راننده اتوبوس دریافت حداکثر مجازات حبس برای مت سوخت تصادف

عکس: حسن نیت ارائه میدهدلورا مای Gish راننده اتوبوس تور و Goleta ساکن لورا مای گیش سن 52 محکوم شد روز شنبه به

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدلورا مای Gish

راننده اتوبوس تور و Goleta ساکن لورا مای گیش سن 52 محکوم شد روز شنبه به هفت سال زندان ― حداکثر تحت قانون ― برای ایجاد یک تصادف در ژانویه گذشته که به طور جدی مجروح شدن چند مسافر.

با توجه به دادستان گیش بود رانندگی 25-مسافر ولوو اتوبوس عازم جنوب در بزرگراه 101 در نزدیکی لوس آلاموس هنگامی که او در گذشت در چرخ. اتوبوس زیرفشار جاده به یک درخت اصابت کرد و بیش از نورد در کنار آن در یک culvert. یکی از مسافران دچار یک فک شکسته دو پایدار شکستگی ستون فقرات و چندین نفر دیگر را دریافت بریدگی و خراش است. یک سم شناسی گزارش نشان داد گیش بود تحت تاثیر متامفتامین در آن زمان است.

"معاون دادستان منطقه مدیسون Whitmore انجام یک کار عالی برگزاری این راننده پاسخگو برای اقدامات مجرمانه گفت:" دادستان منطقه جویس دادلی در یک بیانیه آماده. "افرادی که گام بر روی یک اتوبوس باید احساس اعتماد به نفس و اعتماد است که خود را راننده حرفه ای خواهد شد خود را به ایمنی اهمیت است."

Gish شده بود یک راننده برای AmericanStar تورهای پس از دسامبر سال 2018 است. او و این شرکت در حال حاضر متهمان در پنج دعاوی مدنی ظ توسط مسافر.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن