مشکلات ضمیر

سيد مدرسه برگشته و اين يعني فصل معرفي دوباره ست "نام، ضمیر، ماژور —" همه ما وجود داشته است. اما وقتی ضمیرتان م

توسط NEWSWORLDS در 15 شهریور 1399

سيد

مدرسه برگشته و اين يعني فصل معرفي دوباره ست "نام، ضمیر، ماژور —" همه ما وجود داشته است.

اما وقتی ضمیرتان ممکن است فردا تغییر کند چه می گویید؟ يا حتي يه ساعت ديونه؟

بیان ضمیر تبدیل شده است یک عمل سیاسی، با " ضمیر در زیستی" اقدام به عنوان یک دست کوتاه در میان جمعیت ضد کامپیوتر برای کسی که mollycoddles کسانی که با جنسیت ساخته شده، یک شی گول زدن برای تمسخر. این یک مشاهده رایج در میان مردمی عجیب و غریب / ترانس در اینترنت است که تنها transphobes شوخی می دانند این است، "جنسیت من یک هلیکوپتر حمله است،" و مشتقات آن است. در پاسخ به این موضوع، تا حدودی در UC برکلی و دیگر فضاهای «لیبرال» عادی می شود تا ضمیر مردم را به عنوان تلاشی برای *افشای ضمیرها کمتر از یک منظره بخواهد. اما آیا این واقعا تبادل ضمیرها را کمتر دیدنی می کند؟

ضمیرها لزوماً نشان دهنده جنسیت نیستند. مقدار زیادی از او / او لزبین ها و همچنین افراد agender، genderqueer و غیر دودویی که توسط او بروید وجود دارد. ضمیرها تنها یک جزء کوچک از عملکرد جنسیتی هستند.

شخصا افرادی هستند که من به آنها اعتماد دارم تا به هویت جنسیتی ام احترام بگذارم و افرادی که نمی کنم. وقتی به عنوان مایع جنسیتی برای بهترین دوستم بیرون آمدم، پاسخ آنها این بود: «شما همیشه فقط سایا به من بوده ای.» اگر چه این پاسخ از برخی از مردم ممکن است مانند قلم مو خاموش به نظر می رسید و یا تلاش برای چشم پوشی از آنچه که من به تازگی به اشتراک گذاشته بود، بهترین دوست من می دانست دقیقا همان چیزی است که من نیاز به شنیدن. آنها به من یادآوری کردند که برخی از افراد زندگی من با جنسیت من به عنوان یک وحی یا خیانت رفتار نمی کنند، بلکه به عنوان بخش دیگری از فردی که از قبل می شناسند.

این من را آزار نمی دهد زمانی که بچه ها من مربی استفاده از "او" (و یا حتی شوخی "خانم") به من اشاره کنید، چرا که من به آنها می دانم، من همیشه به عنوان یک معلم بیش از همه دیده می شود: بدون تغییر، غیر قابل تصور در خارج از کلاس درس و یا مسابقات مناظره و از همه مهمتر، قادر به پاره کردن استدلال به پاره (و آموزش آنها را نیز). به همین ترتیب، نزدیک ترین دوستان من مرا در پایین ترین و آسیب پذیرترین مطلق من دیده اند - آنها مرا بهتر از هر دیگری می شناسند و مرا همان طور که می خواهم دیده می شوند می بینند. مهم نیست که از چه کلماتی استفاده می کنند.

برای برخی از مردم، هر چند، من همیشه با جنسیت من تعریف شده است. من بیشتر عمرم نقش دختر، خواهرزاده و نوه ام را بازی کرده ام و انتظارات خانوادگی از من از زمان به دنیا آمدنم به دنبال داشته است. در کلاس های درس، من فقط یک دختر دیگر به معلمان و استادان استفاده می شود برای به دست آوردن برداشت اول از دانش آموزان بر اساس نگاه های cursory بیش از یک گروه بوده است. برای این افراد، کسانی که واقعا من را نمی شناسند اما اغلب با من تعامل دارند، به آنها می گویند که چه ضمیری برای استفاده از سیگنال هایی دارند که نمی خواهم آنها آن طور که می دانم به طور خودکار به من فکر کنند.

این تبدیل شده است تا حدودی عادی در UC برکلی و دیگر فضاهای "لیبرال" برای درخواست ضمیر مردم به عنوان تلاش برای *افشای * ضمیر کمتر از یک منظره. اما آیا این واقعا تبادل ضمیرها را کمتر دیدنی می کند؟

من از هيچ ضمیري خوشم نمياد، واقعاً. من دوست ندارم احساس به دام افتاده در جنسیت، مجبور به انجام به عنوان بخشی از کلاهبرداری است که ساختارهای اجتماعی استعماری به ما مجبور کرده اند. ضمیرها می توانند ابزاری باشند که من از آن برای سیگنال دادن به چیزهای خاصی در مورد خودم استفاده می کنم، تا عملکرد جنسیتی ام را تغییر دهم، اما خیلی وقت ها، بیشتر شبیه تلاشی است که مرا مجبور کند جنسیتم را در یک برچسب جا دهم، تا مرا با سیستمی که از آن متنفرم مطابقت داشته باشم.

احترام به ضمیر مردم فقط این است که: نوعی احترام به شیوه ای که فرد می خواهد شناسایی شود. اما در این مرحله به نظر می رسد که درخواست از مردم ضمیر خود را تبدیل شده است فقط یک چک باک برای مردم به تیک تیک به سیگنال است که آنها transphobic نیست، یک ژست نمادین کاملا خالی است. اگر شما نمی خواهید که مردم اعلام ضمیر آنها می خواهم شما را به استفاده از, و یا شما موفق به ارائه ضمیر در پاسخ, شما یک bigot.

ضمیرها می توانند ابزاری باشند که من از آن برای سیگنال دادن به چیزهای خاصی در مورد خودم استفاده می کنم، تا عملکرد جنسیتی ام را تغییر دهم، اما خیلی وقت ها، بیشتر شبیه تلاشی است که مرا مجبور کند جنسیتم را در یک برچسب جا دهم، تا مرا با سیستمی که از آن متنفرم مطابقت داشته باشم.

بنابراین اغلب، هر چند، این فراهم می کند یک راه برای میکرو تجاوزات برای تبدیل شدن به حتی آشکار تر به جای کاهش وقوع خود را. در حالی که من را آزار نمی دهد که به عنوان آنها، او یا او، هنگامی که من به یک استاد در ابتدای کلاس اطلاع می دهند که ضمیر من آنها / آنها و بعد از آن، که استاد می تواند نام من و عمده به یاد داشته باشید اما از من به عنوان "او" یاد می کند، که من را آزار می دهد بیش از اگر من فقط به استاد در درجه اول گفته بود. یکی عمل جهل است، دیگری، مهم نیست که چقدر اتفاقی باشد، همیشه احساس می کند که ممکن است عمدی بوده باشد. حداقل پوچی ژست درخواست ضمیر را در ابتدا نشان می دهد.

این طور نیست که بگوییم ضمیرها مهم نیستند. برای برخی از مردم، بد جنسیت بودن در هر شرایطی می تواند باعث بی قراری شود. برای جلوگیری از این کار و اطمینان از اینکه افراد اطرافتان احساس امنیت و راحتی می کنند، تمرین خوبی است که از مردم بپرسید که چگونه می خواهند به آنها مراجعه کنید. با حسن نیت بپرسید: اجازه ندهید پرسیدن فقط یک ژست معمول بوده است، بپرسید چون در واقع اهمیت می دهید. باز هم بیشتر درد می کند تا کسی ضمیر و بدجنس شما را به هر حال بشناسد تا اینکه او ها هیچ چیز را نشناسند.

به جای ضمیر لیست به عنوان چیزی که مردم نیاز به شامل در مقدمه، فقط به مردم یادآوری است که این یک قطعه از اطلاعات اساسی آنها می توانند ارائه دهد. فرض نکنید که فقط به این دلیل که کسی پاسخ می دهد که آنها اهمیتی نمی دهد و یا رد به ارائه ضمیر آنها transphobe و یا edgelord. اگر می خواهید ضمیر کسی را بدانید، فقط بپرسید و فرض نکنید که ضمیرشان همه چیز را در مورد جنسیت شان به شما می گوید. دست از تلاش برای جا دادن مردم به جعبه های جنسیتی بسیار کمی در سر خود را; فقط بذار مردم خودشون باشن

تماس با Saya Abney در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب