به این صورت که ساکرامنتو کینگز خشکی حذفی را به 14 سال

گسترش داددر 14 سال گذشته، پادشاهان لس آنجلس هفت بار پلی آف ان ال را انجام داده اند، کلینتون لومبرکینگز هشت بار

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399
گسترش داد

در 14 سال گذشته، پادشاهان لس آنجلس هفت بار پلی آف ان ال را انجام داده اند، کلینتون لومبرکینگز هشت بار در لیگ بیسبال کوچک بازی های حذفی انجام داد و 13 پادشاه جدید مقام های خود را در بالای دولت های سلطنتی در سراسر جهان به عهده گرفت. همچنین در آن دوره زمانی نیز گنجانده شده است: ساکرامنتو کینگز هرگز بازی های حذفی NBA را انجام نمی دهد.

بیش از یک دهه است که ساکرامنتو کینگز نماد بی قدرتی در NBA بوده است. ورود به فصل ۲۰۱۹-۲۰، آنها ۱۳ سال در یک ردیف حذفی را از دست داده بودند. با پیروزی تریل بلیزرز در 76ers در تاریخ 9 اوت، پادشاهان ریاضی از جدال حذف حذف شده اند هنوز دوباره. اکنون خشکسالی ۱۴ ساله آنها طولانی ترین خط فعال در میان تیم های ان بی ای و دومین رگه از جمله این گونه در تمام زمان ها است که تنها خشکسالی ۱۵ ساله کلیپرز را در دو د۰۰ و ۸۰ دنبال می کند.

NBA درصد بالاتری از تیم های خود را به مسابقات فوتبال دعوت می کند - ۱۶ از ۳۰ مجموع - نسبت به هر لیگ بزرگ ورزشی دیگر آمریکا. اما تا حدي به خاطر بد ترين پيش نويس ها و بينش درباري، پادشاهان سال ها بعد از سال سقوط کرده اند

برای بدتر کردن مسائل، فشار برای حرکت تیم از ساکرامنتو همیشه حاضر به نظر می رسد. صاحبان NBA حتی در مورد احتمال جابه جا شدن تیم به سیاتل در سال ۲۰۱۳ رای گیری کردند.

یکی فکر می کنم که با رفتن سال ها، درد از دست دادن مداوم به عنوان انتظارات به تدریج کاهش می خورد، اما برای بسیاری از طرفداران کینگز، این فصل بیشتر درد می کند. در فصل ۲۰۱۸-۱۹، پادشاهان ۳۹ بازی را به دست می آوریم — بیشترین بازی شان در ۱۳ سال گذشته. ''گارد نکته جوان خود را, د'هارون فاکس, ادامه داد به توسعه به مرز همه ستاره, رهبری تیم به پنجمین دارایی های بالاترین در هر بازی در لیگ. و با استعداد جوان امیدوار کننده در بوگدان بوگدانوویچ و ماروین باگلی سوم، به نظر می رسید که پادشاهان فقط می تواند بهتر شود.

اين طور نبود.

مذاکره با بازیکنان کلیدی هریسون بارنز و بادی هایلد به بیماری و بلای این بازی ها دچار شدند و پادشاهان را بدون هیچ فضای کلاهی برای آوردن بازیکنان جدید ترک کرد. اتهامات جنسی علیه مربی لوک والتون تیم و بازیکنان را به کانون توجه منفی آورد. آسیب های اولیه به باکلی و دیگران ترک تقلا والتون به مونتاژ صالح با شروع پنج، و عملکرد ناهماهنگ Hield او را بر روی نیمکت فرود آمد برای شروع بازی.

قرار دادن همه این ها با هم و شما را به ساکرامنتو جمعیت خانه booing پادشاهان، بازیکنان به طور عمومی شکایت در مورد "مسائل اعتماد" و 15-28 شروع. امید تقریبا ً بازنده بود، اما بعد از آن تیم به شکل دور رفت و ۱۳ بازی از ۲۱ بازی بعدی خود را قبل از یک مسابقه ۱۱ مارس با پلیکان ها به حالت تعلیق در اورد (همراه با کل فصل ان بی ای) به دست اورد.

تیم به پایان رسید که کشش بازی به طور عینی بسیار خوب. هنگامی که طرح حباب NBA اعلام شد و ساکرامنتو در میان تیم ها قرار گرفت که دعوت شود، طرفداران کینگز به خود اجازه می داد تا به یک مرحله حذفی امیدوار بشن.

متاسفانه، با وجود اجراهای ستاره ای از فاکس و بوگدانوویچ، پادشاهان چهار تا از پنج بازی حباب اول خود را از دست داده و به سرعت از جدال حذف حذف شدند.

در سمت روشن، هیچ طرفداران در فرد به boo تیم وجود دارد.

صدای جمعیت جعلی، پمپ اژدر به دادگاه از طریق بلندگو، هرگز به عنوان طرفداران واقعی نشان داده شده از طریق تماس های ویدئویی در کاناپه های خانه خود را به تماشای تیم خود را انجام آنچه که بهتر از سال 2006 انجام می شود - سقوط کوتاه از حذفی درگذشت.

مثل همیشه، سال آینده نشان دهنده یک شروع تازه است. به نظر می رسد NBA در فصل 2020-21، پادشاهان می توانند انتظار ستاره جوان خود فاکس به عنوان تیرانداز و تصمیم گیر در هنگام رانندگی به هوپ توسعه. آنها همچنین می توانند منتظر باکلی امیدوارم سالم در نهایت قرار دادن با هم یک فصل کامل، و آنها حتی ممکن است ربودن انتخاب بالا در 2020 پیش نویس.

دلیلی وجود دارد که امیدوارباشیم که این سال ۱۴ ام بدون حذفی در ساکرامنتو آخرین سال باشد، اما در حال حاضر، خشکسالی همچنان ادامه دارد. پادشاهان خواهد شد ترک دیزنی جهان حباب دست خالی به تماشای بازی از خارج.

شاید عدم حضور پادشاهان در بازی های حذفی حس راحتی از حالت عادی به فصل NBA است که هر چیزی جز طبیعی است.

زاکری هال برای خرس بایت می نویسد. تماس با او در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب