طرح دعوی در دادگاه تاکتیک ترساندن

پس از ماهها تحقیق من تصمیم به حرکت به کالیفرنیا و ساخت یک آزمایشگاه تست کسب و کار در لامپوک و خدمت

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

پس از ماهها تحقیق من تصمیم به حرکت به کالیفرنیا و ساخت یک آزمایشگاه تست کسب و کار در لامپوک و خدمت قانونی تولید کنندگان حشیش در شهرستان سانتا باربارا جامعه است. این تعجب آور بود که به من به عنوان خوانده شده در مستقل است که ائتلاف برای مسئول شاهدانه است که در حال حاضر توسل به تحت پیگرد شهرستان با استفاده از یک محیط زیست قانون به حمله ارگانیک رشد آفت کش رایگان-شاهدانه. ائتلاف ادعا می کنند که این شهرستان را نظارت و بررسی از شاهدانه برنامه های کاربردی است که کافی است فقط یک آشکاری تاکتیک ترساندن به درایو تا هزینه های محلی شاهدانه کشاورزان و شهرستان هزینه های کارکنان.

در سال گذشته من تا به حال لذت بردن از تور چند تا از این مزارع محلی بسیاری از آنها خانواده-اجرا و ملاقات مردم اختصاص داده شده در پشت آنها. انواع شاهدانه رهبران کسب و کار که سانتا باربارا جامعه و نظارتی محیط زیست دعوت کرده اند دلیل اصلی که من تا به حال اعتماد به نفس به حرکت خانواده به شهرستان و متعهد به خدمت به این صنعت است.

من به تماشای هیئت ناظران جلسات سال گذشته و شده است به طور مداوم تحت تاثیر خود متفکر مذاکرات معقول و بحث در مورد مسائل مربوط به حشیش مزارع. من به شدت حمایت شهرستان سرپرستان' تلاش برای دفاع در برابر این تلاش آشکار توسط یک اقلیت کوچک از افراد ثروتمند برای تغییر قوانین فقط به این دلیل آنها نمی مانند.

ورود

لطفا توجه داشته باشید این ورود به ارسال حوادث و یا در مطبوعات. با استفاده از این صفحه در اینجا برای ورود به سایت خود را مستقل اشتراک

عضو نیستید ؟ ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب