MLB پیش نویس دور لغو بازدید کالج برنامه های سخت

به تازگی پیش نویس دبیرستان یا کالج بازیکن بیس بال, زمان به سرعت حرکت می کند. در عرض یک هفته از امضای قرارداد ب

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

به تازگی پیش نویس دبیرستان یا کالج بازیکن بیس بال, زمان به سرعت حرکت می کند. در عرض یک هفته از امضای قرارداد با یک باشگاه خوش شانس ورزشکار می تواند در ستاره شرق با جدید خود را جزئی از تیم لیگ آنها به عنوان سوار در یک سفر جدید که امیدوارم منجر به لیگ های بزرگ.

برای Darren بیکر کال بیس بال دوم baseman و یکی از بهترین ورزشکاران در این تیم زمان قطعا به سرعت نقل مکان کرد و پس از پیش نویس است. ظاهرا این کار را نمی طولانی برای یک زندگی برنامه ای برای باز کردن.

در اوایل ماه مه MLB اعلام کرد قصد دارد برای کاهش آن سال 2020 پیش نویس از معمولی 40 دور فقط پنج — کوتاه ترین در تاریخ — در تلاش برای صرفه جویی در لیگ پول در پی شیوع بیماری ناشی از فرو درآمد. در یک پیش نویس است که به طور معمول می بیند بیش از 1000 بازیکن را به نشان می دهد هر سال تنها 160 بازیکنان انتخاب شدند تیم های لیگ تا پایان پیش نویس است.

نانوا بود و نه یکی از آنها. هیچ خرس شد پیش نویس فقط برای دومین بار از سال 1968 پس از یک سال 2019 فصل است که فرستاده هفت بازیکن به MLB فقط دو خجالتی برنامه ضبط نه.

"من شنیده شایعات در مورد آن در ماه مارس پس از فصل لغو شد اما هیچ چیز واقعا رسمی. این همه حقیقی واقعا در یک ماده از سه ماه من تا به حال همه چیز برنامه ریزی شده است. سپس در یک چشم بر هم زدن من رو برای پیدا کردن یک جای جدید برای زندگی" بیکر گفت. "من نوع پرتاب موبایل و کامپیوتر."

لیگ نیز لغو Minor League Baseball نجومی هفته گذشته به کاهش هزینه ها. اگر چه آمار NCAA حاکم کمک های مالی اضافی سال از واجد شرایط بودن برای بازیکنان در ورزشی که فصل شد سقط ورزشکاران که می شده اند به لیگ های بزرگ با چند گزینه. حاشیه بازیکنانی که انتخاب شده اند در دور بعد در حال حاضر در مواجهه با یک تصمیم: بازگشت به (و پرداخت) در کالج برای یک سال دیگر پیدا کردن یک مسیر جایگزین به MLB سیستم و یا کنار گذاشتن برنامه های خود را در دسترس نباشد.

"من انتظار می رود برای هر دو بازی در این تابستان با جزئی تیم لیگ یا زیر بهار. ذهنی من در حال حاضر فکر من بازی آخرین بازی. این یک شوک بود, واقعا" بیکر گفت. "من احساس می کنم به عنوان نزدیک به عنوان ممکن است در نهایت به دستیابی به رویای من و سپس آن را کار نمی کند."

کالج نوجوانان و سالمندان را تشکیل می دهند اکثر وظیفه اما از آنجا که خرس یک تیم جوان آنها در تنگه وخیم است. این برنامه شده اند بازسازی خیلی بیشتر به شدت به اتاق را برای بازگشت unsigned بازیکنان تا به حال همه گیر زده در یک سال مانند 2019 زمانی که پنج نفر از هفت کال بازیکنان پیش نویس انتخاب شدند و پس از دور پنجم.

دانشگاه گرجستان و دانشگاه ایالتی فلوریدا این تیم تا به حال دو بازیکن هر کدام در MLB بالا 200 پیش نویس چشم انداز لیستی که در سمت چپ undrafted این سال است. مدار این بازیکنان و برنامه های' بسیاری دیگر امیدوار signees در حال حاضر نامشخص وادار کردن این برنامه ها یا به تجدید سازمان خود فهرست اسامی و یا به بخشی از راه را با چشم انداز خود را.

اگر چه کال بیس بال نمی خواهد آسیب غیر قابل جبرانی پیش نویس را کوتاه بازیکنان مانند بیکر که تنظیم می شود در راه خود را به میدان رویاها تا به حال به شدت دوره-درست همانطور که آنها حرکت خود را با واقعیت های جدید.

"ما می خواهم به سعی کنید برای پیدا کردن آن دسته از بچه ها فرصت خوبی برای به دست آوردن یک بورس تحصیلی و رفتن به جایی دیگر و سپس حرکت رو به جلو با عادی ما فهرستی به برخی از این بچه ها جوان فرصتی برای بازی بیش از حد است که آنچه که آنها برای آمد" گفت: کال سر مربی مایک Neu. "هر مدرسه است که در این وضعیت خواهد عشق را به همه اما با اندازه فهرستی از آن را دشوار است به انجام است."

بخش من بیس بال کالج برنامه های هر یک اختصاص داده شده تنها 11.7 بورسیه بنابراین کمک های مالی divvied تا در میان بازیکنان و ورزشکاران به ندرت کامل داده می شود ، پرداخت برای دیگر کامل از هزینه بازیکنان یک پنی زیبا, همه در حالی که خطر قرار گرفتن در معرض بیماری و آسیب 2021 دانشگاهی فصل می شود و نمی شود پیش نویس در پایان.

بیکر که رهبری تیم را در اجرا می شود (15) بازدید (18) کمک می کند (34) و پخش (5), کاهش یک .286/.366/.333 شد و در ابتدا به این فصل از خود دانشگاهی حرفه ای. بیکر انتخاب برای بازگشت به کال و توری آن را برای آبی و طلا در فصل آینده همراه با سوم baseman و مشت زن کوئنتین سلما بود که همچنین پیش بینی می شود در پیش نویس. دو ارائه خواهد شد خرس با یک جامد و هسته با استعداد اما نمی پیشدستی زمان پخش از جوانتر خود اختصاص داده است.

"همه چیز اتفاق می افتد به یک دلیل" بیکر گفت. "من احساس می کنم احتمالا بهترین شکل من شده است در پس از من شده است و من در یک جای خوب ذهنی. آن را فقط قدردانی از هر بازی به دلیل, به عنوان در سال گذشته نشان داده است, شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می افتد."

امیلی Ohman است ورزشی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected]. او در توییتر دنبال کنید در @emilyohman34.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن