کارمند با مثبت COVID-19 آزمون: هیچ توافقی بدون تماس نزدیک با عمومی شهرستان نیویورک می گوید

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 5:21 PM EDT Jul 23, 2020مورد بررسی مربوط به یک York County کارمند که

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

مورد بررسی مربوط به یک York County کارمند که به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19 تایید کرده است که فرد نمی هر گونه تماس نزدیک با اعضای عمومی, با توجه به بیانیه منتشر شده در روز پنج شنبه.

علامت والترز یک سخنگوی نیویورک شهرستان ارسال بیانیه ای. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تعریف تماس نزدیک به تعامل با کسی که با پوشیدن یک ماسک برای بیش از 15 دقیقه در حالی که کمتر از 6 فوت دور.

مرتبط با: نیویورک شهرستان Prothonotary دفتر کارمند تست مثبت برای COVID-19 اما عمومی نیست گفت:

نیویورک شهرستان این بیانیه می افزاید: اتحاد داخلی به اطلاع کارکنان خود از مثبت شدن تست گرفته و اقدامات لازم برای اطمینان از سلامت و ایمنی خود را. که مطابق با راهنمایی و توصیه های از CDC و پنسیلوانیا وزارت بهداشت.

"شهرستان طول می کشد تمام گزارش ممکن است COVID-19 قرار گرفتن در معرض بسیار جدی ادامه خواهد داد و به دنبال تدابیر حفاظتی آن را در جای خود قرار داده و در خط با CDC و PA DOH دستورالعمل ها و توصیه های" بیانیه می خواند. "در این شهرستان نیز اطمینان حاصل شود برای محافظت از خود کارکنان حقوق و حریم خصوصی."

جزئیات: 'ماسک': گرگ Levine می گویند COVID-19 موج بیش نیست در Pa. در طول WellSpan بازدید

نیویورک رکورد روزانه/یکشنبه اخبار گزارش روز چهارشنبه که یک کارمند در شهرستان نیویورک Prothonotary را به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19 اما عمومی و چند تن از مقامات که کار در شهرستان نیویورک قضایی مرکز مطلع نمی شد.

برای بیش از 24 ساعت York County حاضر به تایید یا رد این اطلاعات قبل از تصدیق کرد که یکی از آن بیش از 2000 کارمند تا به حال قرارداد این رمان coronavirus.

"من فکر می کنم توضیح بیشتر خوب است و آنچه که ما می خواهم برای دیدن از سازمان های دولتی گفت:" ملیسا Melewsky رسانه قانون, مشاوره برای پنسیلوانیا NewsMedia انجمن. "این یک گام در مسیر درست است و من آنها را تحسین برای اینکه بیشتر در آینده."

همچنین علاقه: در بهبهان مبارزه با پوشیدن ماسک شامل برخی از کلید جمهوری خواهان و آزادی

پنسیلوانیا وزارت بهداشت گزارش روز پنج شنبه که York County دیده است 2,050 تایید موارد COVID-19 و 78 مرگ و میر.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب