UC رجنت ما برنده دیوان عالی کشور دعوی در دادگاه بیش از فسخ DACA برنامه

دیوان عالی ایالات متحده حکم به نفع UC Board of Regents در پنج شنبه, پیدا کردن که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

دیوان عالی ایالات متحده حکم به نفع UC Board of Regents در پنج شنبه, پیدا کردن که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به لغو این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی یا IF برنامه بود "خودسرانه".

پس DACA ایجاد شد و در سال 2012 آن را اجازه داده است بیش از 800,000 مهاجران جوان به طور قانونی کار و زندگی در ایالات متحده, از جمله بیش از 200 ، 000 کالیفرنیا و هزاران نفر از UC دانش آموزان با توجه به رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو. در سپتامبر سال 2017, سیستم UC شکایت وزارت امنیت داخلی خود را برای فسخ IF ساخت آن دانشگاه برای اولین بار به انجام این کار.

"ما از آن دسته از افراد اختصاص داده شده که ایستاده بود با دانشگاه کالیفرنیا ایالت کالیفرنیا و تمام گروه هایی که پشتیبانی ما مورد گفت:" جان پرز صندلی هیئت رجنت در یک UC آزادی مطبوعات. "امروز ما بپیوندید کل UC جامعه و همه DACA گیرندگان برای جشن گرفتن این بعد از عدالت است."

گوادلوپ سوارز, افزایش UC برکلی تاریخ و عضو اجرایی پردیس سازمان افزایش مهاجرت دانشمندان از طریق آموزش و پرورش که در خدمت ثبت نشده دانش آموزان گفت که او "بسیار خوشحال" زمانی که او شنیده ام تصمیم گیری.

سوارز اضافه شده است که به عنوان قدیمی ترین چهار فرزند او برطرف شد که خواهر او در حال حاضر می تواند درخواست برای DACA برنامه و شروع به کار.

"من می دانم که چقدر او به دنبال به جلو به کار, بنابراین او می تواند حمایت خودش" سوارز گفت. "در حال حاضر من خیلی خوشحال است که او را دریافت فرصت های مشابه به آنچه که من از نظر مالی کمک. او قادر خواهید بود برای شروع کار دریافت گواهینامه رانندگی خود را. این چیزهایی که من نگران بود او نمی خواهد بود قادر به انجام است."

در حالی که روز شنبه تصمیم به معنی IF باقی خواهد ماند در حال حاضر قضات دیوان عالی کشور موافقت کردند که هنوز هم از نظر قانونی ممکن است برای رئیس جمهور برای لغو این برنامه اگر به درستی انجام می شود.

بیشترین مهاجرت کارشناسان بر این باورند که تهمت نمی خواهد بود قادر به انجام این کار قبل از انتخابات ریاست جمهوری.

با توجه به دانشگاه برکلی صدراعظم کارول مسیح تصمیم دادگاه عالی اجازه می دهد تا IF شرکت کنندگان به "نفس آه امداد."

"ما می خواهیم هر عضو از جامعه ما می دانیم که بدون در نظر گرفتن وضعیت مهاجرت شما بخش مهمی از این دانشگاه" مسیح گفت: در campuswide ایمیل. "ما همچنان به طور صریح در حمایت ما از شما و کار نسبت به ارائه یک محیط امن و حمایتی را برای شما."

با توجه به مسیح ایمیل دانشگاه متعهد به دفاع از یک مسیر به شهروندی برای همیشه محافظت از تمام مستند نشده اعضای UC سیستم. کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom همچنین گفت: در آزادی مطبوعات است که او مبارزه خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود هر فرد تحت درمان با "عزت و احترام" به عنوان یک مسیر به شهروندی کافی نخواهد بود.

سوارز گفت که او امیدوار UC برکلی می تواند یک متحد به هر دو مستند نشده دانش آموزان و DACA دانش آموزان به عنوان DACA بسیار محدود از نظر واجد شرایط بودن. او اضافه کرد که کسانی که محافظت نشده با IF کمتر منابع است.

شده است وجود دارد بحث بیشتر در مورد مسائل غیر مستند چهره دانش آموزان با توجه به سوارز. او افزود که این بحث ها به یک جای خوب برای فشار بیشتر فراگیر و پشتیبانی.

"به عنوان یک تیم, شما می توانید ایجاد تغییر و تقاضا آن را" سوارز گفت. "این بسیار تسکین برای زندگی در این لحظه از این همه عدم قطعیت اما هنوز هم چیزی است که ثابت می شود. تصمیم گیری شده است نمادی از امید برای بسیاری از ما است."

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب