چمبرسبورگ-Waynesboro منطقه می تواند به یکی از کشور سخت ترین ضربه از لحاظ اقتصادی با همه گیر

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 2:44 PM EDT مارس 14 سال 2020به عنوان کسب و کار باقی می ماند بسته به

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان کسب و کار باقی می ماند بسته به جلوگیری از گسترش این coronavirus اقتصاد محلی همچنان به مبارزه برای حمایت از جوامع که در آن بیکاری و تعطیلی کسب و کار افزایش به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر اقتصادی خرید اینترنتی.

Franklin County این قاعده مستثنی نیست.

در واقع چمبرسبورگ-Waynesboro منطقه شهری می تواند تبدیل به یکی از سخت ترین-آمار اقتصاد کشور با توجه به شاخص ایجاد شده توسط 24/7 Wall St. که برای تعیین مناطق شهری این COVID-19 رکود اقتصادی خواهد شد و به احتمال زیاد سخت ترین ضربه.

"به عنوان غیر ضروری سفر متوقف شده است در خیلی از کشور و ضریب اطمینان مصرف کننده کاهش یافته و صنایع مانند نفت و گاز, گردشگری و حمل و نقل و انبارداری به احتمال زیاد خواهد شد در ادامه به تحمل فشار از دست دادن شغل در هفته های آینده و ماه" ایالات متحده آمریکا امروز مقاله نشان داده شده است. "این صنایع اقتصادی ستون در مناطق مترو در این لیست است."

{ در چمبرسبورگ افکار عمومی را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در publicopiniononline.com/subscribe. }

در چمبرسبورگ-Waynesboro مترو منطقه دارای جمعیت 154,835 مردم است.

که جمعیت, درصد از کارگران در معرض خطر صنایع است 23.4%. انبار شغل که در آن عفونت نشان داده شده است به گسترش به راحتی باقی می ماند و بخش بزرگی از اقتصاد محلی.

ترکیبی از یک عفونت رای در منطقه به طور کلی و مقدار زیادی از انبار مشاغل را تشکیل می دهند که اقتصاد محلی نیز نشان می دهد که جوامع اقلیت ممکن است بالاتر از نرخ ویروس.

جید Dunhour, تنوع, توسعه و اشتغال در برنامه های منابع manager for قصبه چمبرسبورگ موافق است که این می تواند اثر نامطلوب در جوامع اقلیت در چمبرسبورگ-Waynesboro مترو منطقه نیز هست.

"بسیاری از آنها کار در انبارداری در این منطقه - در هر نقطه از کارلایل به Mechanicsburg, مردم, مسافرت وجود دارد به کار و زندگی در چمبرسبورگ و همان با Waynesboro."

Dunhour تخمین می زند که جامعه اسپانیایی زبان باعث می شود تا حدود یک چهارم از جمعیت در قصبه چمبرسبورگ. کشاورزی یکی دیگر از جنبه های اقتصاد محلی که ضربه سخت شده - به خصوص برای جامعه اسپانیایی زبان است.

"نیز وجود دارد مقدار زیادی از کشاورزی و صنعت در این منطقه," او گفت:. "تقاضا برای محصول خود را کاهش, با رستوران ها بسته شدن و چیزهایی مانند آن. من فکر می کنم که نقش بزرگی در حیات اقتصادی این منطقه - چمبرسبورگ و Waynesboro به طور خاص - و ما در حال شروع به دیدن اثرات آن است."

بیشتر: آقا اد: صاحبان کسب و کار می تواند دوباره قوی' پس از coronavirus

بیشتر: Mainstreet Waynesboro اعلام مرکز شهر کسب و کار امداد رسانی صندوق در میان همه گیر

کسب و کارهای کوچک - کسانی که کار کمتر از 50 کارمند - همچنین تشکیل می دهند بخش بزرگی از اقتصاد در چمبرسبورگ و Waynesboro. شاخص گزارش 2,914 کسب و کارهای کوچک در سراسر منطقه مترو هستند که در معرض خطر بسته شدن با توجه به همه گیر.

مشکلات اقتصادی خواهد شد و به احتمال زیاد نیز بدتر خواهد بود در مناطق با افزایش نرخ ابتلا به عفونت را گزارش داد.

به عنوان پنج شنبه, Franklin County دارای 563 موارد مثبت COVID-19 و 15 مرگ و میر با توجه به پنسیلوانیا وزارت بهداشت.

به عنوان از آوریل 14, Franklin County باقی مانده در "قرمز" فاز نیاز مردم به ماندن در خانه های خود را به نگه داشتن COVID-19 در خلیج. رژیم صهیونیستی. Wolf اجرا stay-at-home سفارشات در سراسر کشور در تاریخ 1 آوریل.

"حمل و نقل و انبارداری, استخدام بیش از یک در هر 10 کارگر در چمبرسبورگ-Waynesboro منطقه شهری بیش از سه برابر در مقایسه با اشتغال غلظت در سراسر کشور" 24/7 وال سنت نشان داد. "صنعت که تمایل به سایه گسترده تر اقتصادی روند انتظار می رود که به یکی از سخت ترین ضربه را تلاش برای مهار COVID-19."

ویروس خود را منتشر شده است نسبتا به سرعت در حال از طریق مترو منطقه در هفته های اخیر گزارش های متعدد نشان داده اند.

اما با وجود یک دلتنگ چشم انداز در عملیات انبار در منطقه محلی سازمان ها را به شدت به کمک به کسب و کار کوچک بخش از اقتصاد است.

مرکز شهر چمبرسبورگ Inc. و Mainstreet Waynesboro, Inc. شده اند ارائه منابع از قبیل مشاوره و سرمایه به مرکز شهر کسب و کار در تلاش برای انطباق محصولات و خدمات خود را به فرماندار سفارشات.

سام برفک رئيس جمهور از مرکز شهر چمبرسبورگ Inc., همچنان امیدوار است که کسب و کار در مرکز شهر چمبرسبورگ قادر خواهد بود به این آب و اقتصادی خرید اینترنتی.

"آن بوده است و به چالش کشیدن آن بوده است استرس زا" او گفت:. "بسیاری از آنها تا به حال به نگاهی به کسب و کار خود برنامه ریزی کنید و سعی کنید برای پیدا کردن راه هایی برای آن را تغییر دهید به ماندن در فرمانداری مورد نیاز است."

برفک شده است به خصوص با رستوران های محلی در این منطقه است.

"من بسیار تحت تاثیر قرار با چه رستوران ما اقتباس کرده اند به سفارش آنلاین و قادر به انجام منظقه تحویل," او گفت:. "من تحت تاثیر قرار چگونه ما کوچک غیر رستوران کسب و کار خرده فروشی کسب و کار شده اند قادر به یاد بگیرند که چگونه به انجام این کار رسانه های اجتماعی یا فروش آنها چگونه بوده است قادر به بهبود خود را آنلاین سفارش."

مرکز شهر چمبرسبورگ Inc. اجرا کرده است چهار روش خاص برای کمک به کسب و کارهای محلی در طول همه گیر

  1. رسیدن به کسب و کار خود را بپرسید مبرم ترین نیازهای ارائه منابع و تحقیقات - همراه با چمبرسبورگ اتاق بازرگانی - به حرکت عامل از نظر قانونی تحت فرماندار سفارشات.
  2. کارت هدیه تهاتری برنامه: همکاری با مرکز شهر کسب و کار برای ارائه هدیه آنلاین, خرید کارت جایزه کارت هدیه جالب با خرید آنلاین و آنلاین جالب از 25 دلار کوپن دو بار در هفته به مدت چهار هفته برای کمک به رونق اقتصاد محلی. بیش از $8,000 شد تزریق به کسب و کارهای محلی از طریق این برنامه با توجه به برفک.
  3. مرکز شهر قوی کالا کمپین: با همکاری پرتو گرافیک یک کسب و کار محلی برای ایجاد "مرکز شهر قوی" کالا مانند لباس تمبلرس و آهن ربا. درآمد حاصل از مبارزات انتخاباتی در حال مطرح شدن به مرکز شهر خرید خرده فروشی کارت های هدیه. کسانی که کارت های هدیه برای اهدا به کیستون بهداشت و درمان کارگران در خط مقدم. این سازمان در حال نزدیک شدن به آن هدف بالا بردن $1,000.
  4. مرکز شهر قوی برای زنده ماندن و رشد: منتشر شده در GivingTuesday آن است که یک crowdfunding برنامه صرفا برای جمع آوری پول به میکرو-کمک مالی به مرکز شهر کسب و کار. مرکز کسب و کار, Inc. امیدوار است به منظور بالا بردن $10,000 به میکرو-کمک های مالی تا 1000 $به کسب و کار است که می توانست از طریق یک برنامه کوتاه مدت روند. جمع آوری کمک های مالی تنظیم شده است تا از طریق ادامه روز یادبود.

برفک نیز برقراری ارتباط با مرکز شهر سازمان در سراسر کشور به شکل های ظریف عامل کسب و کارهای کوچک در طول همه گیر و ارشاد از مناطق که در حال حاضر نقل مکان کرد و به "زرد" فاز از بازگشایی.

"من به این می گویند بوده است سخت در کسب و کار ما بدون شک" او گفت:. "آن را حتی سخت تر به نظر من برای آنها برای پیدا کردن ایالتی و فدرال امداد برای کمک به نگه داشتن آنها را در فضا است."

وجود دارد بحث های مداوم و برنامه ریزی بین سازمان هایی مانند مرکز کسب و کار, Inc. کار را از طریق جزئیات چگونه کسب و کار خواهد بود قادر به بازگشایی در راه است که در حفظ و گسترش این ویروس را به حداقل برساند اما هیچ کس مطمئن است و در عین حال فقط چه کسانی reopenings می تواند مانند نگاه و یا چه مدت اقدامات خاص مانند شدید بهداشتی و اجتماعی فاصله - نیاز به اقامت در محل.

"من خوشحالم که ما در مرکز شهر است و نه به تنهایی و تلاش برای کشف که از" Trush گفت. "ما باید مردم در سراسر کشور است که می تواند کمک به ما پاسخ دهد که."

به عنوان روش های تابستان اضافی فضای باز ناهار خوری و فرصت های خرده فروشی می تواند تبدیل به هنجار در روز که در آن شرایط آب و هوایی اجازه می دهد Trush گفت.

اگر چه کسب و کار کوچک فروش شده اند قریب به اتفاق از این بیماری همه گیر, ضربه, حمایت از جامعه شده است با توجه به برفک.

"ما در حال قوی تر به عنوان یک جامعه اگر ما گرد هم می آیند و بررسی در همه," او گفت:.

جاده به بازیابی خواهد بود یک مدت طولانی اما برفک گفت چمبرسبورگ شده است در مسیر رو به بالا وقتی که می آید به رشد اقتصادی و او معتقد است که این روند را ادامه خواهد داد و با وجود این موانع است.

"تجدید حیات تدریجی اتفاق می افتد بیش از زمان ما شده اند از دیدن پشت سر هم در سال های اخیر اما در آن طول می کشد افزایشی تغییرات در طول زمان," او گفت:.

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب