نمایندگی خودرو خود را در مجازی بازی با انگیزه بهره گیری مشتریان

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 11:44 AM EDT 28 مه سال 2020فروش خودرو screeched به توقف در southcentral

توسط NEWSWORLDS در 12 خرداد 1399

فروش خودرو screeched به توقف در southcentral پنسیلوانیا dealerships خودرو در ماه آوریل به عنوان coronavirus خروشان و غیر ضروری کسب و کار بسته شده برای کمک به سرعت گسترش یافته است.

هنگامی که بخشی از بازگشایی این کسب و کار شروع به استفاده از فن آوری بیشتر برای رسیدن به مشتریان که نمی توانستم بازدید و تکمیل فروش با مناسب اجتماعی فاصله.

"آن شتاب راه ما انجام کسب و کار" گفت: Patrick لوئیس صاحب Klick لوئیس شورلت بیوک در پالمیرا.

"خاموش شدن, مجبور, تیم مدیریت و به خودم در آینه نگاه کنید و اگر چه ما باید سالم و سودآور کسب و کار خانواده ما تا به حال به ایجاد برخی از تغییرات است که برای همیشه طنین انداز برای بهبود پس ما تحویل روند," او گفت:.

آن را دیگر نمی خواهد را 45 دقیقه به دریافت مدارک آماده (برای فروش). "ما می توانیم ماشین آماده به rock-and-roll در 15 دقیقه اکنون" گفت: با اشاره به فرآیندهای مجازی به تصویب رسید و اجتماعی فاصله.

لوئیس شروع به شستن ماشین در نمایندگی زمانی که او 10 سال مشغول به کار راه خود را از طریق جزئیات فروشگاه در 16 فروش ماشین در 22 و در حال حاضر سهام مالکیت با پدرش در 32.

دین لوید معاون رئیس جمهور و مدیر کل تویوتا در نیویورک موافقت می کند که روش های جدید کارآمد تجربه مشتری که در حال حاضر تغییر به مجازی. "مشتریان در حال حاضر در تلاش برای انجام خیلی از مذاکره (تقریبا) قبل از آنها به نمایندگی... آنها احساس راحت انجام آن در محیط زیست خود را."

برایان Burkholder, مدیر کل از شایولی موتور دوج کرایسلر جیپ و رم نمایندگی با فروشگاه در هر دو چمبرسبورگ و Shippensburg گفت که او می بیند مجازی تغییر از تجربه خرید در ادامه اما او هشدار "در پایان روز ... آیا شما خرید یک ماشین بدون همیشه رانندگی آن ؟ ... برای بسیاری از افراد خود را در دومین خرید."

بازگشایی PA: بحث بر سر بازگشایی و چگونه به سرعت به انجام این کار -- پنسیلوانیا نشان می دهد شکاف سیاسی

لوئیس گفت که اگر چه صنعت خودرو disruptors مانند Carvana "برجسته برخی از ناکارآمدی ... در پنسیلوانیا مرکزی بسیاری از مشتریان می خواهید برای آمدن به ما مراجعه کنید و مقایسه کنید (وسایل نقلیه) برای یک خرید بزرگ."

"من فکر می کنم شما در حال رفتن برای دیدن مناطق شهری بالای 25 بازارهای ... بودند جلوتر از بقیه این کشور (استقبال از خرید و فروش آنلاین) و آنها رو برای اکثر بیشتر با تکنولوژی زرنگ و دانا جوان هزاره نسل ... بالاتر اقتصادی مردم که نمی خواهند به صرف زمان برای خرید یک ماشین... سرمایه گذاری کمتر مربوط به آنها," لوییس گفت.

"مردم به خرید 30, 40, 50 هزار دلار خودرو (در پنسیلوانیا مرکزی) ... می خواهم به لمس بو و رانندگی که محصول قبل از خرید آن را," او اضافه شده است.

نمایندگی مجاز و فروش که در آغوش مجازی تغییرات و صرفه جویی در زمان بازده همراه با ارائه خدمات به مشتریان خوب "خواهد بود و در خط مقدم این تغییر," او گفت:.

"من فکر می کنم وجود دارد بسیاری از چیزهای خوب که میخوام از این آمده برای dealerships خودرو و مصرف کننده" لوید گفت.

با کارخانه های بسته برای دو ماه چه اتفاقی می افتد اگر فروش را به اقتصاد باز می شود?

تولید کنندگان سعی کرده اند برای تسکین عدم اطمینان از خرید در طول همه گیر با صفر درصد نرخ بهره و پرداخت های معوق در صورت از دست دادن شغل همراه با مشوق های مالی.

"قطعا وجود دارد مقید کردن تقاضا بدیهی است که فروش ما کاهش یافته است چرا که ما نمی تواند به فروش هر چیزی برای یک زن و شوهر ماه" لوید اضافه کرد: "اما در این ماه ما تنها ردیابی حدود 10 واحد آخر سال (حتی با اضافه مانع از مجازی فروش)."

در پالمیرا لوئیس گفت: موجودی عرضه خوب است اما نگاه به آینده و با زمان مشوق های روی میز "شما در حال رفتن برای رسیدن به یک چهارراه که تقاضا بیش از عرضه و تولید کنندگان نمی تواند نگه دارید تا ... شما یک مقدار زیادی از مقید کردن تقاضای مصرف کننده." او را فروش افزایش به مردم بازگشت به کار.

کروناویروس در Pa.: فرماندار به تشریح برنامه برای بازگشایی بقیه دولت

وادار کردن مردم در چمبرسبورگ گفت: "زمانی که ما به فروش خارج از بورس ما از دست داده اند و دو ماه پس از تولید." که در مورد زمان آن طول می کشد برای توقیف خودرو کارخانه مونتاژ به عقب بر گردیم به سرعت و برای وسایل نقلیه برای عبور از طریق شبکه توزیع و وارد در نمایندگی.

لوئیس تعجب اگر اجتماعی جدید فاصله اقدامات در کارخانه ها را کاهش می دهد نقلیه خروجی به عنوان کارگران نیاز به فاصله دورتر از هم جدا بیشتر محدود کردن عرضه است.

لوید می افزاید: "پس از فروش خودرو در حال رفتن به می شود بر اساس موجودی در دسترس. آن را برای رفتن به خشک شدن نسبتا سریع (در صورت تقاضا میدارد)... این همیشه چیزی است."

پل Kuehnel بصری روزنامه نگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را در رسیدن به pkuehnel@gannett.com.

آنچه شما باید بدانید

  • به دنبال 0% تامین مالی و پرداخت معوق از تولید کنندگان به کمک کردند اضطراب.
  • همیشه بررسی تولید کننده انگیزه برای اولین بار و در مقایسه با 0% تامین مالی است. با تاریخی کم نرخ بهره در همه وام های خود را بهتر معامله ممکن است تولید کننده تخفیف و تامین مالی متعارف.
  • انتخاب ممکن است بهتر در حال حاضر اگر تقاضا شروع می شود به بیش از موجودی. کارخانه ها تعطیل شده اند به مدت دو ماه و آن زمان را برای وسایل نقلیه برای رسیدن به نمایندگی پس از تولید از سر گرفته است.
  • زمان تولید انگیزه می تواند کاهش می یابد اگر فروش ارتجاعی و موجودی قطره.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن