Shantay به ذبح: هفته 1 'rupaul's Drag Race All Stars' را قوانین جدید ربوده کلاه گیس

این COVID-19 همه گیر ممکن است متوقف آزادی از انواع نشان می دهد اما آن را قطعا نشده به تعویق افتاد مشمئز کننده

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

این COVID-19 همه گیر ممکن است متوقف آزادی از انواع نشان می دهد اما آن را قطعا نشده به تعویق افتاد مشمئز کننده جدید "rupaul's Drag Race" مطالب. تنها یک هفته پس از فصل 11 آخر "rupaul's Drag Race" طرفداران به وجد آمدیم که برای دیدن فصل پنجم "rupaul's Drag Race All Stars" بود به "herstory."

"همه ستاره 5" می آید و با 10 بیشتر یاد چهره کشیدن: Shea Couleé (فصل نهم), Miz ترقه (فصل 10) الکسیس متئو (فصل سه, "All Stars 1"), بلر سنت کلیر (فصل 10), ماریا Balenciaga (فصل سه) هند Ferrah (فصل سه) Jujubee (فصل دو "All Stars 1"), Derrick بری (فصل هشتم), Mayhem, Miller (فصل 10) و Ongina (فصل یک).

ملکه در آمده به دنبال ربوده و آماده به ذبح اما تنش در طول رشد خود را کوتاه خواندن چالش است. برخی از بهتر از دیگران — Ongina مبارزات بسیار "جیرجیرک نیست حتی خنده." این مقدمه ای است که نشاط و سرگرم کننده, اما جرثقیل و هند در زمینه درام میکشد پایین چالش پرنیان. مهمان قاضی ریکی مارتین در نهایت اعلام بلر و Jujubee برندگان اعطای هر یک از آنها را 2000 دلار جایزه.

به عنوان هر یک ملکه بر ضرب و شتم چهره خود را و آماده به خدمت در Werq جهان نشان می دهد استعداد چای بین هند و ثقیل است و لوله کشی در Werk اتاق. بازگرداندن طولانی خود را در لاس وگاس تاریخ هند را از تماس جرثقیل به صورت درام در خانهاما ثقیل می آید و با مبارزه کلمات و ادعا هند تا به حال او را به نام پسر "یک خوک در یک کلاه گیس." دشمنی simmers به عنوان جرثقیل می گوید هند او نیست "f با دو رو مردم" ترک بقیه مبارزه برای مرحله اصلی.

اجرای آمد با درجه بالا و عطر و طعم و واقعی بودن. مهمترین شیا stuns با قطب رقص, تکنیک, Miz مرگ قطره برای خدایان و هند در خدمت تیز انرژی بالا شماره کامل با یکی از مشتاق ترین somersaults که تا کنون آمار مرحله اصلی.

هر چند ملکه احساس می کنید آماده به چهره قضات Ru شوک همه را با یک پیچ و تاب و بزرگ به رقابت. بر خلاف فصل گذشته در این فصل تنها یک برنده هر چالش خواهد شد که باید به صورت یک راز lip-sync قاتل و lip-sync برای میراث خود را. اگر lip-sync قاتل برنده نبرد این گروه از ملکه را وادار به تصمیم می گیرید که می رود خانه قاضی را پایین کوئینز. اگر برنده این چالش برنده lip-sync battle آنها باید تنها را انتخاب کنید که از پایین کوئینز باید به خانه بروند. گیج کننده به اندازه کافی است ؟ آن را یک "Ru-macrocy" در این فصل!

قضات اعلام درخت روغن قلم, Jujubee, بلر و ماریا امن از بین بردن. هر چند جرثقیل ممکن است آمده اند خدمت عمده بریتنی اسپیرز واقعی بودن او برداشت از شر و Joan Rivers شکست مواجه majorly به ساخت یکی از پایین دو. دیگر پایین نقطه می رود به ضرب وشتم که تا به حال قدرتمند ورودی اما به طور کامل نمی enunciate طول آهنگ ساخت کل عملکرد دشوار است به درک. هند تاج برنده چالش ترک ضرب وشتم و جرثقیل تکاپوی تمنایی موارد خود را به او و بقیه ملکه در Werk اتاق قبل از همه آنها رای که باید به خانه بروم.

به عنوان هند آماده برای lip-sync برای او میراث لب-همگام قاتل نشان داد به هیچ یک دیگر از فصل 11 برنده "rupaul's Drag Race" Yvie عجیب. هند تلاش می کند را به نفع خود بیش از قضات اما او هیچ بازی برای Yvie انعطاف پذیری و عمده انرژی است. از آنجا که این Yvie نشان می دهد این گروه را انتخاب کنید برای دریافت ریز ریز کردن — جرثقیل.

با وجود هدف خود را به نشان می دهد بیشتر از خودش در "همه ستاره ها" جرثقیل برگ داشتن تنها نشان داده شده است او بریتنی طرف sashaying دور به عنوان اولین ملکه حذف شده از رقابت است.

سارا Runyan را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن