کالج فوتبال و COVID-19: Penn State بازیکنان آماده به برخی از فداکاری'

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 12:59 PM EDT Jun 11, 2020این Penn State football زندگی را آغاز کرده اس

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

این Penn State football زندگی را آغاز کرده است با ناآشنا با احتیاط گام.

با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله در اطراف تیم امکانات فقط یک زن و شوهر از بی دست و پا مورد نیاز در این هفته دوباره ورود به پردیس زندگی — و این درست آغاز آماده سازی برای فصل آینده.

حداقل یک Nittany Lion به نظر می رسد مصمم به ایجاد این گام به گام بازگشت به فوتبال کار در میان بیماری همه گیر کوروناویروس به خصوص با خیلی در این پاییز. Cornerback Keaton الیس صدا به عنوان اگر او برای هم تیمی های خود را زمانی که او ملاقات با رسانه ها در این هفته در یک کنفرانس ویدیویی تماس بگیرید.

"ما آماده هستیم به عنوان بازیکن به برخی از فداکاری چرا که آنچه در آن می گذرد را به جلو حرکت می کند گفت:" الیس که همچنین به استیت کالج ،

"یکی از بزرگترین فداکاری است برای رفتن به خارج از فوتبال است. مطمئن شوید همه حال پاسخگو برای هر یک از دیگر و ماندن در داخل تیم و نه بیرون رفتن و انجام چیزهای مختلف است که می تواند ریسک و خطر اندازد مردم (در میان coronavius).

"همه ما در حال رفتن به مجبور به ایجاد برخی از سخت فداکاری, اما به عنوان یک تیم من فکر می کنم ما در حال آماده به انجام این کار و حرکت رو به جلو است."

Penn State آورده 75 از بازیکنان خود را در این هفته. همه تست شده هستش برای COVID-19 و قرنطینه به مدت یک هفته قبل از نظارت تمرینات آغاز خواهد شد شنبه. کسانی که پاک تست قادر خواهید بود به بلند کردن وزنه و اجرا در گروه های کوچک با تمرین و به تدریج با افزایش در شدت و تعامل با مربیان.

اردوگاه های آموزشی است که هنوز هم برنامه ریزی شده برای ماه اوت است.

در حال حاضر فوتبال کالج انتظار برای باز کردن در زمان با تعطیلات آخر هفته روز کارگر — با شیر سازگار Top 10 فصل انتخاب کنید. فن مشارکت هر چند به نظر می رسد بیشتر در شک و تردید. این معلوم نیست که چگونه بزرگ ده و لیگ های سراسر کشور رسیدگی خواهد شد اجتماعی فاصله اقدامات و حضور و غیاب به خصوص در سالن های مانند ورزشگاه بیش از حد است که می تواند نگه دارید بیش از 100 ، 000.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ های اخیر پروتکل های ورزشی در پنسیلوانیا خواستار بیش از 50 درصد ظرفیت در حوادث برای آینده قابل پیش بینی.

که به شکل یک اثر قابل توجهی در پن استیت, است که شناخته شده برای آن فضای خشن و 30000 دانش آموز بخش به خصوص در اواخر بعد از ظهر و شب بازی.

"شما همیشه بحث در مورد 12th, بازیکن, راست? طرفداران آنها بهترین است. آنها واقعا می توانید یک بازی و یا تغییر یک بازی فقط با حمایت های خود را در حال آواز," الیس گفت. "پس از آن قطعا رفتن به یک تغییر برای ما. اما تا آنجا که طرز فکر برنامه ریزی همه ما در حال رفتن به فقط به عنوان گرسنه و همه ما در حال رفتن به پیدا کردن که آب اضافی شما به طور معمول از طرفداران ما هنوز در حال رفتن به پیدا کردن یک راه هنوز به آن است."

قطعا بازگشایی ورزشی است که روند در جهت مثبت — حتی برای زمان کالج فوتبال با نزدیک خود تماس شخصی در این زمینه عظیم فهرست اسامی و بزرگتر پایگاه های فن.

در حالی که خطر ابتلا به این ویروس نمی تواند به طور کامل کاهش محیط بازی است که به عنوان تهدید آن را به نظر می رسد چند ماه پیش, با توجه به, پزشکی ورزشی, پزشک دکتر برامدگی لبه طبقات سنگ McClain, افسر ارشد پزشکی از LCR سلامت در کالیفرنیا است.

به عنوان مثال انتقال این بیماری از سطح به دست به صورت کمتر از یک عامل از آنچه قبلا فکر McClain گفت. او همچنین اشاره کرد که کالج ورزشکاران در میان بیشتر مقاوم در برابر انقباض جدی در نسخه های COVID-19.

"ما در حال اقامت و خوش بینانه است. هر روز چیزهایی می بیند برای دریافت بهتر" گفت: با اشاره به دانش چگونه با این بیماری آلوده و درمان می شود. "من کار به سمت گفت:" بازی این بازی.' شما می توانید همیشه متوقف و تعطیل همه چیز را در طول راه" اگر همه چیز را بدتر کند.

McClain نیز تکرار الیس' نقطه مورد قربانی: بازیکنان باید سازگار مسئول تصمیم گیری در مورد اجتماعی فاصله برای ماه های آینده برای محافظت از خود, تیم خود را و حتی مخالفان خود را.

"همه آزمایش می رود به گلدان اگر (ورزشکاران) به برادری احزاب و یا برای یک بار هفته بعد.

"فوتبال آن را به آزمون."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب