پردیس اساتید استفاده از تحقیقات برای پیشبرد درک COVID-19 عفونت داده

پردیس استادان با استفاده از تحقیقات خود برای درک بهتر COVID-19 آمار با وجود چالش ها با جمع آوری داده های سلامت

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

پردیس استادان با استفاده از تحقیقات خود برای درک بهتر COVID-19 آمار با وجود چالش ها با جمع آوری داده های سلامت در طول یک بیماری همه گیر.

UC برکلی اساتید مورد بحث و بررسی کار خود را در جمع آوری و با استفاده از COVID-19 عفونت داده ها به عنوان بخشی از "برکلی مکالمات: COVID-19" سری. این رویداد که با حمایت مالی دانشگاه بخش از محاسبات داده های علم و جامعه و برکلی موسسه اطلاعات علمی منجر شد توسط پردیس فیزیک استاد Saul Perlmutter.

هر یک از سه شرکت اساتید مورد بحث و پژوهش خود را که آغاز کرده اند قبل از COVID-19 همه گیر در جزئیات بزرگ توضیح کمی در مورد اینکه چگونه هر یک از مدل های خود را کار کرده است.

پردیس استاديار گروه آمار یعقوب Steinhardt خود را نشان داد مدل های مطالعه به طور کلی عفونت نرخ که در آن بالاترین تعداد COVID-19 موارد و چگونگی انتقال این ویروس می تواند به درک. او گفت که او نیز به دنبال داده های قابلیت اطمینان و چگونه آن را می تواند مورد استفاده برای تعیین سیاست.

Steinhardt اضافه شده است که پناهگاه در محل سفارشات کاهش یافته جامعه انتقال ویروس اما افزایش درصد خانوار انتقالات از 10% تا 35% از مجموع انتقال است.

با توجه به Steinhardt, پیدا کردن تعداد دقیق بوده است اما جمع آوری بیشتر داده های کیفی مانند سن جمعیت و که در آن مردم کار شده است مفید است. او گفت که او امیدوار بیمارستان شروع به پرسیدن بیماران خود را که در آن کار می کنند و برای سایر اطلاعات در مورد آنها به منظور رشد این مجموعه.

پردیس فیزیک استاد Uros Seljak نیز به اشتراک گذاشته شده کار او بحث خود را با استفاده از اطلاعات مرگ و میر در ایتالیا به درک coronavirus را میزان مرگ و میر در سراسر جهان است. او متوجه شد که نرخ مرگ و میر از COVID-19 هر گروه سنی از نزدیک شبیه آماری شانس است که یک فرد می میرد در شش ماه آینده با علل دیگر.

"چه COVID می کند این است که این بسته تمام این (بی مرگ) به یک زن و شوهر از هفته به جای 12 ماه" Seljak گفت: در طول این رویداد.

او افزود که برخی از داده های غیر قابل اعتماد است زیرا اغلب بدحال مردم در حال آزمایش این بیماری است.

دانشگاه استاد مهندسی برق و علوم کامپیوتر شفیعی Goldwasser به اشتراک گذاشته پژوهش به فناوری و نرم افزار است که می تواند با استفاده از داده های خصوصی برای رسیدن به نتیجه گیری در واقع بدون خواندن و یا به اشتراک گذاری آن.

او افزود که این به ویژه مهم است در حال حاضر زمانی که مقدار زیادی از خصوصی سلامت داده است که بسیاری نمی خواهید و یا نمی توانید به اشتراک گذاری به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی مورد نیاز است برای درک گسترش بیماری بهتر است.

"آنها در حال نمونه های زیادی از آنچه در آن است که عمده دانشگاه در حال رفتن به عنوان یک نقطه شروع" Perlmutter گفت: در طول این رویداد. "هنگامی که ما می بینیم یک بیماری همه گیر مانند این ما در حال پریدن و ما قادر به انجام کارهایی است که شروع به تبدیل شدن به بسیار مهم بسیار به سرعت."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن