UC برکلی راه اندازی کودک مراقبت از حمایت از ابزار وب سایت CareBubbles

UC برکلی یک ابزار وب سایت پدر و مادر به پدر و مادر به نام CareBubbles برای کمک به دانشجویان، کارکنان و دانشکده

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

UC برکلی یک ابزار وب سایت پدر و مادر به پدر و مادر به نام CareBubbles برای کمک به دانشجویان، کارکنان و دانشکده برای پیدا کردن گزینه هایی برای مراقبت و پشتیبانی وابسته راه اندازی کرد.

این وب گاه که با همکاری کمیته مشورتی کار و خانواده صدراعظم UC برکلی و کارگروه مراقبت وابسته COVID-19 صدراعظم ایجاد شده است، منبعی باز برای هر کسی است که حساب کال نت دارد. افراد می توانند خانواده های دیگری را برای معاشرت، خدمات تدریس خصوصی یا سوآپ مراقبت از کودکان پیدا کنند تا نیازهای مراقبت از کودکان خود را در طول همه گیر برآورده کنند.

به گفته امیت Asaravala، توسعه دهنده وب مستقل که به ساخت وب سایت برکلی CareBubbles کمک کرد، این پروژه بر اساس شبکه والدین برکلی بود، یک سازمان غیرانتفاعی موجود که خانواده های منطقه خلیج را به دنبال تبادل مشاوره یا پیدا کردن مراقبت از کودکان متصل می کند.

آساراوالا می گوید: «من واقعاً دوست داشتم که این سرویسی است که در حال حاضر به نفع جامعه خواهد بود در حالی که همه تلاش می کنند مراقبت از کودکان و معلم خصوصی ها را سازماندهی کنند و در حالی که مدارس در حال قفل شدن هستند، چیزی نیست.»

برکلی CareBubbles تنها در سه هفته ساخته و راه اندازی شد تا آن را در دسترس پدر و مادر که در حال حاضر نیاز به کمک زمانی که مدرسه آغاز شد.

به گزارش آساراوالا، هدف این بود که ارسال پیام و دیدن فهرست پیام ها برای کاربران آسان شود و یکی از چالش های اصلی اطمینان از تجربه کاربر وب سایت «بدون درز» خواهد بود.

مدیر دفتر سهام دانشکده و رفاه کاری فراش گفت: این سرویس همچنین با هدف کاهش گسترش COVID-19 است.

فراش در یک ایمیل گفت: حباب های اجتماعی وسیله توصیه شده ای برای کاهش گسترش کاوید هستند. "بسیاری از والدین امیدوارند که مراقبت ها را در یک حلقه اجتماعی کوچک به اشتراک بگذارند یا تجارت کنند."

به گفته معاون کاردانی پرووست شارون اینکلاس، کمی بعد از اعلام CareBubbles، 350 عضو جامعه از این سایت بازدید کرده اند، 62 کاربر ثبت نام کرده اند و در حال حاضر 11 وجود دارد.

به عنوان مثال یک به دنبال خانواده هایی با کودکان ۴ تا ۸ ساله است که علاقه مند به پیاده روی آخر هفته هستند. دوم ذکر افتتاحیه در غلاف مراقبت از کودکان غوطه ور اسپانیایی برای حمایت از یادگیری از راه دور. یکی دیگر از به دنبال یک پرستار بچه برای یک 18 ماهه است.

آسرایوالا افزود: او به همراه مسئولان پردیس وب سایت CareBubbles را زیر نظر خواهند داشت تا ببینند مردم چگونه از آن استفاده می کنند. پس از دریافت برخی بازخوردها از کاربران و ذینفعان، به عقب برمیگردند و می بینند که آیا تغییراتی باید انجام شود یا ویژگی هایی برای اضافه شدن وجود دارد یا خیر.

اینکلاس در یک ایمیل گفت: امیدواریم این وب سایت به دانش آموزان و کارمندان کمک کند تا برخی از شکاف های مراقبت های وابسته به آنها را پر کنند. "ما امیدواریم که بسیاری از دانشجویان، کارکنان و دانشکده های دیگر شروع به استفاده از آن در چند هفته آینده!"

تماس با کاترین Hsu در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن