محکوم انکار کننده هولوکاست بود که 'برهنه از کمر به پایین' مجرم در نیویورک شهرستان

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 3:26 PM EDT Jul 7, 2020یک مرد که در سطح بین المللی شناخته شده برای خ

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

یک مرد که در سطح بین المللی شناخته شده برای خدمت بیش از سه سال زندان در آلمان بومی برای انکار هولوکاست مجرم در روز سه شنبه از قرار گرفتن در معرض زشت و فحشاء باز بودن و برهنه از کمر به پایین در یک پارک عمومی در پایین شهرستان Windsor.

Germar رودولف شهادت بود به پوشیدن نحیف در حال اجرا کوتاه و ورزش بعد از 4 صبح در پارک که نشسته در امتداد سطح زمانی و ماهیگیری نهر جاده ها در تاریخ 2 ژوئیه سال 2019. اما هیات داوران در زمان کمتر از دو ساعت به محکوم کردن او در هر دو فقره.

مشترک درخواست قاضی ماریا Musti کوک بعد محکوم رودولف, 55, از شیر سرخ به دو سال آزادی مشروط که کاهش در صدور حکم دستورالعمل. او اشاره کرد که او نمی باید قبل سابقه کیفری در اینجا قرار گرفتند و سلامت روانی بررسی به این نتیجه رسیدند که او مطرح شده هیچ خطر برای خود و یا دیگران است.

جزئیات: شیر سرخ مرد به اتهام فحشاء باز است که در سطح بین المللی شناخته شده و منکر هولوکاست

در طول بحث بسته شدن ریک رابینسون رودولف وکیل گفت: کاهش ویندزور شهرستان افسر پلیس بنیامین باد به اشتباه معتقد بودند که مردی برهنه شد از کمر به پایین با توجه به تاریکی.

"این مسئله در این مورد" رابینسون گفت. "هنگامی که او ديده آقای رودولف که در آن نقطه او برهنه از کمر به پایین؟"

رودولف شهادت دادند که او با پوشیدن نحیف در حال اجرا کوتاه و تصمیم به ورزش در صبح زود, چرا که او در حال حاضر بیدار رابینسون گفت.

اما معاون دادستان Mark Monroe, در اختتامیه استدلال مشخص رودولف داستان های باور نکردنی و اشاره کرد که اجرای قانون در بر داشت یک حوله و روغن بچه.

"آنچه که او می خواهد شما را به این باور است که او به آنجا رفت که صبح به ورزش" مونرو گفت.

رودولف او گفت ذکر شده برای رفتار مشابه در گذشته است.

مونرو گفت: رودولف پوشیدن, روشن, زرد پیراهن, که در اصل به عنوان یک فانوس دریایی برای اعلام "نگاه من, نگاه من تناسلی."

اتمام: نیویورک بازداشت مرد برای قرار گرفتن در معرض زشت گرفتن زن; پلیس می گویند جرم گرفتار

در سال 1995 رودولف به خدمت محکوم شد 14 ماه زندان برای انکار هولوکاست که یک جرم و جنایت در آلمان است. او تا به حال منتشر شده یک "متخصص گزارش" به این نتیجه رسیدند که "ادعا امکانات برای توده های مرگ آشویتس و بیرکناو نمی شد مناسب برای این هدف نیز ادعا کرد" با توجه به وب سایت خود را.

اما رودولف از کشور گریخت و در نهایت فرار به ایالات متحده است. او برای درخواست پناهندگی اما تبعید شد در سال 2005. هنگامی که او بازگشت به آلمان او دوباره شارژ و محکوم به اضافی 2 1/2 سال زندان در سال 2007.

در سال 2011 رودولف به طور دائم و مهاجرت به ایالات متحده, و وب سایت خود را متحده است. او مشخصه خود را به عنوان یک "هولوکاست بازنگری" و توصیف اصطلاح انکار کننده هولوکاست به عنوان یک تحقیر امیز برچسب.

بیشتر: مرد مست در معرض خود را در خارج از نیویورک شهرستان, مهدکودک, پلیس می گویند

نازی ها و متحدان خود و همکاران به قتل شش میلیون یهودی در هولوکاست در جنگ جهانی دوم است.

در خارج از دادگاه رودولف کاهش یافته است به مصاحبه.

او می تواند نظارت پس از یک سال اگر او زیر تمام شرایط پرداخت هزینه و نمی ارتکاب هر جنایت.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب