چگونه Pa. بیکاری شکست ؟

نظرکیت Klunk منتشر شده 2:50 PM EDT Jun 1, 2020برخی از مهمترین روده غم انگیز مکالمات من با ترکیبات آمده اند بیش

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

نظر

برخی از مهمترین روده غم انگیز مکالمات من با ترکیبات آمده اند بیش از دو ماه گذشته یا بیشتر. آنها تمام انجام در یک موضوع مشترک: مزایای بیکاری...یا فقدان آن است.

من شنیده ام از پدر و مادر تنها که از پول برای تغذیه کودکان خود را, و من شنیده ام از کارگران یقه سفید که باید تخلیه پس انداز خود را. هر فرد گفت: آنها تا به حال اعمال شده برای جبران بیکاری فقط پس از رژیم صهیونیستی است. تام ولف دستور داد تقریبا هر کسب و کار در کشورهای مشترک المنافع ، این اولین بار بود که بسیاری از حال کاربردی برای کمک های بیکاری. چند گفت که آنها تا به حال شنیده جوانه زدن از وزارت کار و صنعت. دیگران دریافت که متوجه منافع خود مورد تایید قرار گرفت اما هیچ پولی به نظر می رسد در حساب بانکی خود و یا بر روی خود بهره مند کارت. هر فرد ترسیده بود زیرا آنها نمی دانند که چگونه آنها را دریافت و بدون هر گونه پول در آینده است. تماس به بخش بودند ملاقات با سیگنال مشغول و یا در برخی از موارد زمانی که آنها قادر به دریافت از طریق تماس خواهد به طور ناگهانی رها کردن. ایمیل های بدون جواب رفت برای هفته ها. تماس با صفر بود. این سیستم به منظور کمک به آنها را به جای آنها شکست خورده.

در واقع برخی از مردم بازگشت به کار هستند و تنها در حال حاضر دریافت یک پاسخ از وزارت کار و صنعت. برای کسانی که مردم آن را در زمان حدود دو ماه برای دریافت پاسخ. برای دیگران, آنها هنوز هم در حال انتظار برای شنیدن از گروه مورد ادعای خود را. دفتر ما شده است قادر به کمک به بسیاری از این ترکیبات اما برای برخی از ما هنوز در انتظار پاسخ.

بیش از 2.1 میلیون ساکنان نیوکاسل که حساب برای حدود یک سوم از دولت کل نیروی کار زمینه را برای مزایای بیکاری پس از خاموش شدن آغاز شد. که شامل سنتی کارگران و خود اشتغالی پیمانکاران مستقل و فرفره کارگران است. 2.1 میلیون ادعا می کند قرار داده و فشار زیادی بر روی یک سیستم به معنای مسئولیت رسیدگی به بسیاری از مردم چپ بیکاری همه در یک بار.

خانه کارگری و صنعت اخیرا کمیته برگزار تحقیقی شنوایی به دنبال پاسخ به این که چرا بسیاری از مردم منتظر تا زمانی برای دریافت حتی یک سکه در منافع. عمدتا ما می خواهم به یاد بگیرند که چه رفت و آنقدر به طوری که آن را دوباره اتفاق می افتد ما باید همیشه خودمان را پیدا کنید در یک وضعیت مشابه است.

به طور طبیعی هنگامی که بسیاری از مردم برای ثبت منافع همه در یک بار سیستم غرق شد و نمی تواند نگه دارید تا. فرماندار منظور به برخی از کسب و کار به مراتب بیش از تمام کشورهای دیگر. برای مثال در حالی که تقریبا هر دولت دیگر اجازه برای ساخت و ساز به ادامه Wolf بسته این بخش قرار دادن فشار بیشتر بر روی سیستم.

یکی از مسائل ما شنیده در این جلسه بود که این گروه تا به حال به ارائه کارکنان خود ابزار مورد نیاز به طور عمده لپ تاپ برای کار از خانه در طول توده خاموش کردن. گرگ را بسته بود ناگهانی. به اعتقاد من دولت باید آمادگی بیشتری برای خرید اینترنتی از فرماندار سفارش.

این بخش باید آگاه شده است از آینده تعطیلی و بخش های کسب و کار نهفته به طوری که آن می توانست بهتر آماده به خدمت به میلیون ها نفر از ساکنان نیوکاسل که به نوبه خود به بخش کمک کند. مانند بسیاری از کارمندان دولت با کارگران در خط مقدم در این بخش در حال انجام یک کار فوق العاده ای با توجه به وضعیت. آنها نیاز به ابزار و دانش از آنچه آمده به طوری که آنها بهتر می تواند خدمت به مردم پنسیلوانیا که نیاز به کمک.

موضوع دیگری که مرکب از این مشکلات این است که بیکاری ادعای غرامت پردازش با استفاده از 40 سال از سیستم های کامپیوتری. ذهن شما این است که همان سیستم است که میله میله به جای بیش از 10 سال پیش. روند جایگزینی سیستم شده است ملاقات با موانع متعدد هزینه مالیات دهندگان بیش از $350 میلیون. آخرین فروشنده را در به روز رسانی سیستم به سیستم جدید و در حال اجرا در ماه آوریل گذشته.

در طول جلسه مقامات اداره گفت: این سیستم جدید را کاهش داد برخی از فرآوری نشده ادعا می کند. سیستم جدید است که به بالا و در حال اجرا در اکتبر 13 سال خیلی دیر شده و صدها هزار نفر نا امید و بی پول ساکنان نیوکاسل بعد.

هزینه این خطا بسیار بالا برای بسیاری از ساکنان نیوکاسل. ما آن را مدیون به این نیاز پاسخ. ما همچنان به فشار گروه و دولت برای کسب اطلاعات. از همه مهمتر ما ادامه خواهد داد برای مبارزه با بیکاری ساکنان نیوکاسل که به دریافت کمک.

دولت Rep. کیت Klunk است خواه از هانوفر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن