مشارکت مدنی ترک: دموکراسی طول می کشد زمان کارفرمایان می توانند با ارائه آن

آن را غم انگیز اما واقعی: مردم اغلب وقت ندارم به civically مشغول اند. متاسفانه زمان ریاست جمهوری نیست و تلاش ب

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

آن را غم انگیز اما واقعی: مردم اغلب وقت ندارم به civically مشغول اند. متاسفانه زمان ریاست جمهوری نیست و تلاش برای تغییر آن پس از آن است که در کارفرمایان برای توانمند سازی کارکنان خود را به شرکت در امور مدنی. آنها می توانند با ارائه پرداخت مدنی ترک دادن همه کارکنان این فرصت را برای لحظه ای قدم به عقب از شغل خود و به مدنی (persian).

اینکه آیا یا نه شما فکر می کنم کمبود زمان و بهانه خوبی است برای نادر یا صفر, مشارکت مدنی, این یک واقعیت است که باید اگر دموکراسی ما است که برای زنده ماندن این بحران بهداشت عمومی. بودن civically مشغول شامل ساده اما قدرتمند عمل می کند مانند رای گیری حضور در جلسات شورای شهرستان و داوطلبانه با مبارزات محلی. فقط به عنوان سلامت جسمی نیاز به ورزش منظم مدنی سلامت بستگی دارد مکرر تعامل جامعه. اما آن دسته از عضلات را رشد ضعیف برای بسیاری از آمریکایی ها.

برخی از آمریکایی ها ندارد, تجهیزات — این مورد در کشورهای که در آن دسترسی به رای گیری شده است مشکل تر است به موجب کمتر رأی بیشتر شناسایی الزامات و کوتاه ثبت نام رای دهندگان ویندوز. نگاه هیچ بیشتر از گرجستان که در آن برخی از رای دهندگان ایستاده بود در جنوب خورشید برای بیش از چهار ساعت به بازیگران یک رای.

آمریکایی دیگر لازم نیست که یک مربی — میلیون ها نفر از آمریکایی ها فاقد مدنی مربی و یا مربی. آموزش مدنی را کنار جاده رفته ترک جوان آمریکایی بدون بسیار مهم در اوایل تشویق به ایجاد مدنی خود را ورزش منظم است.

در نهایت مردم از رنگ و همچنین افرادی که تجربه مالی و یا مسکن ناامنی اغلب محروم از این فرصت به طور معنی داری و با خیال راحت شرکت در مدنی تمرینات مانند اعتراض.

کارفرمایان به اندازه کافی خوش شانس به یک مدل کسب و کار نسبتا تاثیر پذیری COVID-19 در یک وضعیت منحصر به فرد برای توسعه مدنی قدرت از کارکنان خود را. در این دوران افزایش یافته و از راه دور کار آن را تبدیل به آسانی آشکار است که انعطاف پذیر مقدمات کار نیاز به کاهش بهره وری.

در سراسر ایالات متحده کارفرمایان باید تنظیم به نیازهای کارکنان با بچه ها کسانی که با بی ثبات Wi-Fi و حتی کسانی که با پارس سگ. تمام این تغییرات رخ داده در طول هفته و در عین حال از خط خارج ادامه کسب و کار به صورت عادی (هر چه طبیعی به معنی در عصر COVID-19).

اما کارفرمایان است که باید حفظ درجاتی از حالت عادی نیاز به ایجاد یک تنظیم: مشارکت مدنی را ترک کنند. در راه همان است که COVID-19 در معرض بهداشت عمومی ما شکست همه گیر و اخیر بی وجدانی فعالیت های پلیس نشان داده اند که بی پایان دولت ما مدنی سلامت. بسیاری از معترضان که به خیابان آمده اند طرح نیست در پله را به صندوق های رای با استناد به عدم ایمان در سیستم سیاسی است.

کارفرمایان باید در پاسخ به این سرخوردگی با همان فوریت و انعطاف پذیری به عنوان آنها را به COVID-19. بیشتر به طور خاص کارفرمایان باید خود را کنار بگذارند زمان پرداخت کردن برای کارکنان به شرکت در دموکراسی ما هر دو در طول همه گیر و فراتر از آن.

مدنی ترک است که به دور از بی سابقه است. در واقع مندرج در استرالیا قوانین کار. در استرالیا وجود دارد هیچ محدودیتی در میزان خدمت به جامعه ترک یک کارمند می تواند. کارمند تنها نیاز به ارائه کارفرمای خود را با اطلاع کافی و شواهد از شرکت خود را.

به خانه نزدیک دانشگاه درکسل فراهم می کند هر یک از آن کارکنان واجد شرایط با یک عذر نبود تا 16 ساعت در مدت 12 ماه است. نزدیک, هنوز, برخی از منطقه خلیج کارفرمایان اعلام کرده اند تمدید مدنی ترک سیاست در طول این بار پر سر و صدا.

این درست است که مالی جاری فاجعه جلوگیری خواهد شد بسیاری از کارفرمایان از توجه به چنین ارائه شده است. کارفرمایان که مجبور به توقف عملیات بریده بریده سر خود را می شمارد و یا عمل در بودجه بند کفش باید قابل درک بود معاف (در حال حاضر) از تعهد رسمی و مدنی ترک سیاست. اما برای آن دسته از کارفرمایان که شده اند قادر به ادامه نسبتا هموار (به عنوان مثال بزرگ Tech) از آن زمان به فکر کردن در مورد بیش از فقط کارکنان سلامت روانی و جسمانی.

با آوردن بیشتر مردم به مدنی (persian) ایمان می توان ترمیم در سیستم سیاسی ما و کارمندان و کارفرمایان می توانند بهره مند شوند. بیشتر مشارکت طیف گسترده تری از افراد می upend این مفهوم است که ما نظام سیاسی caters تنها به کسانی که با منافع خاص و یا جیب های عمیق است. کسانی که به نتایج قابل دفاع تا زمانی که مردم می بینند رسمی استفاده از تغییر سیستم انتخاباتی رای گیری به عنوان مثال — به عنوان ناکارآمد و ناکافی است.

تا حدودی جالب اینجاست که با ساخت روزمره شهروندان احساس می کنند می تواند به عنوان موثر به عنوان شرکت های بزرگ لابی شرکت های بزرگ ممکن است در نهایت صرفه جویی در پول. در حال حاضر شرکت های بزرگ صرف میلیاردها دلار در تلاش برای خم گوش مقامات, دیدن هزینه های چنین به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند است. بیشتر مشارکت مدنی توسط بیشتر افراد را محدود می کند اثر عظیم که هزینه های ساخت مقامات توجه بیشتر به رای دهندگان.

ملت ما دموکراسی است نیاز به برخی از احیای ورزش و هوای تازه. دموکراسی ما نیاز هجوم مشارکت و نه از کسانی که با منافع خاص و یا جیب عمیق اما از متوسط جو و جین شهروندان است. کارفرمایان می تواند کمک به آمریکایی ها پرش شروع خود را مدنی روال و ورزش خود را به حقوق دموکراتیک. بیشتر درگیر شهروندان نیست فقط خوب برای ما دموکراسی را نیز تقویت خط پایین.

کوین Frazier یک دانشجو در دانشگاه برکلی دانشکده حقوق و بنیانگذار همسایگان برای سازمان های غیر انتفاعی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب