مرکزی نیویورک افزایش junior کارفرمایی می افزاید: ACC مدرسه به رشد ارائه لیست

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 2:48 PM EDT 26 مه سال 2020حتی با در فرد جذب فعالیت و در عین حال به راه

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

حتی با در فرد جذب فعالیت و در عین حال به راه اندازی مجدد کمال Pribula است که هنوز هم چیدن من بخش ارائه می دهد.

او اعلام کرد 12th خود را در روز یادبود.

مرکزی نیویورک افزایش junior کارفرمایی برداشت یک پیشنهاد از Virginia Tech. این Hokies می آیند 8-5 فصل و رقابت در ACC زیر سر مربی جاستین فونت.

در حالی که از آن شده است یک قهرمانی ملی مدعی است در سال های اخیر, Virginia Tech دارای سابقه ای طولانی از موفقیت و تولید کرده است ستاره quarterbacks مثل مایکل جکسون و Tyrod تیلور. نیویورک بالا گراد و Tampa Bay Buccaneers سر مربی بروس Arians بود Hokies شروع کارفرمایی در اوایل 1970s.

Pribula در حال حاضر دارای هفت قدرت پنج ارائه می دهد: پن امور خارجه نبراسکا, راتگرز (ده); Virginia Tech, Syracuse, Wake Forest (ACC); غرب ویرجینیا (12).

دیگر او ارائه می دهد از قلب مقدس معبد قدیمی قلمرو بوفالو و کانکتیکات است.

و با ارائه این بهار که از big-time مدارس علاقه 6-پا-2 Pribula به احتمال زیاد ادامه خواهد داد به رشد است.

استخدام خدمات QB آمار لیست Pribula به عنوان رتبه شماره 1 کارفرمایی در کشور در کلاس 2022.

قبلی مصاحبه Pribula گفت: او یک راه طولانی برای رفتن قبل از ساخت یک تصمیم هر چند او رشد کردن به عنوان یک Penn State فن.

"من فقط خدا را شکر که همه این ارائه می دهد او گفت:" در ماه مارس وقتی پرسید که چگونه او باقی مانده فروتن. "این همان طرز فکر. با اینکه من اصلا آنجا ساختار, بنابراین من واقعا باید برای نگه داشتن یک برنامه دقیق, بنابراین من نمی تواند هر گونه عادات بد است."

بیشتر: Penn State football: مرکزی نیویورک QB کمال Pribula میدارد پیشنهاد از Nittany Lions

بیشتر: "نمی داریم که پاسخ به:' ورزش های محلی می تواند بازگشت توسط county, اساس, اما نگه داشتن الگوی باقی مانده است

بیشتر: از طریق فروتنی و سختی مرکزی نیویورک, والیبال, ستاره می شود, بخش من بازیکن

برادر از دانشگاه دلاور دانشجوی سال اول کارفرمایی حیوان دست اموز Pribula کمال استفاده می شود به توجه است که می آید با اینکه بسیار-استخدام دبیرستان بازیکن. او را برداشت تا خود را برای اولین بار بدست آورد من را از قلب مقدس در ماه دسامبر از سال اول قبل از او آغاز شده بود یک بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده در کارفرمایی.

در فصل اول خود را به عنوان شروع کارفرمایی 6-پا-2, 195 پوند Pribula کمک مرکزی نیویورک رفتن 9-1 در فصل به طور منظم و کروز به YAIAA بخش من به عنوان قبل از از دست دادن به Harrisburg در منطقه 3 کلاس 6A یک چهارم نهایی.

او از دست رفته دو و نیم بازی با یک آسیب دیدگی شانه اما تکمیل 57 درصد از خود عبور برای 1,244 متری هشت touchdowns و شش interceptions در حالی که با عجله برای 323 متری و 10 touchdowns. دوگانه تهدید به احتمال زیاد می تواند قرار داده اند تا بسیار بزرگتر اعداد اما پلنگ نمی پرتاب توپ یک تن آنها به عنوان ضرب و شتم بخشی از مخالفان به طور متوسط از 43.5 امتیاز.

او همچنین نقش ایمنی در دفاع و عضو مدرسه اول بسکتبال تیم.

در حالی که این آینده فوتبال فصل باقی مانده در هوا با توجه به کروناویروس همه گیر Pribula منجر لود مرکزی نیویورک تیم خواهد بود که مورد علاقه برای YAIAA عنوان اگر فصل نمی گیرد. پلنگ یک مربی جدید مربی سابق لبنان و رهبر جری Yonckiuk و تعدادی از دیگر بخش من استخدام.

Panthers ارشد توهین آمیز مقابله با جاش گفنی در حال حاضر دارای پنج بخش ارائه می دهد (Bryant, Albany, قلب مقدس منموته و رابرت موریس) و ارشد گیرنده گسترده تیلور رایت-رالز یکی از قلب مقدس. بازیکنان دیگر مانند گیرنده/ایمنی یهودا آرامگاه linebacker جک اسمیت و تنگ پایان/پایان دفاعی Kyle Fontes نیز می تواند بسیار-استخدام بازیکنان.

"من واقعا می خواهم به کار با کمال" Yonchiuk گفت: در مدت کوتاهی پس از او استخدام در مرکزی نیویورک. "او ورزشکاری است که چه چیزی باعث می شود او منحصر به فرد است. از آنچه (مربی سابق) جاش (Oswalt) به من گفت او را یک دانش آموز از این بازی است. و شما می خواهید که. شما می خواهید یک مرد که در فیلم اتاق. او را لمس کردم و او می خواهد به نفع خود برای تیم خود است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن