تصادف اتوبوس بسته Anacapa خیابان در فیگوئروا

Anacapa خیابان بسته است به طور موقت در فیگوئروا خیابان پس از یک اتوبوس در مقابل ماشین حادثه مسدود شده و تقاطع

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

Anacapa خیابان بسته است به طور موقت در فیگوئروا خیابان پس از یک اتوبوس در مقابل ماشین حادثه مسدود شده و تقاطع در حدود 9:30 صبح با اتوبوس تبدیل شد راست و یک جیپ یک زن و شوهر از پا در محدود wedged در محل توسط اتوبوس.

جیپ ظاهرا سعی کردم به فشار گذشته اتوبوس بود که تبدیل گسترده ای به عنوان بزرگ اتوبوس باید انجام دهید — اما بازگشت به سمت راست خط آن مواجه می شوند جیپ با توجه به هیلاری Blackerby سخنگوی شهری حمل و نقل منطقه است. هیچ کس مجروح شد, او گفت:. "بهتر است صبر کنید تا زمانی که اتوبوس خود را تمام کرده است به نوبه خود و به دنبال در پشت" او نظر داد.

تماس به اداره پلیس شهر بود که ماموران در صحنه بودند و بلافاصله بازگشت.

[به روز رسانی: 10:24 a. m.] تقاطع پاک شده است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن