شهر برکلی انتظار می رود برای باز کردن فضای باز ناهار خوری, خرده فروشی, خدمات مذهبی

شهر برکلی سلامت افسر لیزا هرناندز انتظار برای نسخه جدید ارشاد هفته آینده است که اجازه می دهد بسیاری از فعالیت

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

شهر برکلی سلامت افسر لیزا هرناندز انتظار برای نسخه جدید ارشاد هفته آینده است که اجازه می دهد بسیاری از فعالیت ها به سر در میان COVID-19 گیر این شهرستان جمعه اعلام کرد.

با توجه به آزادی مطبوعات و فعالیت مانند خدمات مذهبی فروشگاه های خرده فروشی و فضای باز ناهار خوری خواهد بود قادر به ادامه و یا باز کردن ژوئن 19, موارد مجاز و بستری شدن در بیمارستان از COVID-19 پایدار باقی می ماند. هوای کلاس های تناسب اندام و موزه ها نیز مجاز به باز کردن در همان روز.

آزادی مطبوعات اضافه شده است که خرده فروشی ناهار خوری و خدمات مذهبی اجازه داده می شود تنها در کاهش ظرفیت اجازه می دهد تا به صورت فیزیکی فاصله. علاوه بر این انتشار مشخص شده مراحل ساکنان باید به دنبال به امن باقی می ماند به عنوان کسب و کار بازگشایی, از جمله شستن دست های خود را نگه داشتن فاصله از سایر مردم و پوشیدن چهره و پوشش.

کسب و کار مجاز به بازگشایی در نظم جدید خواهد شد که برای تکمیل یک سایت خاص حفاظت از طرح های ارائه شده توسط این شهرستان با توجه به آزادی مطبوعات.

بررسی برای به روز رسانی.

"سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن