرش توسط پرسنل تهیه و تنظیم میشود. در تراز آنگاه رنگ های فرش از حیث پایداری آزمون میشود. تست رنگ برای فرش های دستبافت عمده به کار میرود زیرا که این فرش ها از الیاف و رنگ های طبیعی بافته و تشکیل شده اند، به این ترتیب احتمال تداخل رنگ در این فرش ها فراوان بسیار است. در شکل رنگ پس دادن قالی از مواد شوینده مخصوص برای شستشو به کارگیری میشود.

لکه گیری و شستشو

 در آغاز فرش ها اهمیت آب سرد ابگیری و کر اسلامی داده میشوند، سپس بسته به جنس هر فرش مواد شوینده روی آن ها ریخته می شود و با دستگاه برقی، شروع به چرتکه زنی می شود بعد از این سطح بیشتر لکه ها یا این که تمامی ی لکه ها از میان میرود. سپس دوباره فرش آبگیری می‌شود و در صورت چشم شدن لکه های باقی مانده به وسیله حلال منحصر بدون جراحت به رنگ فرش لکه گیری میشود. سپس از این مراحل فرش ها اهمیت دستگاه اتوماتیک آبکشی و اهمیت پارو های منحصربه‌فرد پارو زنی انجام میگیرد. کلیدی همین فعالیت مواد شوینده باقی مانده در فرش ها بیرون شده و فرش ها براق میشوند.

 آبگیری و خشک نمودن فرش ها

 

 در تراز خشک کردن، فرش ها به وسیله دستگاه خشک کن لوله ای آبگیری می گردند دارای این دستگاه 80 % آب فرش گرفته میشود و از رنگ زرد شدن فرش دوری میگردد و همچنین خشک شدن فرش ها پر سرعت خیس رخ میگیرد. آن‌گاه فرش ها به حیاط کارخانه منتقل و در فضای باز نهاده می شوند تا تماما خشک شوند.

قالیشویی رباط کریم

قالیشویی جعفرآباد

 

 

منبع golestanwash.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن