کروناویروس در Pa.: هنگامی که مراقبت از کودک در مراکز بازگشایی? منابع برای کارگران ضروری

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 9:36 AM EDT مارس 13 سال 2020این بیماری همه گیر کوروناویروس طرح میتو

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

این بیماری همه گیر کوروناویروس طرح میتوانست زندگی او به عنوان یک مادر تنها.

به عنوان یک preparer مالیاتی, ملیسا, کارنی,37, تا به حال ساعت 8 صبح تا 4:30 بعد از ظهر شیفت در نیویورک بود و قادر به پرداخت هزینه مراقبت از کودک از طریق مراقبت از کودک مشاوران.

هنگامی که او کودک مرکز مراقبت پس از خاموش کردن رژیم صهیونیستی است. تام گرگ سفارش او ساخته شده ترتیبات با رئیس به کار از 6 بعد از ظهر تا نیمه شب ترک او 17 ساله به دنبال پس از او خواهر کوچکتر.

اما او همیشه گرفتن ساعت او نیاز به شناور باقی می ماند. کار وجود دارد اما کارنی نمی خواهم برای قرار دادن بیش از حد از فشار بر او است که با دستکاری یک کار و مدرسه به عنوان او آماده برای او در سال آخر دبیرستان.

"این یک مبارزه" کارنی گفت.

او نمی تواند درخواست برای بیکاری چرا که او گذاشته و او به طور داوطلبانه در زمان برش در ساعت به دلیل بزرگش تنها خانواده او بستگی دارد می توانید. و کارنی نشده است موفق در مرور منابع در دسترس برای مهد کودک به عنوان یک ضروری کارگر.

اما حتی اگر بسیاری از مکان ها به نظر می رسد به طور کامل خاموش در این شهرستان است که هنوز هم در فاز قرمز, منابع هنوز تا و در حال اجرا است.

که در آن برای پیدا کردن مراقبت از کودکان مهد کودک در نزدیکی من است ؟

دفتر رشد کودک و آموزش های اولیه (OCDEL) مسئول صدور مجوز مراکز مراقبت از کودکان و آنها شرکای کسب و کار با آموزش های اولیه مراکز منابع.

همانطور که از ماه فوریه وجود دارد کمی بیش از 7000 مجوز مهد کودک در پنسیلوانیا اما تنها در حدود 1,500 باز مانده است پس از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ سفارش.

معاون وزیر امور دفتر, رشد کودک و آموزش های اولیه تریسی Campanini گفت:"اوایل منابع آموزشی مراکز همچنان به انجام کسب و کار عملا و یا از طریق تلفن مشورت با خانواده."

در اوایل یادگیری مراکز منابع می تواند در ارائه اطلاعات به خانواده ها در مورد آنچه در مراکز مراقبت از کودکان در حال حاضر در منطقه خود و در صورتی که ثبت نام در دسترس است. آنها همچنین مدیریت مراقبت از کودکان کار می کند یارانه برنامه های کم درآمد خانواده.

با توجه به وزارت خدمات انسانی " به عنوان OCDEL در پاسخ به wavier درخواست برای ارائه دهندگان مراقبت از کودکان به باز باقی می ماند [گروه] اشاره است نام خود را به مناسب ELRC. این ELRC ساخت است خواستار پیگیری برای تعیین اگر تایید ارائه دهندگان فضا به مراجعه ضروری کارکنان خدمات برای ثبت نام در طول مدت بحران است."

قبل از همه گیر اولیه منابع برای محل مجوز مراکز مراقبت از کودکان در پنسیلوانیا بود با استفاده از قطب نما ابزار آنلاین. در شرایط فعلی مردم می توانند با پیدا کردن مراکز مراقبت از کودکان که در حال باز کردن در اینجا و یا با رفتن به بخش خدمات انسانی سایت.

در اینجا یک لیست از یادگیری اولیه مراکز منابع در پنسیلوانیا مرکزی:

195 درایو در خط

اورت PA 15537-6368

دفتر اصلی: 814-623-9129

یا 1-800-323-9997

تلفن: 814-323-9129

تلفن رایگان: 1-800-623-9997

فکس: 814-623-1444

ترجیح ارتباطی است که تماس های تلفنی.

منطقه 9: Cumberland, Dauphin, لبنان و پری شهرستانهای

701 Bosler خیابان سوئیت C

Lemoyne PA 17043-1819

تلفن: 717-210-3334

تلفن رایگان: 1-800-864-4925

فکس: 717-210-3373

E-mail: info@childcareconsultants.org

ترجیح ارتباطات e-mail: info@childcareconsultants.org

29 N. دوک خیابان

York, PA 17401-1204

تلفن: 717 - 854-2273

تلفن رایگان: 1-800-864-4925

فکس: 717 - 843-4158

E-mail: info@childcareconsultants.org

ترجیح ارتباطات e-mail: info@childcareconsultants.org

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا. ]

هنگامی که مراقبت از کودکان, مراقبت از مراکز بازگشایی در Pa.?

در تلاش برای کمک ضروری کارگران هر مرکز مهد کودک بسته پس از رژیم صهیونیستی است. تام ولف را در اواسط ماه مارس. و اگر شهرستان خود را در حال حاضر در "زرد" فاز گرگ رنگی طرح مراکز مراقبت کودک قادر به بازگشایی شده است.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: رژیم صهیونیستی است. Wolf نشان می دهد که Pa. شهرستانهای حرکت خواهد کرد به 'زرد' فاز 8 مارس

بازگشایی تحت اختیار مرکز مهد کودک, بنابراین شما می خواهید برای تماس با آنها را به صورت جداگانه به مطمئن شوید که آنها در حال بالا و در حال اجرا است.

دستورالعمل CDC

برنامه های مراقبت از کودکان است که تصمیم به ماندن باز دستور به رعایت این دستورالعمل از مرکز کنترل بیماری ها از جمله کارکنان و کودکان بزرگتر با پوشیدن ماسک زمانی که امکان پذیر است.

CDC همچنین توصیه می کند برنامه های زیر را در نظر بگیرید:

  • پیاده سازی اجتماعی فاصله استراتژی
  • تشدید تمیز کردن و ضد عفونی تلاش
  • تغییر رها کردن و انتخاب کنید تا مراحل
  • پیاده سازی روش های غربالگری تا ورود
  • حفظ یک کافی نسبت کارکنان به کودکان برای اطمینان از ایمنی.
  • برنامه ریزی و جذب کسانی که با مراقبت از کودکان تجربه به اطمینان حاصل شود شما باید فهرستی از جایگزین مراقبان که می توانید پر کنید اگر کارکنان خود را بیمار هستند و یا ماندن در خانه برای مراقبت از بیمار و اعضای خانواده.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر مشخص شده اطلاعات در مورد دستورالعمل CDC در cdc.gov.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن