جوانه استخدام جدید میلپس خیابان فروشگاه

جوانه بازار کشاورزان در حال آمدن است به میلپس خیابان در سپتامبر آوردن غذاهای سالم و بیش از 100 فرصت شغلی به م

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

جوانه بازار کشاورزان در حال آمدن است به میلپس خیابان در سپتامبر آوردن غذاهای سالم و بیش از 100 فرصت شغلی به منطقه سانتا باربارا.

شناخته شده برای آن شعار "زندگی سالم کمتر" خرده فروش اعلام کرد 17 ژوئن که ساخت و ساز جدید از 24000 فوت مربع فروشگاه در 29 جنوبی میلپس به زودی کامل می شود.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


حدود 110, تمام و پاره وقت شغل در دسترس هستند در فروشگاه جدید از جمله بخش مدیران تحویلدار, حسن نیت ارائه میدهد کارمندان و بیشتر. خرده فروش تاکید کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی که پتانسیل اعضای تیم "باید به اشتراک گذاری اشتیاق به غذا خوردن سالم و تازه و ارگانیک محصولات ارائه شده در سراسر فروشگاه."

جوانه در عمل بیش از 340 فروشگاه در 23 ایالت سراسر آمریکا از جمله محل آن در فرویو خیابان در Goleta. هر مکان ویژگی های طرح تازه تولید در مرکز فروشگاه گسترده فله بخش مواد غذایی و ویتامین گروه با تمرکز بر سلامتی کلی. برای مشتریان خاص محدودیت های رژیم غذایی و تنظیمات ارائه می دهد جوانه گیاهی, gluten-free, keto-دوستانه و چمن تغذیه انتخاب.

پتانسیل اعضای تیم می توانید درخواست آنلاین در: sprouts.com/careers. جوانه نیز میزبان مجازی استخدام عادلانه با مصاحبه های تصویری برای نامزدهای بالقوه در جولای 22 و 23.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن