اورلاندو مارتینز راه اندازی کمپین برای برکلی شورای شهر

اورلاندو مارتینز در قرنطینه شده است پر از پیاده روی را از طریق جنوب برکلی است. در حال حاضر او قصد دارد برای اد

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

اورلاندو مارتینز در قرنطینه شده است پر از پیاده روی را از طریق جنوب برکلی است. در حال حاضر او قصد دارد برای ادامه این پیاده روی به عنوان یک نامزد برای برکلی شورای شهر صحبت به ساکنان در مورد تغییرات آنها می خواهم برای دیدن در این منطقه است.

مارتینز در حال اجرا است برای شورای شهر, District 3, یک صندلی در حال حاضر برگزار شده توسط بن Bartlett. مارتینز الهام گرفته شده بود برای اجرا به شورای شهر توسط یک صدای جیر جیر از رئیس جمهور سابق باراک اوباما گفت که تغییر اتفاق می افتد از طریق کار در سطح محلی است.

"او به یک طرح کلی از چیزهایی که شما می توانید به ایجاد تغییرات در جوامع ما" گفت: مارتینز. "این شروع می شود در خود شهرداری در شورای شهر سطح. که نقطه عطفی برای من بود."

مارتینز یک مهندس عمران با تمرکز بر ساخت و ساز. او فارغ التحصیل از فولرتون دانشگاه دولتی در سال 2008 و دریافت مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت اجرایی برای طراحی و ساخت از دانشگاه نورث وسترن است. در سال 2017, مارتینز نقل مکان کرد به برکلی که در آن او صاحب خانه پس از زندگی در سان فرانسیسکو.

مارتینز گفت: او می خواست به درگیر شدن با جامعه را برای مدت زمان طولانی.

"مهم تر برای من از هر چیز این است که برای من درگیر" مارتینز گفت.

مارتینز که قبلا خدمت در جامعه اقدام تخته در سن بنیتو شهرستان که در آن او بزرگ شده.

مارتینز گفت: معنی دار ترین بخش از کار خود را وجود دارد کمک به توزیع شهرستان بودجه برای حمایت از کودکان نیازمند و محروم در زنان است.

"من می دانم آنچه در آن است برای قرار دادن دانه نمک تفاوت را برای خانواده ها و برنامه هایی که واقعا نیاز به کمک" مارتینز گفت.

اگر انتخاب به شورای شهر مارتینز گفت که او امیدوار است به نمایندگی از برکلی ساکنان در مسائل اعم از سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس به بستر در خیابان. مارتینز همچنین گفت که او می خواهد به پلیس کار بهتر برای جامعه و تغییر پیام آموزش پلیس.

مارتینز گام بعدی این است که عطف در پر کردن کاغذ بازی. او همچنین قصد دارد خود را به ساخت کمپین تیم در هفته اول ماه اوت است.

تماس با روبی ساتون در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @rubysutton_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب