Ex-شیر سرخ منطقه مدرسه منطقه مدیر پنجه نرم می کند گناه به فساد از افراد زیر سن قانونی

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 10:04 AM EDT Jul 9, 2020سابق شیر سرخ منطقه مدرسه منطقه مدیر مجرم در

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

سابق شیر سرخ منطقه مدرسه منطقه مدیر مجرم در روز پنج شنبه به فساد از افراد زیر سن قانونی برای داشتن یک بیماری توهین آمیز در رابطه با یک دانش آموز.

چاد Keiser, 45, از ویندزور, شهرستان مورد آزار جنسی دانش آموز در دو سه نوبت در ماشین خود را بین هفت. 1, 2006 June 30, 2007. او فارغ التحصیل از منطقه دبیرستان در سال 2007.

تحت یک پیشنهاد درخواست توافق Keiser است به محکوم on Oct. 14 تا چهار سال مشروط. او نمی خواهد اجازه داده می شود به تماس با زن است.

مرتبط با: سابق شیر سرخ دبیرستان دین از دانش آموزان به اتهام فساد از افراد زیر سن قانونی

"من تا به حال مختصری رابطه جنسی با یک دختر 17 ساله زن وقتی که من بیش از سن 18 سالگی. این رضایت طرفین بود," Keiser گفت. "من متاسفم من تصمیم است."

Keiser گفت که او زندگی می کردند با اقدامات خود را برای بیش از یک دهه است. او گفت که او نمی خواهند فرزندان خود را به همان اشتباه.

"من درخواست بخشش از خانواده من و همسرم و قرمز شیر, مدرسه, منطقه," او گفت:. "من احساس می کنم مثل من به آنها کمی سیاه چشم."

بخوانید: پلیس در حال بررسی دو سابق شیر سرخ منطقه مدرسه منطقه کارکنان

نیویورک منطقه ای منطقه اداره پلیس شروع به تحقیق پس از دریافت گزارش از ChildLine این 24/7 خط تلفن برای گزارش موارد مشکوک از کودک آزاری و غفلت در پنسیلوانیا در سپتامبر. 26, 2019. Keiser استعفا از سمت خود به عنوان دین دانشجویی در شیر سرخ منطقه Junior High School on Oct. 2, 2019.

زن گزارش داد که رابطه او با Keiser شد و جنسی در سال 2006 زمانی که او 17. سوء استفاده جنسی پلیس گفت: به پایان رسید و در سال 2007 زمانی که او 18.

در آن زمان Keiser گفت: او معتقد است که او 31.

در پنسیلوانیا از سن قانونی در بسیاری از موارد است 16. اما قانون به رسمیت می شناسد شرایطی که در آن وجود دارد یک تعادل قدرت از جمله در بین معلمان و دانش آموزان است.

Keiser استخدام شد در شیر سرخ منطقه مدرسه منطقه در تاریخ 2 ژوئن سال 1997 و به عنوان یک معلم موسیقی در مکان های مختلف از اوت 1997 تا آگوست 2015. او پس از آن به عنوان دین از دانش آموزان در شیر سرخ منطقه دبیرستان از اوت 2015 به اکتبر 2019 با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده از طریق یک راست به دانستن قانون درخواست.

بیشتر: Ex-نیویورک حومه معلم می شود مشروط برای, جنایی, رابطه جنسی با دانش آموز

مشترک درخواست قاضی ماریا Musti طبخ عقب رانده صدور حکم پس Keiser می توانید تحت یک ارزیابی و دروغ سنجی برای دیدن اینکه آیا او می تواند همچنان به نظارت در تماس با کودکان خود را در حالی که در مشروط شدن.

"من در اینجا به micromanage شرایط مشروط شدن در محل" کوک گفت. "من متوجه او شده است زندگی خود را با کودکان و امیدوارم هیچ مسائل است."

در خارج از دادگاه Keiser و خود را وکیل کریس فرو کاهش یافته است به مصاحبه.

ارشد معاون دادستان ارین Kraska نیز کاهش یافته است به مصاحبه قبل از صدور حکم.

Keiser رایگان است در $25,000 نا امن وثیقه با توجه به سوابق دادگاه.

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن