کودکان نیاز به پوشیدن ماسک در مدارس پنسیلوانیا. در اینجا چیزی است که والدین باید بفهمند.

سام رولند یورکدیلی رکورد منتشر شده 10:33 صبح EDT یدلایمخیرات اوت 18, 2020معمولاً برگشتن به مدرسه یعنی خرید نوت

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

معمولاً برگشتن به مدرسه یعنی خرید نوت بوک های جدید، مداد تازه، شاید جایگزین کوله پشتی قدیمی. اما امسال، این کار مستلزم گرفتن یک ماسک پارچه ای جدید یا دو بار قابل استفاده دوباره برای بچه تان نیز خواهد بود.

دانش آموزانی که در ماه های اوت و سپتامبر به مدرسه برمی گردند، ملزم خواهند بود که در تمام اوقات در حالی که در داخل خانه هستند، ماسک صورت بپوشند.

دکتر راشل لوین، دبیر بهداشت گفت: "ماسک برای جلوگیری از گسترش بیشتر COVID-19 بسیار ضروری است." ما به دنبال بهترین علم موجود و اطلاعات بهداشت عمومی در هنگام ارائه توصیه به مدارس ادامه می دیم. یکی از آن منابع کلیدی آکادمی اطفال آمریکا است که به شدت توصیه می شود ماسک در طول روز مدرسه باقی بماند."

قانون اجازه می دهد تا تنها چند استثنا، مانند دانش آموزانی که قادر به پوشیدن ماسک صورت به دلیل ناتوانی و یا وضعیت بهداشتی زمینه ای، مانند یک بیماری مزمن تنفسی است.

قانون قبلی دانش آموزان را ملزم به پوشیدن ماسک تنها در صورتی که در یک منطقه شلوغ بود و نمی تواند 6 فوت دور تر از یکدیگر باقی بماند.

به عنوان یک پدر و مادر، شما ممکن است بسیاری از سوالات. بنابراین در اینجا چیزی است که شما باید در مورد بچه خود را با پوشیدن ماسک می دانم:

بچه ام بايد ماسک بزنه؟

حکم به تمام دانش آموزان، کارکنان و بازدید کنندگان دو سال و بالاتر در حالی که در نهادهای مدرسه اعمال می شود. برای دانش آموزان معلول و در برخی از تنظیمات که در آن می توان دور شدن اجتماعی مناسب حفظ استثنا وجود دارد.

مدارس ممکن است چنین دانش آموزانی را ملزم به ارائه مدارک پزشکی کنند.

چه زمانی دانشجویان مجاز به برداشتن ماسک یا پوشش چهره خود هستند؟

مدارس ممکن است به دانش آموزان اجازه دهد که پوشش چهره را در زمانی که دانش آموزان هستند حذف کنید:

  • غذا خوردن یا نوشیدن هنگامی که فاصله حداقل 6 فوت از هم جدا; یا
  • هنگامی که پوشیدن پوشش صورت ایجاد یک وضعیت نا امن است که در آن به کار تجهیزات و یا اجرای یک کار; یا
  • حداقل 6 فوت از هم جدا در طول "چهره پوشش می شکند" به طول بیش از 10 دقیقه.

به دنبال چه ویژگی هایی در ماسک برای کودکم باشم؟

همه ماسک ها باید بدون در نظر گرفتن سن پوشیدن آن، چند لایه داشته باشند. آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که پوشش صورت پلیسه شده با الاستیک برای کودکان کوچکتر پیدا شود.

در هنگام انتخاب ماسک، همچنین مطمئن شوید که مناسب است. از آنجا که ماسک برای بچه ها ممکن است همه جا نتواند باشد، ماسکی با بند گوش قابل تنظیم ممکن است انعطاف پذیری بیشتری برای کودک شما فراهم کند.

برخی از خرده فروشان آنلاین فروش ماسک های بزرگسالان و جوانان عبارتند از: نیروی دریایی قدیمی، Macy و هدف. پدر و مادر باید مطمئن شوید که آنها را بررسی گروه سنی هدف محصول قبل از خرید.

حفظ ماسک امن نیز اطمینان حاصل شود که بچه خود را مجبور نیست به آن را لمس در طول روز و خطر گسترش میکروب.

اگر شما می خواهید یک گزینه موثر ترین هزینه، CDC ارائه آموزش در مورد چگونگی ایجاد ماسک پارچه خود را در خانه.

داستان در زیر ویدیو ادامه دارد.

چند تا ماسک لازم داره؟

مرکز کنترل بیماری می گوید پوشش صورت پارچه باید پس از هر استفاده شسته شود. با این در نظر داشته باشید، ممکن است بخواهید حداقل ماسک کافی برای هر روز داشته باشید که کودک تان برای آموزش های داخل شخص به مدرسه می رود.

برای مثال، اگر فرزندتان تا دو روز آموزش آنلاین و سه روز آموزش در فرد داشته باشد، برای شستن و چرخاندن برای بقیه هفته به سه روز نیاز دارید.

اما از آنجا که پدر و مادر و کودکان هر دو موظف به فراموش کردن پوشش صورت خود را در برخی از نقطه، آن است که داشتن ماسک های اضافی به اندازه کافی برای نگه داشتن برخی در ماشین و حداقل یکی در کوله پشتی فرزند خود را پیشنهاد می شود.

چند وقت باید ماسک کودکم را تمیز کنم؟

پدر و مادر باید ماسک پارچه ای یا پوشش صورت کودک خود را پس از هر استفاده بشوید. ماسک پارچه ای را می توان یا در ماشین شویی و یا با دست شسته، با توجه به CDC.

همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که کودک شما ماسک صورت خود را به درستی حذف و پس از هر استفاده دست خود را شسته.

هنگامی که دست شستن, CDC پیشنهاد مخلوط کردن حدود چهار قاشق چای خوری سفید کننده به هر کوارت از آب دمای اتاق. اگر شما ماشین شستن را ترجیح می دهید، هر شوینده لباس شویی کار انجام می شود.

همچنین مورد علاقه:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب