کارل Jarboe مسیحی فعال و خار در سمت به سیاستمداران و هنرمندان مرده در 81

نورا صدفی Lebanon Daily Newsمنتشر شده 2:12 PM EDT مارس 12 سال 2020کارل Jarboe -- یک مسیحی فعال سیاسی و مزاحم ش

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

کارل Jarboe -- یک مسیحی فعال سیاسی و مزاحم شناخته شده برای ساخت منظره های مذهبی خود را به خوبی شناخته شده به لبنان County, سیاستمداران, هنرمندان, و همسایگان -- درگذشت ممکن است 4 و در خیابان افرا خانه. او 81.

با وجود در حال اجرا ناموفق برای دفاتر مختلف در طول سال Jarboe احتمالا بهتر شناخته شده تر از بسیاری از مقامات منتخب در شهرستان از طریق چند دهه خود را از اینجا حوادث در لبنان دره کالج, نوشتن, op-eds, دعوت به اخبار محلی را نشان می دهد رادیو و اظهار نظر در جلسات عمومی در مورد هر چیزی از اعتقاد خود را که همجنسگرایی غیر اخلاقی به مفاهیم اخلاقی موسیقی "بی بند و بار."

"او نگه داشته همه در انگشتان پای خود را از او عقب ننشستند و در همه" گفت: شهرستان کمیسر جو الن Litz بود که مورد انتقاد قرار Jarboe بیش از شرکت او در یک جامعه تولید بی بند و بار در سال 2009. "اگر به اعتقاد او در چیزی است که او فقط برای آن رفت."

Jarboe و همسرش, Abigail بودند و همچنین بازدید کنندگان مکرر به لبنان County Courthouse به پرونده های حقوقی علیه کشت از مردم: ابیگیل Jarboe به یاد می آورد در یک زمان با داشتن حدود ده پرونده های حقوقی در کار می کند.

بسیاری از اعتقادات خود مالیده و مردم راه را اشتباه: Jarboe بود خجالتی در مورد آنچه که او تصور می شد در برابر تعالیم کتاب مقدس از جمله سقط جنین و همجنس گرایی و پیام های چند نمایشنامه توسط قرار دادن لبنان و جامعه تئاتر در طول سال.

ابیگیل Jarboe گفته می دانستم که بسیاری از مردم آن را موافق با نظرات خود و او اهمیتی نمی دهند.

"اگر مردم نمی با او موافق آنها احتمالا فکر کردم که او یک مزاحم و اگر آنها با او موافق آنها احتمالا فکر او فوق العاده مرد" Jarboe گفت. "او در تلاش برای مزاحمت او در تلاش بود به بنده وفادار عیسی مسیح است."

متولد و بزرگ شده در لبنان

Jarboe متولد شد و در 6 نوامبر سال 1938 مطرح شده و در همان خانه در خیابان افرا جایی که او و همسرش بعدها زندگی می کنند.

او در دوران کودکی عاشق پرواز, مدل, هواپیما و سوار دوچرخه خود را در اطراف شهر خود را برادر لوید Jarboe گفت و شد بیشتر علاقه مند به مطالعات خود را نسبت به بازی های ورزشی.

Jarboe فارغ التحصیل از لبنان دبیرستان و ثبت نام در لبنان دره کالج برای مطالعات کارشناسی خود را. Jarboe بعد به دست آورده دکترا از دانشگاه New Hampshire, جایی که او ملاقات کرد ابیگیل.

این Jarboes نقل مکان کرد و در نهایت بازگشت به پنسیلوانیا که در آن کارل تدریس شیمی در کالج مسیح در مچنیکسبورگ برای چندین سال قبل از زن و شوهر نقل مکان کرد و به لبنان و آغاز یک کسب و کار چاپ.

Jarboe بود فوق العاده, شوهر, ابیگیل گفت و دوست داشت وقت خود را صرف باغبانی خواندن و یا تعمیر اتومبیل های خود را.

Jarboe مطرح شد در یک مذهبی اما فعال تر شد و در ایمان خود را در حالی که در نیوهمپشایر همسرش گفت. وجود دارد, "او زندگی خود را به عیسی مسیح," او گفت:.

برگشت به صفحه اصلی در لبنان Jarboes غالبا با حضور در شهرستان کمیسیون شورای شهر و جلسات هیئت مدیره که در آن آنها اغلب در زمان موضوع را با تصمیمات مقامات منتخب شد.

یک جستجو از لبنان اخبار روزانه آنلاین archives کشف بیش از 20 قطعه نظر Jarboe نوشت: در طول سال.

"به عنوان یک خادم عیسی مسیح, او می خواست به انجام آنچه او می تواند به زندگی مردم از طریق عیسی مسیح" ابیگیل Jarboe گفت. "و بنابراین به این دلیل است که او علاقه مند بود در سیاست و چه می گذرد."

لوید Jarboe که سرانجام به نگه داشتن اعتقادات مشابه به عنوان برادر خود گفت: Carl نبود یک انسان گریز با وجود انتقادات مکرر خود را از کسانی که در اطراف او.

"به همین دلیل او به این دلیل است که او در مورد مراقبت همه مردم او فکر گناهکاران ... او در تلاش بود تا آنها را به تحقق بخشیدن به آنها نیاز عیسی" لوید گفت. "این نیست که او را دوست ندارد مردم او عاشق مردم است."

احترام و حتی از کسانی که با او اختلاف نظر

این Jarboes همچنین اعتراض هنر محلی را نشان می دهد و بسیاری از حوادث در لبنان دره کالج, آنها در نهایت ممنوع از محوطه دانشگاه.

لبنان هنرمند اسکات کلیسا برای اولین بار به می دانم Jarboes در اواسط دهه 90 زمانی که آنها اعتراض برخی از اولیه خود هنر را نشان می دهد.

"عکاسی من و هنر من به خصوص در آن زمان دوره تا به حال تعداد زیادی از عکس" کلیسای گفت: به تازگی. که زده Jarboes راه اشتباه و بنابراین شروع چه کلیسا نام خود را به "آشفته دهه رابطه" با زن و شوهر.

هر چند تلاطم حتی شامل کارل Jarboe گرفتن کلیسا به دادگاه برای دادن انگشت وسط (در ادای احترام تصویری کلیسا گفت: Jarboe به پایان رسید چیزهایی که قبل از این جلسه آغاز شد و پس از او عذرخواهی کرد) کلیسا گفت که او خوشحال است برای اجرا فهم با Jarboe.

هر چند ممکن است در نظر گرفته شده اثر کلیسا گفت: انتقاد از او ساخته شده تمرکز بر روی پیام کار خود را در راه او نمی خواهد که در غیر این صورت.

"او را من از یک همزن به کسی که واقعا در تلاش برای انجام کار درست اگر فقط قادر به می گویند: 'کارل, من در تلاش برای انجام کار درست'," کلیسای گفت. "من می خواهم به فکر می کنم من یک فرد بهتر در حال حاضر به دلیل عوارض جانبی در ارتباط با آنها است."

این معلوم نیست که چگونه بسیاری از قلب یا ذهن Jarboe در طول سال تغییر. اما او فرمان احترام از مردم است. WLBR روزنامه نگار لورا LeBeau گفت: حتی اگر او شکایت کرد توسط Jarboes چند هفته پس از شروع در کار او بود و هرگز بی ادب در تعاملات خود را.

"من همیشه تحسین این واقعیت است که کارل هنوز هم می خواهم با شما صحبت کنم و ... نمی تواند به معنای نسبت به شما به خاطر او احساس متفاوتی نسبت به شما" LeBeau گفت. "که واقعا در نوع خود قابل تحسین با کیفیت."

حتی کسانی که Jarboe sparred با معتبرترین او.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در مورد مردی است که زمانی که شما در گذشته به طور کلی اختلافات شما تا به حال به احترام او شور و شوق شما تا به حال به احترام چقدر او واقعا معتقد بود آنچه که او گفت:" کلیسا گفت. "او یکی از باهوش ترین مردان من تا به حال دیدهام."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب