ناعادلانه

هر کسی که عضو The New York Review of Books شاهد نویسندگان شکایت که یک داور به اشتباه و یا تحریف کار خود را. در

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

هر کسی که عضو The New York Review of Books شاهد نویسندگان شکایت که یک داور به اشتباه و یا تحریف کار خود را.

در حال حاضر اینجا هستم و من در همان قایق است.

در پاراگراف اولیه از برایان Tanguay نقد و بررسی کتاب من جادوگر از ساکرامنتو: فرماندار جری براوناو می نویسد: "در اکتبر سال آخر خود را در اتاق قهوه ای, امضا لایحه ایجاد یک هدف 100 درصد برق پاک با 2045 ... در کتاب خود ...ویلیام Smithers رنگ یک پرتره بسیار متفاوت از جری براون."

این غلط است و آن را غیر اخلاقی است.

این غلط است چرا که فصل 9 از کتاب را پوشش می دهد در جزئیات خاص این نوع قهوه ای پیشنهاد. پرتره نقاشی شده است "متفاوت"; آن را دقیقا توصیف مرد ساخته شده است که آنها را و چگونه شهرت بر اساس آنها انحراف بنابراین به طور قابل توجهی با رفتار خود ،

برای قرار دادن آن را به سادگی به خاطر این فروم به عنوان تاکید در این فصل: در 2045 خواهد شد که فرماندار کالیفرنیا?

نه جری براون.

بررس را به نقل از بیانیه غیر اخلاقی است چرا که او تا به خواندن مطالب این فصل اما پنهان از خوانندگان بالقوه خود را صریح وجودي " محاسن "بعد از من رفته" قوانین و مقررات.

من روشن است که کار چگونه آگاه هستم و از بسیاری از کسانی که اهمیتی برای شنیدن و یا در نظر گرفتن خبر بد re کسی که آنها می خواهند به تحسین و یا که نمی مراقبت های ویژه در مورد عواقب آن در بسیاری از مناطق زندگی: 45 درصد از رای دهندگان واجد شرایط نمی مراقبت به اندازه کافی به بازیگران در یک رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری 2016.

وجود دارد منصف افرادی که مراقبت در مورد سلامت و ایمنی Latinos در Kern County, غیر سفید پوستان در بیل هایقتس که عمدتا سفید در پورتر در مرتع پرورش احشام — و که مایل به شنیدن یک نویسنده مستقل سند راه این کالیفرنیا با آن برخورد شد توسط خود دولت است.

من سعی کردم به نوشتن برای آنها.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب