شهر برکلی حرکت به مرحله 2 از بازگشایی مجدد اجازه می دهد تا برخی از کسب و کار برای باز کردن

شهر برکلی روز دوشنبه اعلام کرد که آن را به حرکت در فاز دو از سرگیری فعالیت های اقتصادی شنبه که اجازه خواهد داد

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

شهر برکلی روز دوشنبه اعلام کرد که آن را به حرکت در فاز دو از سرگیری فعالیت های اقتصادی شنبه که اجازه خواهد داد که برای خرده فروشان به فروش محصولات از طریق منظقه انتخاب یو پی اس و تولید کنندگان و انبارها که با استفاده از پیشگیری از بیماری دستورالعمل برای از سرگیری فعالیت های, در میان دیگر اقدامات.

قوانین محلی رفتن به اثر چین با دولت و دستورالعمل آن تصویب شد توسط کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom ممکن است 8. آالمدا کانتی نیز روز دوشنبه اعلام کرد که از آن خواهد شد در حال حرکت به مرحله دو و قوانین مشابه در حال اجرا برای کنترا کوستا, مارین, سان فرانسیسکو, سانتا کلارا با توجه به یک شهر برکلی آزادی مطبوعات.

بهداشت شهرستان افسر لیزا هرناندز نیز گفت: در شهر شنبه که مرحله دوم بازگشایی خواهد شامل پارک ها.

هر کسب و کار خرده فروشی است که می خواهد برای بازگشایی باید به دنبال هدایت شده توسط دولت و اقدامات به لحاظ اجتماعی فاصله افراد در محل کار است. مشتریان اجازه داده نخواهد شد در فروشگاه و محصولات نمایش داده نمی شود و در منظقه. تولید کنندگان و انبارداری کسب و کار قادر خواهد بود برای باز کردن نیز دولت با استفاده از دستورالعمل.

اگر چه هیچ پایان تاریخ برای زمان سفارش برکلی سلامت افسران را در داده ها برای تعیین زمانی که برای حرکت این کشور به آینده فاز.

بررسی برای به روز رسانی.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن