UC برکلی اساتید ادامه COVID-19 آزمایشگاه تحقیقات بهداشت عمومی

به عنوان تعدادی از تایید COVID-19 مورد افزایش می یابد, UC برکلی اساتید به ادامه کار در پروژه های تحقیقاتی مرتب

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

به عنوان تعدادی از تایید COVID-19 مورد افزایش می یابد, UC برکلی اساتید به ادامه کار در پروژه های تحقیقاتی مرتبط با جنبه های مختلف این بیماری همه گیر.

زمان جاری پروژه ها شامل یک وب سایت است که اجازه می دهد تا به صورت شخصی و مدل سازی بررسی عفونت در محوطه دانشگاه و بالینی درمان بیماری های نادر است. بسیاری از اعضای هیات علمی در حال کار در آزمایشگاه در حالی که مدارس از جمله دانشگاه برکلی دانشکده بهداشت در ادامه بهداشت عمومی مطالعات خارج سنتی آزمایشگاه محیط با توجه به دانشگاه و استاد بهداشت عمومی آرتور reingold می.

دانشگاه استاد حیات وحش محیط زیست Wayne Getz است که کار در بررسی عوامل مختلف موثر بر COVID-19 نفر در ایالات متحده بوده است. برخی از این عوامل عبارتند از: های اقتصادی و اجتماعی, فعالیت های تجاری و استفاده از حمل و نقل عمومی.

"من مشغول به کار بر روی یک مدل برای COVID-19 است که می تواند ارزیابی آنچه که من اسمش 'درایور' مانند نظارت quarantining انزوا و واکسیناسیون" Getz گفت. "در واقع من در تلاش برای برآورد اثربخشی نظارت و اثربخشی استراتژی های مختلف در پیش بینی نتایج."

با تعداد زیادی از اقدامات پرداختن به COVID-19 مدل سازی همه گیر می تواند دشوار است با توجه به Getz. او اضافه کرد که قابلیت اطمینان داده است که یک موضوع به عنوان موارد و مرگ و میر در حال گزارش نشده در روز است که آنها رخ می دهد. موضوع دیگر این است که در تلاش برای درک اینکه چرا میزان مرگ و میر بسیار متفاوت است هر دو سطح ملی و جهانی است.

اوج Getz پروژه خواهد بود یک وب سایت را قادر خواهد ساخت که مردم با اطلاعات مانند میزان مرگ و میر به تنظیم پارامترهای متناسب با مدل های خود را.

"ما امیدواریم که برای کار بر روی به روز رسانی این وب سایت بیش از حد به طوری که مردم در استان ها و شهرستانها که باید مراقبت های بهداشتی گروه که در حال تلاش برای توسعه سیاست ها می تواند به بازی در اطراف با داده های خود و وب سایت ما" Getz گفت.

یکی دیگر از پردیس پروژه با هدف کمک به دانشگاه برکلی بود بهتر آماده برای ترم پاییز با توجه به COVID-19 عفونت است.

این روش در حال حاضر شامل ثبت نام هیات علمی در یک مطالعه به دنبال آنها در طول زمان و ببینید که آلوده می شود با توجه به reingold می. گام بعدی خواهد بود نظارت بر شرکت کنندگان در مطالعه حرکات و رفتارها و عوامل خطر.

"آنچه که ما آموخته اند که کار با بهداشت دانشگاه خدمات در تانگ با شهر برکلی با موسسه ژنومیک — همه از آنها شرکای اصلی — این است که اگر و زمانی که ما عفونت در محوطه آن را به یک تلاش هماهنگ و بسیاری از منابع برای مقابله موثر" reingold می گفت.

ورونیکا میلر استاد کمکی در دانشکده بهداشت عمومی در آزمایش بالینی درمان جدید برای بیماری نادر و کبد چرب بیماری است.

این مطالعه به دنبال در چگونه به استفاده از فن آوری بیشتر برای نظارت بر بیماران از راه دور حتی پس از همه گیر شده است.

"ما نیاز به استفاده از درس های آموخته شده امروز برای کمک به ایجاد یک بیمار دوستانه و غیر متمرکز کارآزمایی بالینی پارادایم" میلر گفت: در یک ایمیل.

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن