شاهدانه درآمد: بالاتر و بالاتر

با COVID بحران چکش شهرستان خزانه — حدود 50 میلیون دلار برای هزینه های اضافی و درآمد از دست رفته همراه—شاهدانه

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

با COVID بحران چکش شهرستان خزانه — حدود 50 میلیون دلار برای هزینه های اضافی و درآمد از دست رفته همراه—شاهدانه فروش باقی می ماند در مورد تنها منبع درآمد که در آن شماره در حال بالا رفتن است. سه ماهه سوم درآمدهای مالیاتی از شهرستان شاهدانه اپراتورها—از ژانویه تا آوریل–بالغ بر $2.6 میلیون حدود 60 درصد بالاتر از زمان مشابه در سال گذشته. قرار داده راه دیگر این شهرستان در حال حاضر مطرح شده بیشتر درآمدهای مالیاتی از آن بحث شاهدانه صنعت در طول سه ماهه اول سال جاری بیش از آن در چهار سال گذشته است. شهرستان باقلا شمارنده در حال طرح ریزی مجموع درآمد سالانه $9.2 میلیون دلار در این سال اغلب تحویل به جمع آوری مالیات در کیف ترکیدن با 20 دلار اسکناس.

بحث که موظف هستند به وجود می آیند بیش از پیشنهاد جدید استفاده از زمین محدودیت های تولید شده توسط این شهرستان 113 شاهدانه اپراتورها قطعا رنگی توسط همه که پول.. یکی از انتقادات از صنعت جدید است که به آنها اجازه داده شده به خود را گزارش درآمد خود را بدون نظارت شهرستان جمع آوری مالیات. بیست و سه فایل نیست هر گونه گزارش در همه; 44 گزارش صفر ناخالص رسید; و 46 گزارش درآمد مشمول مالیات.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


برنارد Melekian این شهرستان, مدیر سایت شارژ با پرنده-فارسی حشیش صنعت خواهد بود به اطلاع آن دسته از اپراتورها که در زمینه هیچ گزارشی در تمام دو سه ماهه متوالی است که آنها را در معرض خطر از دست دادن بخش نامه مجوز که بر اساس آن دولت خود مجوز بر اساس هستند. Melekian گفت: او که یک بار قبل از این نامه با موفقیت لرزاند چند قفس.

در اخبار مربوط به یک وکیل به نمایندگی از صاحبان مرکز شهر درمانگاه شاهدانه فرستاده اند هشدار شدید نامه ای به شهرستان councilmembers و مدیران شهرستان باید آنها را سرگرم یک پیشنهاد از تدی Kabugos و صاحب ملک ری Mahboob برای قرار دادن یک چهار داستان شاهدانه emporium—با دو سطح محیط کشت یک سطح از فضای موزه اختصاص داده شده به حشیش مربوط به تم و فضای پشت بام مصرف کافه در سایت در حال حاضر اشغال شده توسط Forever 21 در گوشه ای از دولت و توپ Perdido خیابان.

Kabugos دو بار مطرح شده این ایده در اخیر جلسات شورای شده است و جلسه شخصا با councilmembers. در کمتر استرس بار چنین در خارج از جعبه پیشنهاد احتمالا می شده اند مرده در هنگام ورود اما با توجه به وخیم COVID مشکلات مربوط به مقابله با دولت و خیابان و شهر سالن را کاهش خزانه برخی councilmembers تا به حال ابراز علاقه به ایده. این زمان به نظر جدیدتر و بیشتر بی پروا راه حل برخی می گویند در دست است.

به نمایندگی از صاحبان ساحلی داروخانه واقع در چپلا خیابان وکیل کامرون Gharabilou خواست councilmembers به "رد هر گونه تلاش برای اعطای تاییدیه برای این عملیات از یک حشیش مصرف سالن در داخل محدوده شهر" مگر اینکه اپراتورهای دیگر داده شده بود فرصتی برای رقابت برای همان امتیازی و تمام شده بود به طور کامل بررسی.

ساحلی وکیل Gharabiklou استدلال کرد که Kabugo پیشنهاد شاهدانه کافه هنوز هم واجد شرایط به عنوان یک داروخانه حتی اگر هیچ یک از این محصول به فروش می رسد اجازه داده شد متشکرم; مانند او استدلال آن را نمی تواند تایید شود بدون نقض شرایط این شهر را جامع بررسی روند که در نهایت اجازه تنها سه درمانگاه ها باز می شود در داخل محدوده شهر است. Kabugos و Mahboob استدلال کرده اند که چنین مرکز فروش خواهد قرعه کشی خریداران جدید به شهر و ایجاد ترافیک پا به صورت نزدیک کسب و کار و ایجاد درآمد برای دولت شهرستان در حال حاضر به دنبال در یک 30 میلیون دلار در طول دو سال آینده. Kabugos است که هنوز پرداخت جزئیات نهایی خود را پیشنهاد و هیچ چیز به طور رسمی ارائه شده برای شهرستان در سالن نقد و بررسی. آن باقی مانده است دیده می شود چقدر سرد ساحلی نامه هشدار خواهد بود اما راه پیش رو برای Kabugos قطعا tilts بیشتر سر بالایی.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب