CA به فروش می رساند $2.65 ب درآمد اوراق قرضه برای تامین مالی UC پروژه های

سه سری از درآمد اوراق قرضه در مجموع $2.65 میلیارد فروخته شد برای تامین مالی پروژه ها در UC سیستم اعلام ایالتی

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

سه سری از درآمد اوراق قرضه در مجموع $2.65 میلیارد فروخته شد برای تامین مالی پروژه ها در UC سیستم اعلام ایالتی کالیفرنیا خزانه دار فیونا کارشناسی ارشد در روز جمعه.

درآمد اوراق قرضه است که یک نوع از اوراق قرضه استفاده می شود برای تامین مالی پروژه های است که می تواند بازپرداخت سرمایه گذاران خود را با درآمد حاصل از این پروژه است. در این مورد دانشگاه صادر سه سری از اوراق قرضه: 2020 سری بود که شامل مالیات معاف اوراق قرضه در مجموع $826.2 میلیون; 2020 سری BF که شامل اوراق قرضه مشمول مالیات در مجموع $323.3 میلیون و 2020 سری BG بود که یکی دیگر از مجموعه ای از اوراق قرضه مشمول مالیات این زمان بالغ بر 1.5 میلیارد دلار.

این سری بود و BF اوراق قرضه خواهد بود برای تامین مالی و تشکیلات جدید بکار تجاری پروژه های دانشگاه و به بازپرداخت اوراق قرضه دیگر. سری BG اوراق قرضه استفاده می شود به عنوان سرمایه میزان سرمایه در دسترس برای روز به روز عملیات برای این دانشگاه با توجه به مارک دسیو سخنگوی دولت خزانه دار.

این اوراق قرضه فروخته شد به یک گروه از underwriters رهبری J. P. Morgan و ولز فارگو که پس از فروش این اوراق به سرمایه گذاران است. J. P. Morgan به عنوان "چپ منجر شود" و یا مدیریت underwriter برای معامله در حالی که ولز فارگو بود درگیر در بازاریابی اوراق قرضه به سرمایه گذاران و هماهنگی فروش با دولت خزانه دار با توجه به Doug Brown مدیر عامل در ولز فارگو.

"ولز فارگو کار کرده با UC برای بسیاری از سال و در نظر آن را یک افتخار به درگیر در یک نقش سرب در این معامله" براون گفت: در یک ایمیل. "انتساب نشان دهنده تعهد ما به UC سیستم و تلاش های ما برای ارائه اوراق قرضه تامین مالی ایده ها بیش از یک دوره طولانی از زمان است."

با توجه به دسیو انواع سرمایه گذاران از جمله خرده فروشی و نهادی حساب خریداری اوراق قرضه. حساب های خرده فروشی شامل سرمایه گذاری مشاوران مدیران و افراد در حالی که نهادی حساب شامل بزرگتر موسسات مالی مانند صندوق بیمه اوراق قرضه صندوق, صندوق های تامینی و بانک ها.

در کالیفرنیا, دولت خزانه دار که از نظر قانونی موظف به خدمت به عنوان عامل فروش در تمام دولت اوراق قرضه financings با توجه به دسیو. تحت مالیه عمومی بخش, دولت خزانه دار دستگیره فروش, درآمد, اوراق قرضه.

کارشناسی ارشد گفت: در آزادی مطبوعات است که او "افتخار" از دولت تعهد به آموزش عالی است.

"بازار همچنان به چین با ما حمایت از سرمایه مالی نیازهای ما در سطح جهانی سیستم دانشگاه که به نوبه خود آماده کالیفرنیا با مهارت های مورد نیاز برای رقابت در یک اقتصاد مبتنی بر دانش" کارشناسی ارشد گفت: در آزادی مطبوعات.

تماس با بلیک ایوانز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @Blake_J_Evans.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن