Caltrans اعلام برنامه عمل برای بهبود پیاده روی, دوچرخه سواری در سطح ایالت

روز دوشنبه Caltrans اعلام کرد که تصویب یک طرح عمل برای بهبود راه رفتن و دوچرخه سواری و حمل و نقل گزینه های سرا

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

روز دوشنبه Caltrans اعلام کرد که تصویب یک طرح عمل برای بهبود راه رفتن و دوچرخه سواری و حمل و نقل گزینه های سراسر کشور.

2020 بزرگراه دولت بهره برداری و حفاظت از برنامه تصویب شد در مه; در حال حاضر این برنامه شامل 100 میلیون دلار بودجه اضافی برای تکمیل خیابان یک Caltrans برنامه ای است که برنامه ها و حفظ امکانات ارائه امن تحرک برای عبور و مرور دوچرخه سواران و سایر وسایل نقلیه. این Caltrans آزادی مطبوعات همچنین شناسایی نامزدی عمومی به عنوان یک عنصر حیاتی از طرح خود را.

برنامه عمل توسعه در مشاوره با کالیفرنیا پیاده روی و دوچرخه ویژگی های کمیته مشورتی در مورد نیاز به شناسایی دوچرخه و عابر پیاده-تمرکز نیاز در جوامع مانند اضافه کردن بیشتر مسیرهای دوچرخه سواری و مسیرهای پیاده روی برای کاهش تعداد مرگ و میر در جاده های کشور.

دیگر اولویت اقدامات برای Caltrans برای شروع را در سال آینده به ایجاد دوچرخه و عابر پیاده مشورتی کمیته برای مناطق بدون آنها توسعه ابزار جمع آوری داده ها و به طور خاص تمرکز بر تعامل با جوامع محروم.

Caltrans در برقراری ارتباط با ذینفعان محلی برای شناسایی بهبود 22 پروژه های در حال انجام در حالی که بیشتر پروژه ها مشخص شود از طریق توسعه جامعه با توجه به آزادی مطبوعات.

"Caltrans در حال توسعه ابزار آموزش و راهنمایی برای هر منطقه به رهبری خود را تعامل فعالیت های" می خواند بیانیه تشویق مردم به ورودی در بهبود محلی مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی مسیرهای.

با توجه به پیاده روی دوچرخه برکلی هماهنگی عضو کمیته بن Gerhardstein پیاده روی دوچرخه برکلی پشتیبانی از Caltrans تلاش برای اولویت بندی ایمن و مناسب حمل و نقل گزینه های ایالتی.

"شهر برکلی را شناسایی کرده هر دو بزرگراه دولت در اینجا در برکلی (اشبی و سن پابلو) به عنوان بالا آسیب خیابان" Gerhardstein گفت: در یک ایمیل. "ما نیاز به اقدام در دولت های منطقه ای و شهرستان سطوح برای رسیدن به این شهر چشم انداز صفر با هدف از بین بردن شدید و کشنده برخورد با 2028."

دیگران می گویند برنامه عمل است نه به اندازه کافی خاص.

با توجه به Streetsblog کالیفرنیا ویرایشگر ملانی کاری سال گذشته در کالیفرنیا دوچرخه ائتلاف و گروه های دیگر شده اند به شدت هل دادن برای برنامه های بیشتر در اطراف دوچرخه سواری و حمل و نقل ایمنی است.

کاری گفت: او می خواست برای دیدن دستورالعمل های روشن در برنامه عمل و او هنوز پرسش های بی پاسخ در مورد چگونه Caltrans تصمیم خواهد گرفت که در پروژه های که 100 میلیون دلار را به خود اختصاص داد.

"آنها نیاز به مطلقا به ساکنان درگیر و پیدا کردن آنچه که مردم می خواهند" کاری گفت. "آنچه آنها می گویند در این طرح این است که آنها در حال رفتن به انجام یک کار بهتر اما آنها نمی گویم به طور خاص چگونه آنها در حال رفتن به انجام یک کار بهتر."

کاری اضافه شده است که Caltrans منطقه 4 که شامل منطقه خلیج اوکلند و برکلی است که جلوتر از سایر مناطق در شرایط دوچرخه سواری و پیاده روی برنامه ریزی و فعال آن برنامه ریزی حمل و نقل استفاده می شود به عنوان یک مدل.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب