Coronavirus کوکتل: Pa. مجلس سنا می گوید: بله به-برو نوشیدنی های مخلوط, لایحه حرکت به رژیم صهیونیستی است. Wolf

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 5:11 PM EDT مارس 13 سال 2020برای رفتن کوکتل یک گام نزدیک تر به تبدیل شد

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

برای رفتن کوکتل یک گام نزدیک تر به تبدیل شدن به یک واقعیت در پنسیلوانیا است.

چهار شنبه, مه 13 ایالت در مجلس سنا به اتفاق آرا رای دادند (48-0) در حمایت از اصلاح HB 327, که اجازه می دهد برای فروش نوشیدنی مخلوط به رفتن در طول رژیم صهیونیستی است. گرگ coronavirus اضطراری سفارش.

ماه گذشته وزارت امور خارجه مجلس نمایندگان با اکثریت رای به نفع اصلاح. این لایحه خواهد شد در حال حاضر صبر کنید برای رژیم صهیونیستی است. Wolf امضا.

خوش تیپ کابین صاحب رابرت گادفری گفت که آنها به احتمال زیاد خواهد شد قرار داده و برخی از آنها امضا کوکتل در منوی اگر گرگ نشانه های این قانون است.

"ما برخی از جالب کوکتل است که مردم لذت می برد بیش از سال," او گفت:.

در بالای این لیست درخشان Limon ساخته شده از در خانه Limoncello و اژدها فوم کوکتل ساخته شده با شراب قرمز تند جین و اقطی مشروب.

گادفری گفت: آنها خریداری نکرده ظروف مورد نیاز به فروش نوشیدنی زیرا آنها در حال انتظار برای دیدن اگر لایحه امضا شده است.

قادر به فروش کوکتل به رفتن را مکمل دور مواد غذایی و شراب by-the-فروش بطری خوش تیپ کابین به تازگی آغاز شده است.

"مردم نمی آیند, مرکز شهر, بنابراین ما یک مقدار کوچکتر از فروش از ما را در انجام به طور منظم weeknight" گادفری گفت. "ما مقدار زیادی از کار بر روی فن آوری ما با سفارش آنلاین. ما حتی یک راه برای برنامه خود را-دور روز در پیش است."

رستوران نیز آغاز شده شراب جامعه پس از خاموش کردن. آن را می دهد کاربران دسترسی به شراب آنها نمی خواهد بود قادر به خرید مواد غذایی و یا فروشگاه های دولت.

مرتبط با: طاس تپه رسومات در دوور را تعطیل مس هنوز, نزدیک به دلیل coronavirus خرید اینترنتی

بیشتر: دارای coronavirus تغییر رستوران زندگی برای همیشه لطفا برای ؟ چگونه شیوع بازدید مهمان نوازی سخت ترین

اگر این لایحه امضا شده توسط رژیم صهیونیستی است. Wolf, مجوز رستوران taprooms و هتل ها قادر خواهد بود به فروش مخلوط روحیه نوشیدنی. این نوشیدنی باید حداقل 4 اونس و هیچ بزرگتر از 64 اونس و باید مهر و موم شده. همه فروش باید اتفاق می افتد قبل از 11 p. m. با توجه به این لایحه.

این لایحه به ارمغان می آورد اضافی اقتصادی امداد برای صنعت مهمان نوازی است که ضربه سخت COVID-19 بیماری همه گیر.

برای رفتن فروش مجاز خواهد بود تا زمانی که دولت همچنان تحت اورژانس را از فرماندار. Takeout فروش تنها مجاز در رستوران ها که در کمتر از 60 درصد ظرفیت و همچنین ارائه وعده های غذایی برای, pick-up, با توجه به قوانین.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب