Charli XCX را 'چگونه من احساس در حال حاضر' عهد است خلاق و پشتکار در طول COVID-19

درجه: 4.0/5.0 برای ماه و نیم گذشته پاپ پیشگام Charli XCX با استفاده از توییتر کمپین به درخواست طرفداران خود را

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

برای ماه و نیم گذشته پاپ پیشگام Charli XCX با استفاده از توییتر کمپین به درخواست طرفداران خود را به کمک شکل چهارم کامل آلبوم لقب چگونه من در حال حاضر احساس. رکورد ساخته شده بود تقریبا به طور کامل در خانه و همانطور که از نام آن پیداست یک اکو از وضعیت فعلی جهان است. این شامل, البته بسیار زیاد استفاده از اینترنت. از تک آهنگ و آلبوم آثار هنری خود Charli خواسته است طرفداران در توییتر برای کمک به او تصمیم می گیرید چه باید او را آزاد و او چگونه باید آنها را آزاد کند. از طریق تعداد بی شماری از زوم تماس و توییتر, نظر سنجی, چگونه احساس من در حال حاضر شکل گرفته است به آنچه در آن است در حال حاضر: یک hypermodern پاپ تکنو رکورد که مظهر Charli امضا تجربی ،

ضبط شده است به طعنه یک مقدار بی حد و حصر بار در رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب که در آن Charli نشان می دهد که نوشتن و ضبط فرایند است که می رود به تهیه تمام طول LP. به ندرت این نوع شفافیت در دسترس برای طرفداران که در آن آنها ممکن است نه تنها شاهد اما همچنین بر توسعه یک رکورد است. آن را یک "جادوگر پشت پرده" مرتب کردن بر اساس از لحظه ای که در آن رمز و راز موسیقی پاپ گذاشته است و وضوح باعث می شود ضبط و حتی بیشتر شخصی است. در طول ضبط این تمایلات شرکت می ایستد و چگونه احساس من در حال حاضر می آید به تجسم جهانی دولت از ذهن است.

در این رکورد را منجر تک "برای همیشه" آسیب پذیر از طرف پاپ سردستهزنان خواننده اپرا است که در خط مقدم هر توجه داشته باشید. مسیر باز می شود با تحریف تقریبا غیر قابل تشخیص synths که ساخت به سقوط زمانی که Charli آغاز می شود. او سبک نگارش خودکار-تنظیم صدای خواننده ها شسته شده توسط یک تولید است که احساس می کند مانند امواج توفنده با هر خط. شعر "من شما را دوست دارم برای همیشه لطفا برای/ حتی زمانی که ما با هم" احساس می کند آشکار از تنهایی و انزوا. در حالی که مفهوم آن با توجه به Charli بود قبل از قرنطینه رکورد مخلوط با آلبوم یکپارچه و مشاهده شدت به این جدایی ما را تحمل چند ماه گذشته ،

"سرودهای" می بیند جداسازی از طریق یک لنز مشابه و در عین حال بیانگر آن را در یک مقدار بیشتر از معمول Charli XCX مد. افتتاح خطوط — "سلام/ من خیلی خسته شدم (وو)/ بیدار اواخر خوردن برخی از حبوبات/ بهترین من سعی فیزیکی" — پیدا کردن کمدی مشترک دنیوی تجربیات روزانه در طول شیوع کروناویروس. او از "اواخر شب دوستان من در نیویورک" به عنوان به احتمال زیاد فراموش تراورس آهنگ رقص-سنگین synths با سهولت. درخواست تجدید نظر از این مسیر است که نه تنها در آن, جاذب, گروه کر, بلکه در آن خام بیان احساس با کیفیت است که مهمترین آنها پراکنده در موسیقی از دیگر خواننده های بزرگ زن موسیقی پاپ. آن را می شود روشن است که با وجود Charli وضعیت او دیگر در مورد مراقبت چگونه دیگران درک او.

صحت چگونه احساس من در حال حاضر است و بی شک یکی از کشنده ترین کیفیت. در آهنگ های مانند "7 سال" و "منفجر," پوست خواننده تاکید بر این واقعیت است که ثبت است در خانه در هر حس. این یک سبک است که آشنایی خود را به این آسیب پذیری از آلبوم محتوای ابراز متعدد حقایق مختلف و ناامنی که احساس می کنم حتی واضح تر در این زمینه از کل آلبوم. در "منفجر," Charli اذعان می کند: "من خودم اعتماد ندارند و در همه/ چرا باید به شما اعتماد من؟"

آلبوم هوشمند است که در این راه بودن موضعی بدون اینکه شنوندگان انقباض غیر ارادی ماهیچه. "پنجه" برای مثال حفظ سرگرم کننده الکترو-پاپ shtick اما با بعد عاطفی است که دفاع از آن را از کسل کننده یا تکراری. در اینجا Charli emotes به جا سبک خود را در یک راه است که احساس می کند معتبر به ثبت آسیب پذیری اجازه می دهد برای رسیدن به نیمه mindlessness از آهنگ های مانند "الماس صورتی رنگ است."

در تمامیت آن, اما, چگونه احساس می کنم در حال حاضر این است که از صمیم قلب درست به آن نام. آن را می بیند شفاف به ذهن یک هنرمند در وضعیت فعلی و اجازه می دهد تا آسیب پذیری خود را به حمل آن را از طریق مدت زمان آن است. Charli آواز می خواند در "سرودهای": "من خیلی uninspired من فقط می خوام نفس بکشم." این مانند بسیاری دیگر از آلبوم آلبوم پژواک مبارزه مشترک. تولد رکورد اما, Charli غلبه بر این مبارزه است. آن عهد به یک هنرمند پیدا کردن خلاقیت خود را با وجود هرج و مرج جهانی آب و هوا.

تماس با رایان Garay در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن