چگونه تجارب مشتری بازاریابی محلی آنلاین و آفلاین را بازتعریف می کند

به محض اینکه مشتری یکی از مکان های شما را پیدا کرد - به صورت آنلاین یا حضوری - برندهای برتر خود را با ایجاد تج

توسط مدیر سایت در 18 خرداد 1402

به محض اینکه مشتری یکی از مکان های شما را پیدا کرد - به صورت آنلاین یا حضوری - برندهای برتر خود را با ایجاد تجربیات یکپارچه و مثبت مشتری متمایز می کنند.

آن تجربیات محلی استثنایی، که ما آنها را به عنوان نقطه تلاقی بین بازاریابی محلی و تجربیات مشتری تعریف می کنیم، برای ایجاد ادراکات مثبت از برند، خوشحال کردن مشتریان و تشویق طرفداران برند ضروری هستند. این تجربیات سفری جامع هستند که زمانی شروع می شود که مصرف کننده برند شما را جستجو می کند و زمانی که از برند شما حمایت می کند، پس از فروش را گسترش می دهد.

اگر تیم های بازاریابی و تجربه مشتری شما به طور مستقل عمل کنند، پتانسیل کسب و کار خود را به حداکثر نمی رسانید. یکپارچه‌سازی، ارتباط و همکاری یکپارچه بین تیم‌های بازاریابی و تجربه مشتری، تجربیات محلی معنی‌داری را ایجاد می‌کند. در اینجا مثالی از آنچه ممکن است در عمل به نظر برسد آورده شده است.

ایجاد بهترین تجربه محلی در کلاس
بیایید به یک برند رستوران خدمات سریع با بیش از 400 مکان در سراسر ایالات متحده نگاه کنیم. برای ایجاد تجربیات مثبت محلی، برند از چندین تاکتیک استفاده می کند:

بهینه سازی نمایه کسب و کار Google هر مکان و سایر فهرست های آنلاین.
افزودن محتوای مرتبط و محلی شده به صفحه فرود مخصوص فروشگاه هر مکان.
نظارت فعال بر بررسی ها به صورت مجموع و در سطح فروشگاه.
پاسخ به نظرات - مثبت و منفی.
استقرار نظرسنجی برای به دست آوردن بازخورد ارزشمند.
تجزیه و تحلیل احساسات در بررسی‌ها، نظرسنجی‌ها، کمپین‌های ایمیل و موارد دیگر برای شناسایی مضامین مشترک برای فرصت‌های بهبود یا شناسایی فروشگاه‌های برتر.
آموزش مستمر خط مقدم برای اطمینان از خدمات درجه یک در هر فروشگاه.
به نوبه خود، این برند رستوران خدمات سریع مترادف با خدمات برتر شده است و به عنوان یک تجارت مشتری محور به خوبی شناخته شده است. با این حال، هیچ یک از تلاش‌های فوق‌الذکر نمی‌توانست بدون در هم تنیده شدن برنامه‌های بازاریابی و تجربه مشتری به نتیجه برسد.

برای مثال، اگر تیم بازاریابی نتواند فهرست‌های محلی آنلاین خود را زمانی که یک مکان آدرس خود را جابجا می‌کند، به‌روزرسانی کند، مشتریان وقتی در آدرس اشتباهی ظاهر می‌شوند، ناامید می‌شوند. در واقع، مطالعه اخیر انجام شده توسط Rio SEO نشان داد که 20٪ از مصرف کنندگان محلی بعید است از کسب و کاری با اطلاعات فهرست نادرست مانند آدرس، ساعت کاری و اطلاعات تماس بازدید کنند. این تجربه منفی مشتری ممکن است به بررسی آنلاین منفی منجر شود.

بررسی‌های منفی بر تیم‌های تجربه مشتری تأثیر می‌گذارد که این نوع بازخورد را استخراج می‌کنند و سپس باید به تیم بازاریابی اطلاع دهند که فهرست باید به‌روزرسانی شود. از تجارب مشابه در آینده می توان با برقراری ارتباط سریع و کارآمد بین تیم ها که منجر به همگام ماندن می شود اجتناب کرد.

توانمندسازی همکاری بین بخش از طریق فناوری درجه یک
انجام تلاش‌های بازاریابی محلی و تجربه مشتری به صورت دستی یک شاهکار سخت است. از لحاظ تاریخی، یک کسب‌وکار باید به دنبال دو فروشنده مختلف باشد تا به ساده‌سازی و مدیریت هر دو این تلاش‌ها در مقیاس کمک کنند.

Rio SEO و Forsta، یک رهبر جهانی در CX، تجربه کارمند (EX) و تحقیقات بازار، با هم ترکیب شده‌اند تا اولین راه‌حل تجربه مشتری پایان به انتها، معروف به پلتفرم تجربه محلی را تقویت کنند. این پلتفرم برندها را قادر می‌سازد تا در کل سفر مشتری، از کشف تا خرید تا شهرت و حمایت از برند، مشتریان را درگیر کنند.

 


سئو سایت
مشاوره حرفه ای سئو

منبع
آخرین مطالب