می تواند کاهش سانتا باربارا زندان جمعیت بود تاریخی و دائمی است ؟

سیاه و سفید و قهوهای مایل به زرد: گاهی اوقات شما ببینید چه چیزی شما می خواهید برای دیدن. بار دیگر شما ببینید چ

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

سیاه و سفید و قهوهای مایل به زرد: گاهی اوقات شما ببینید چه چیزی شما می خواهید برای دیدن. بار دیگر شما ببینید چه چیزی شما نیاز به مراجعه کنید. پنج شنبه گذشته من برای دیدن هر دو در یک نشست فوق العاده برگزار شده توسط شهرستان و سرپرستان به بحث در مورد امن تر, ارزان تر و عادلانه تر جایگزین هایی برای قفل کردن مردم در زندان شهرستان است.

این جلسه برگزار شد در پاسخ به افزایش COVID بحران همراه با سیاسی گردباد شناخته شده به عنوان سیاه و سفید زندگی می کند ماده—پیشنهاد یک هشدار دهنده فوران سلامت عقل: شاید حتی یک بیماری همه گیر. در خطر hyperventilating ما به نظر می رسد در پرتگاه در یک لحظه تاریخی.

در اینجا چند حقایق اساسی.

همانطور که از هفته گذشته تنها 578 زندانیان در شهرستان سانتا باربارا زندان است. در نظر داشته باشید که در ماه جولای سال 2007 تعداد 1,268. در ماه جولای سال 2019 آن 898. غالبا زندان جمعیت ماند حدود 1000 زندانیان.

عکس: پل Wellmanمشروط رئیس Tanja Heitman: هیچ شواهد نشان می دهد دیگر مشروط شدن شرایط کار می کنند.

بسیار تهدید واقعی از توده عفونت ناشی از COVID ویروس به زندانیان و کارکنان زندان مجبور کلانتر مختلف شهرستان روسای پلیس منطقه وکیل مدافع عمومی شهرستان مشروط به ریاست قاضی و رفتاری سلامتی به قبول این واقعیت است که انتقال زندانیان تا زمانی که آنها مطرح نیست امنیت عمومی تهدید شد, به فوریت مورد نیاز است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


مقدماتی اعداد دلگرم کننده است. زندان جمعیت کاهش یافته بود 37 درصد از ماه مارس تا کنون شده است وجود دارد هیچ همراه موج جرم و جنایت. در واقع آن بوده است فقط مخالف است. از 476 زندانیان مجاز به ترک در اوایل انتشار خود از مارس 19, تنها 12 درصد بوده است بازداشت شد. از 338 افراد منحرف از زندان از طریق نظارت pretrial انتشار برنامه کمتر از یک درصد از آنها را زد به مشکل با قانون است.

پس از معاونین کلانتر رزرو 1,889 کمتر متهم مجرم به زندان شهرستان از آنها رزرو شده همان چهار ماه از سال گذشته است. در شهرستان سانتا باربارا, پلیس ساخته شده 20 درصد کمتر جنایت بازداشت و 55 درصد کمتر بزه بازداشت صادر شده 55 درصد کمتر استنادهای. در همان زمان حدود 1,700 مردم countywide صادر شده استناد سفارش آنها را به نشان می دهد تا به دادگاه در تاریخ بعد; در قبل از COVID جهان آنها رزرو شده اند به زندان شهرستان است.

با تمام است که اتفاق می افتد اعداد برای قتل, تجاوز ضرب و جرح و منازل به قصد سرقت یا کاهش یافته و یا افزایش اسمی. سرقت به عنوان مثال از افزایش 8 تا 12. Larceny و سرقت رفت و از 330 به 435. همه بخشی دیگر من جنایت—جدی ترین نوع رفت.

برای قسمت دوم جرایم—کسانی که از نظر شدت کمتر—غوطه بود به اندازه کافی به گوش خود را از داخل منفجر شدن. آنها رفت و از 2,199 سال گذشته (آوریل-مارس) به 1,503.

شاید این اعداد خواهد شد در طول زمان بدتر. آن را ممکن است. اما در عین حال با توجه به بالا تکرار جنایت و هزینه حدود 70 درصد و 170 دلار یک شب در زندان بود — اکثر شهرستان سرپرستان در حال حاضر به طور جدی بدانم که آیا از آن زمان به چیزی متفاوت را امتحان کنید. نه به ذکر است که بیش از نیمی از مردم در شهرستان قفل — در هر زمان داده شده — هنوز در انتظار محاکمه است. به عبارت دیگر آنها هنوز گناهکار می شود. تا COVID بسیاری وجود دارد چرا که آنها نمی تواند پست به قید وثیقه.

این مشکلات جدید. چه چیزی جدید است آشکار علاقه به انجام کاری درباره آن. اگر و هنگامی که COVID بحران تا کنون abates هیچ اشتها برای قراردادن 300-400 اسیب را به بطری از زندان شهرستان است.

تزریق این همه با یک مقاومت سیاسی ضرورت است سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست که نشان داد تا یکهو از طریق تلفنی squawk box به دولت غیر قابل انکار: مردم در زندان تمایل به نامتناسب فقیر و سیاه و قهوه ای است. مدافع تریسی Macuga شهادت 75 درصد از اداره کل موارد درگیر متهمان از رنگ.

عکس: پل Wellman (فایل)مدافع تریسی Macuga: 75 درصد از متهمان در حال سیاه و سفید و یا قهوه ای است.

ازدحام بیش از حد زندان چیزی جدید است. در واقع آن را تشکیل جدی حقوقی و اخلاقی و اجرای قانون چالش برای شهرستان از سال 1981. که زمانی که یک بیچاره هیتمن از سیاتل به نام دنیس بوید میلر شکایت county sheriff برای اجرای یک unconstitutionally متراکم و inhumanely اداره زندان شهرستان است. نگاه کردن به زندگی بدون آزادی مشروط میلر تا به حال هیچ چیزی برای از دست دادن و به توافق منجر شود شاکی در یک ACLU طرح دعوی در دادگاه.

اخیرا یک لجبازی ائتلاف روان-سلامت طرفداران شده است که منجر به اتهام عدالت کیفری اصلاحات. سوخت غم و اندوه و ناامیدی این فعالان — اغلب مادران از فرزندان — موفقیت امن معنی دار هر چند قطعا افزایشی بهبود. به این نزاع یک ایالت سازمان حقوق معلولین کالیفرنیا شکایت کلانتر لایحه قهوه ای و کل شهرستان دولت ادعا, در میان چیزهای دیگر است که بیمار روانی زندانیان ریخته شد به زندان صورتی لاستیک دیواره سلول انفرادی, سلول بدون مراقبت یا درمان. که طرح دعوی در دادگاه اتفاقا فقط حل و فصل در هفته گذشته.

عکس: Daniel Dreifussدا جویس دادلی: جنایت انحراف در جدول برای اولین بار.

آشکارا کلانتر قهوه ای و دا جویس دادلی — برای تمام هشدارهای احتیاطی و یادداشت ها — قرار نیست تا مبارزه این گذشته پنج شنبه. دادلی — شروع به سر معلم مهد قبل از او یک مبارز دادستان قول داد برای حمایت از یک نام تجاری جدید انحرافی برنامه با هدف قرار دادن متهمان متهم جنایات. (چنین برنامه هایی در حال حاضر وجود دارد تنها برای افرادی که متهم به جنحه.) او همچنین پشتیبانی از گسترش تجربی عدالت ترمیمی برنامه — که در آن متهمان را جبران به قربانی به جای خدمت به هم — که گفت: تا به حال به نتایج مثبت است.

عکس: Daniel Dreifussکلانتر بیل براون: "منحرف کردن برای چه؟"

براون گفت: او دوست داشت صدا از "انحراف" در تئوری مطرح شده اما آنچه همواره $64 میلیون سوال: "منحرف کردن برای چه ؟" او خواستار است.

این یک سوال مشروع. اما رفتاری سلامتی تزار آلیس Gleghorn پاسخ قهوه ای چالش با برجسته جدید 16-تخت روان پزشکی قانونی تسهیلات که در سواحل جنوبی و 34 تخت او بخش امن در حاد-مرکز مراقبت در لامپوک. به همین ترتیب او در بوق و کرنا موفقیت جدید شرکت واحد واکنش که در آن معاونین کلانتر و روان-سلامت کارگران گشت با هم. این تیم در پاسخ به 759 callsfor خدمات توسط مردم دچار روان-سلامت بحران است. از کسانی که تنها 10 زخم شدن دستگیر شد. دیگران Gleghorn اشاره کردم قریب به درمان مناسب.

عکس: پل Wellmanسلامت روان تزار آلیس Gleghorn: 58 درصد در زندان شهرستان باید روان-سلامت یا ماده-سوء سابقه.

اما شما ممکن است بپرسید: چه کسی از این باید با defunding پلیس ؟ آن چه باید انجام دهید با ممنوعیت chokeholds? چه آن باید با ایجاد یک غیر نظامی بررسی هیئت مدیره به پرنده-سگ استفاده از زور توسط اجرای قانون و دیگری کمیسیون به حذف بخش آن سیستمیک نژادپرستی? به صداقت ،

سوال واقعی آنها هنوز برای مقابله با این است که چه مقدار از پول ذخیره شده توسط در حال اجرا کمتر شلوغ زندان می تواند منحرف به جامعه برنامه هایی که آدرس پایین دست تاثیر نژادپرستی. تا حدی که آنها با تمرکز بر هر یک از مسائل داغ دکمه آن را اعلام کرد که در سال 1927 پلاک بر روی یک سنگ بزرگ در دادگاه را فیگوئروا خیابان ورودی — تجلیل از "زنان سفید پوست" که عبور از صحرا با کاشفان اسپانیایی ساخت De Anza سفر—تا به حال برداشته شود. "خلاص شدن از لعنت سنگ" سرپرست گرگ هارت اعلام کرد. استاد راهنما پیتر آدم تنها مغلوب ساختن پیشی جستن حامی در هیئت مدیره اعتراض. چنین عمل او اظهار داشت خواهد بود ارزش تنها از "بلشویک های فرهنگی انقلاب و طالبان."

این همه سال گذشت که سنگ در راه من به پوشش محاکمات من هرگز یک بار متوجه شدم که پلاک و یا آنچه در آن گفت.

خیلی من حدس می زنم برای دیدن آنچه که شما می خواهید.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب