ارائه دهندگان مراقبت از کودکان برای دریافت لوازم اضطراری

روز شنبه سازمان های محلی در حال توزیع لوازم اضطراری — از جمله ماسک های ضد عفونی کننده و کتاب — به سایت مهد کود

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

روز شنبه سازمان های محلی در حال توزیع لوازم اضطراری — از جمله ماسک های ضد عفونی کننده و کتاب — به سایت مهد کودک مراقبت از جمعیت های آسیب پذیر و کودکان ضروری کارگران در طول coronavirus بیماری همه گیر.

لوازم بیا از اول 5 سانتا باربارا کانتی یک کودک-سازمان حمایت بودجه توسط محصولات توتون و تنباکو مالیات است. اول 5 همکاری با کودکان منبع و ارجاع یک سرویس مراقبت از کودکان سازمان خواهد شد که توزیع منابع از مکان خود را در سانتا ماریا و سانتا باربارا.

"وجود دارد صدها نفر بر صدها نفر از اوایل دوران کودکی و مربیان در سانتا باربارا شهرستان و فراتر از آن در خط مقدم selflessly و خستگی ناپذیر ارائه قوام ایمنی و پرورش به فرزندان ضروری کارگران گفت:" جکی اولی رئیس اجرایی از کودکان منابع و ارجاع سانتا باربارا شهرستان, در بیانیه ای.

های اضافی حمل و نقل از جمله پوشک و دستمال مرطوب است که انتظار می رود برای رسیدن به, در هفته های آینده.

این محموله بخشی از تلاش های 5 کالیفرنیا به ارائه منابع برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در سراسر دولت است. این سازمان تایید شده 4 میلیون دلار در بودجه اضطراری برای این تلاش ها در ماه گذشته و آنها با استفاده از county نرخ تولد برای تعیین منابع توزیع شده است.

مجوز ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در شهرستان سانتا باربارا می توانید ثبت نام را انتخاب کنید تا اورژانس کودکان و نوجوانان در Eventbrite. توزیع خواهد شد تماس با ما.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن