کسب و کار و مقامات شورشی علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ COVID-19 تعطیلی. در اینجا چیزی است که ما می دانیم

دایان Pantaleo York Daily Recordمنتشر شده 7:33 PM EDT مارس 10 سال 2020بدون پاسخ روشن در زمانی که اقامت در خانه

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

بدون پاسخ روشن در زمانی که اقامت در خانه سفارشات برداشته خواهد شد در southcentral پنسیلوانیا رهبران محلی و حداقل یک کسب و کار را تحت فشار قرار دادند رژیم صهیونیستی است. تام گرگ بازگشایی برنامه.

در موضوع زمانی است که نیویورک و شهرستانهای اطراف خواهد بود قادر به تغییر به "زرد" وضعیت گرگ طرح است که اجازه می دهد تا برخی از غیر ضروری کسب و کار برای بازگشایی و شل اجتماعی فاصله دستورالعمل. وزیر بهداشت راشل Levine گفته است که "غیر ممکن است برای قاضی" زمانی که ممکن است اتفاق می افتد.

روز یکشنبه پنسیلوانیا گزارش 56,611 موارد تایید شده از رمان coronavirus. در مجموع 3,707 نفر کشته شده اند.

در اینجا چیزی است که ما می دانیم در مورد مقاومت مواجه.

نگاهی نزدیک تر به بازگشایی طرح: چه قرمز و زرد و سبز بازگشایی فاز معنی به شما

ساعت شام باز می شود در سرپیچی از رژیم صهیونیستی است. گرگ سفارشات

در یکشنبه, دور, ساعت, کسی که شام میخورد که در عمل دو محل در منچستر و Springettsbury شهرستان افتتاح شد برای ناهار خوردن در مهمانان.

در صبح روز یکشنبه یک خط از مراجعان ریخته از ساعت غرب محل در مسیر 30 و Toronita خیابان منچستر Township. اکثر مراجعان بودند چیدن سفارشات را اما برخی از آنها نشسته در جداول و غرفه.

"همه ما کمک کرد تا صاف منحنی" دور ساعت صاحب Themi Sacarellos روز یکشنبه گفت. "من فکر می کنم آن زمان که مردم به بازگشت به کار."

دبیرستان میان coronavirus: آنچه در مورد حافظه های فوق فارغ التحصیلی برای York County کلاس 2020?

تشکر. مایک جونز صحبت می کند به جمعیت 150+: 'ما رو گرگ در طناب'

روز شنبه در سرپیچی از دستور منع اجتماعات بزرگ, دولت, Rep. مایک جونز, R-نیویورک شهرستان, ملاقات با بیش از 150 نفر که اکثر آنها, صاحبان کسب و کار در یک جلسه در Wisehaven رویداد مرکز.

جونز اخراج کردن مخاطبان با حزبی حمله گرگ شهردار نیویورک مایکل Helfrich و دیگران که در مخالفت با سرعت بازگشایی کسب و کار در شهرستان نیویورک و پنسیلوانیا است. او همچنین گفت: نیویورک شهرستان تعویض به "زرد" وضعیت "به معنی تقریبا هیچ چیز" – به خصوص برای صاحبان میله, رستوران ها و سالن.

تعداد بسیار کمی در حضور بودند با پوشیدن ماسک و بسیاری از آنها با تکان دادن دست در آغوش گرفتن و نشستن در مجاورت نزدیک به یکدیگر است.

مرکزی بهبهان. استان ها اعلام قصد باز کردن با یا بدون Wolf رژیم صهیونیستی است.

مقامات شهرستان در پنسیلوانیا مرکزی روشن ساخته اند برنامه های خود را برای تغییر به "زرد" وضعیت چندین صرف نظر از اینکه گرگ می دهد آنها را به تصویب.

بیش از آخر هفته آدامز و نیویورک مقامات با ارسال نامه های جداگانه به گرگ است که درخواست خود را به استان ها اجازه داده می شود به انتقال از قرمز به زرد در مه 15. در یکشنبه, Lancaster County مقامات درخواست همان; اما آنها نوشت که آنها "ترجیح می دهند به عمل خود را با همکاری اما ما قصد داریم به جلو حرکت می کند با یک برنامه ریزی برای بازگرداندن Lancaster County است."

لبنان و مسئولان شهرستان گفت: فرماندار که آنها خواهد شد در نظر گرفتن این شهرستان در وضعیت زرد در 15 مه با یا بدون تایید خود ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن