WellSpan Health, لترکننی شریک در COVID-19 پاسخ

گزارش کارکنان چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 11:26 AM EDT مارس 18 سال 2020هیچ اسکریپت با پاسخ های ساده به عنوا

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

هیچ اسکریپت با پاسخ های ساده به عنوان عرضه بالقوه کمبود loomed در ابتدای COVID-19 بیماری همه گیر.

WellSpan Health رهبران در زمان یک رویکرد پیشگیرانه توسط پرورش روابط به تامین منابع لازم برای مراقبت از جوامع و کارکنان از جمله همکاری با لترکننی ارتش انبار در نزدیکی چمبرسبورگ.

در تاریخ 1 مه لترکننی آغاز تولید 70,000 محافظ لباس برای WellSpan Health برای تقویت محلی سیستم مراقبت های بهداشتی در زنجیره تامین. علاوه بر این لترکننی تولید نمونه های اولیه برای پارچه ماسک صورت برای WellSpan Health که به اشتراک گذاشته شده است این طرح با دیگر شرکای اجتماعی.

در چمبرسبورگ افکار عمومی را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در publicopiniononline.com/subscribe. }

"سطح تعامل جامعه و حمایت از سلامت سیستم در یک خود خواهی شیوه ای شده است قریب به اتفاق" کیت Noll معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس اداری افسر WellSpan Health گفت. "لترکننی شده است و مظهر آن است."

لترکننی ارتش انبار شده است حمایت از خط مقدم ارتش آمریکا تلاش از 1940s و ضبط این فرصت را برای کمک به پاسخ دادن به این بیماری همه گیر.

"وزارت دفاع است که در اینجا برای کمک به دفاع از کشور ما در زمان نیاز و بدیهی است که با تهدید COVID وجود دارد گزینه های محدود برای وزارت دفاع برای انجام این کار" لترکننی فرمانده سرهنگ گرگوری گیبونز گفت.

"به طوری که قادر به کار با WellSpan و واقعا کمک به آنها در مبارزه خود را از آنجا که آنها واقعی خط مقدم این مبارزه با COVID قادر به کمک به آنها را در ارائه آنها منابع که آنها نیاز به یک فرصت فوق العاده ای."

بیشتر: لترکننی ارتش انبار به قطع نزدیک به نیمی از قرارداد مواضع این سال

بیشتر: دیدن کدهای پستی در فرانکلین کانتی لمس coronavirus

در ماه فوریه قبل از آن اولین بیمار آزمایش مثبت برای COVID-19, WellSpan Health شد در واکنش به زنجیره عرضه و تقاضا به عنوان در دسترس بودن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) در چین شد squelched با توجه به خود این کشور در نبرد با این بیماری همه گیر. برای مثال منظور از 500,000 محافظ لباسهای هدایت شد به شهرستانها تجربه بالاترین نرخ COVID بیمار پذیرش در ایالات متحده است.

در همین حال جان Massimilla, افسر ارشد عامل و معاون رئیس جمهور از دولت برای WellSpan چمبرسبورگ بیمارستان تماشای یک تلویزیون محلی خبر در اوایل ماه آوریل که برجسته لترکننی ارتش انبار را اثاثه یا لوازم داخلی فروشگاه تولید شده است که در اطراف 4,800 پارچه ماسک برای حفاظت از کارکنان خود را. او تعجب اگر مشابه تلاش و همکاری می تواند کمک به محافظت از بخشی از WellSpan Health 20000 کارکنان.

این درب به همکاری به عنوان Massimilla مشترک اطلاعات در مورد لترکننی تلاش با WellSpan Health را در بهبود عملکرد تیم از مقامات بیمارستان و مهندسین.

با توجه به Noll این تیم بعدها با نام مستعار "MacGyver" تیم پس از ستاره از تلویزیون های سری استفاده می شود که غیر متعارف مهارت های حل مسئله برای صرفه جویی در زندگی می کند.

"در عرض یک روز ما در ارتباط با لترکننی," Noll گفت.

این تیم به رهبری توسط دبرا Ruckert ارشد مدیر بهبود عملکرد در WellSpan Health, آمد تا با طرح های غیر متعارف و مسیرهای به تولید گنجانیده شده است که تولید کنندگان محلی و مشروب قادر به تولید اقلام اعم از ضد عفونی کننده دست به لوله گذاری دستگاه ها و ماسک.

اعضای بیمارستان تیم بازدید لترکننی ارتش انبار به یادگیری بیشتر در مورد آن توانایی تولید شد. به طور معمول, اثاثه یا لوازم داخلی فروشگاه در لترکننی تمرکز بر تولید اقلام مانند بوم چادر آشپزخانه و وینیل محصولات.

به عنوان بحث حرکت رو به جلو و همکاری در زمان شکل لترکننی مشترک خود را طراحی ماسک برای تولید پارچه جامعه ماسک در حالی که نوآوری بود در زندگی خود را در نیویورک.

یک زن و شوهر از ورق های پلاستیکی و کیسه های زباله و پانچو بارانی استفاده شد تا بدانند یک نمونه اولیه است که اجازه می دهد WellSpan Health به مش, مواد, طراحی مواد برای ایجاد انزوا لباس.

"سوال بعدی برای لترکننی شد 'می توانید این کار را برای ما دارد؟'" Noll گفت.

لترکننی مجددا اخذ منابع برای شروع عبا تولید.

در حالی که نظم اولیه این بود که 70,000 محافظ لباس Noll گفت که وجود دارد این است که مواد به اندازه کافی برای حمایت از تولید از حداقل 225,000. لترکننی انتظار دارد که تولید را به مدت شش تا هشت هفته برای انجام این منظور برای اولین بار در حالی که آن را فراهم می کند هفتگی تحویل به WellSpan سایت توزیع.

"این باعث می شود شما احساس خوبی در مورد زندگی در جنوب مرکزی پنسیلوانیا" Noll گفت. "مردم که اینجا زندگی می کنند افرادی که در اینجا کار می کنند و شرکت هایی که در اینجا وجود دارد و من چیزی جز افکار فوق العاده. لترکننی شده است درخشان نمونه از آن است و من می خواهم برای تشکر از آنها را برای حمایت از خود صبر و تمرکز خود را در تلاش برای انجام کاری از یک جامعه نظر است که من هرگز بخشی از من 30 سال از مراقبت های بهداشتی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن