CA Prop. 22 سرنوشت رانندگان برنامه محور

را تعیین خواهد کردبا بیش از 110 میلیون دلار حمایت و نزدیک به 900،000 دلار در مخالفت، بسیار بحث شده است، طرح 22

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399
را تعیین خواهد کرد

با بیش از 110 میلیون دلار حمایت و نزدیک به 900،000 دلار در مخالفت، بسیار بحث شده است، طرح 22 طبقه بندی درایور های مبتنی بر برنامه را با رای گیری در ماه نوامبر سال گذشته تعیین خواهد کرد.

همچنین به عنوان محافظت از درایورهای مبتنی بر برنامه و خدمات قانون شناختهشده , Prop. 22 یک ابتکار رأی گیری است که توسط اوبر، لافت، دورداش، اینستاکارت و پسادما تامین می شود. در حالی که کالیفرنیا AB 5 سه معیار که کارگران باید ملاقات به پیمانکاران مستقل به جای کارکنان ، Prop. 22 در اصل رانندگان مبتنی بر برنامه را از این آزمون معاف می کند، و آنها را به عنوان پیمانکارمستقل برچسب می زنم.

این امر در مورد کارگرانی که خدمات تحویل تقاضا را از طریق یک برنامه یا بستر آنلاین ارائه می دهند، صدق می کند. علاوه بر این، شامل رانندگانی است که از وسایل نقلیه خود برای ارائه خدمات حمل و نقل از پیش تنظیم شده استفاده می کنند و از طریق برنامه یا پلت فرم پرداخت می شوند.

به گفته دانشگاه ایالتی ساکرامنتو و راننده Lyft Akamine Kiarie، در حالی که کارکنان برای یک دوره از پیش تعیین شده کار می کنند، پیمانکاران مستقل ساعت خود را تعیین می کنند و می توانند بین شرکت ها تغییر کنند.

به عنوان یک دانش آموز، به من کمک می کند تا تحصیلاتم را اولویت بندی کنم. من قادر به انتخاب کلاس هایی هستم که می خواهم بروم." با یک کار معمولی، شما آن مانع را در تلاش برای مناسب کردن برنامه خود را."

اگر پرو. 22 گذشت نیست، Kiarie گفت: بسیاری از قادر به ادامه رانندگی، به عنوان اکثر رانندگان با تعهدات دیگر مشغول هستند و وقت اضافی برای وقف به یک کارفرما را ندارم.

Kiarie معتقد است که هدف از این پیشنهادی این است که ایجاد قانون جدید برای مطابقت با فضای اشتغال جدید از خدمات سواری - hailing.

کیاریه گفت: «از دیدگاه من، دلیلی وجود دارد که آن سوارکار از روشی که انجام داد، خارج شد» "سيستم تاکسي براي همه کار نميکرد"

از طرف دیگر، کسانی که در مخالفت با پروو. 22 استدلال می کنند که شرکت های پشت این پیش آگهی ایستاده به نفع مالی. بنابر یک مطالعه اخیر UC Berkeley، Uber و Lyft از پرداخت ۴۱۳ میلیون دلار بیمه بیکاری توسط گفته شده که طبقه بندی اشتباه کارکنان خود به عنوان پیمانکاران مستقل اجتناب کرده اند.

این طبقه بندی اشتباه باعث طرح دعوی در دادگاه علیه اوبر و Lyft در اوایل ماه مه. قاضی یک حکم اولیه را روز دوشنبه اعطا کرد که هر دو شرکت را به طبقه بندی کارگران به عنوان کارمند تا زمان حکم دادگاه نیاز دارد.

نه روی پرو 22 سخنگوی مایک راث این تصمیم را یک "پیروزی قاطع" تلقی کرد و افزود که تحت عنوان انعطاف پذیری، Uber، Lyft و DoorDash برای سال ها با کارکنان خود به عنوان پیمانکاران مستقل رفتار می کنند.

"انعطاف پذیری هیچ معنی ای نیست اگر این شرکت ها می توانند دستمزد (و) امتناع از ارائه حقوق می پرداخت مريض در قطره کلاه، راث ادعا کرد. تا زمانی که شرکت ها می توانند رفاه و ایمنی رانندگان و سواران خود را فدا ی تقویت خط پایین خود کنند، آزادی وجود نداره."

در نهایت، رانندگان مبتنی بر برنامه یک طبقه بندی دائمی در نوامبر خواهند داشت.

تماس با ورونیکا روزبورو در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @v_roseborough.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن