صرفه جویی در Penn State football فصل ؟ 'ما باید برای پیدا کردن یک راه برای آن را به کار ...'

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 4:59 PM EDT مه 6 2020جیمز فرانکلین برای تلفن های موبایل به طور فزاینده

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

جیمز فرانکلین برای تلفن های موبایل به طور فزاینده ای با اعتماد به نفس است که فوتبال کالج, از جمله پن استیت را از دست ندهید یک فصل است.

مهم این است که انعطاف پذیری و آماده سازی برای آن ممکن است وی تصریح کرد در طول یک شنبه تماس تصویری با خبرنگاران. که بستگی دقیق لایه های به نگه داشتن دانش آموز ورزشکاران و مربیان و طرفداران امن در امان coronavirus بیماری همه گیر.

سازگاری او گفت: "آیا آنچه را به این کار بر روی تمام سطوح.

یک مثال کوچک است که چگونه یکی از بازیکنان خود را گزارش شده است که ماندن در شکل "وزنه برداری" با مادرش بزرگ ظروف پخت و پز روغن است.

رهبر Penn State را امیدوار کننده ترین تیم در سال به نظر می رسید باز به حالات از شروع فصل بعد در پاییز کوتاه شدن آن و یا حتی بازی در اواخر زمستان یا بهار.

دلفین میامی به تازگی پرداخت شده برای بررسی راه برای دوباره باز کردن یک NFL ورزشگاه در زمان اجتماعی فاصله و محدود فن دسترس است.

"من فقط باز و انعطاف پذیر برای انجام هر آنچه که ما احتمالا می تواند آن را به کار. چون من فکر می کنم اگر ما آن را به کار وجود دارد رفتن به یک معضل اساسی در سراسر هیئت مدیره" فرانکلین گفت: ذکر از دست دادن درآمد.

"حتی اگر ما به این سناریو به عنوان شدید به عنوان داشتن طرفداران ... شما فقط باید انعطاف پذیر و باز به هر یک از این چیزها هر یک از این حالات. چرا که در پایان روز, ما باید برای پیدا کردن یک راه برای آن را به کار به عنوان طولانی به عنوان افراد سالم هستند."

او را صدا نمی کند که اگر هر گونه تصمیم گیری های مهم در پن استیت یا در یک ده و یا در سطح ملی شد و لزوما به نزدیک بودن اعلام کرد. او گفت بازیکنان می تواند آماده برای یک فصل با عنوان کمی تا یک ماه در دانشگاه آموزش است.

هر چند پزشکی و مشاوره ایمنی از جمله سریع و پرکار تست راهنمای هر مجدد افتتاح دو و میدانی, مناجات تغییرات به روال عادی هنوز هم دنبال کنید. معمولی تیم پزشکی نیز می تواند در حال حاضر روز به دلیل نیاز به از بین بردن گروه های بزرگ. جلسات تیم دشوار خواهد بود برای نگه داشتن در هر مد.

"آیا شما (حتی) رفتن به دیدار با همه شما quarterbacks در همان زمان؟" فرانکلین گفت. "اگر شما در دیدار با تمام quarterbacks ... و همه آنها مریض شما لازم نیست که یک سالم کارفرمایی.

"این است که بسیار پیچیده تر از بسیاری از مردم به دنبال در. که در آن چالش ها می آیند."

دیگری را در برخورد با با بخش های یک ملت دوباره باز کردن در سرعت های مختلف که در آن برخی از لیگ ها و مدارس ممکن است قادر به جمع آوری تیم خود را قبل از دیگران. این می آید به عنوان افزایش تعداد روسای دانشگاه ها امیدوار هستند به دوباره باز کردن درهای خود را برای ترم پاییز.

"همه ما بزرگ شده در یک NCAA است که سعی کردم تا آنجا که آن را احتمالا می تواند به سطح زمین بازی" فرانکلین گفت.

بنابراین "وجود دارد باید برخی از نوع دستورالعمل در سراسر کشور از NCAA مطمئن شوید همایش نیست هل دادن برای باز کردن زودتر از آنها باید. اما من فکر می کنم اگر شما را به آن را هر بیشتر از آن شما در حال رفتن به انجام آسیب بیشتر از شما در حال رفتن به انجام خوب است."

اهمیت صرفه جویی در اين فصل آینده رهبری بهداشت دستورالعمل های بیشتر هیچ گونه نگرانی در مورد آن زمان فرانکلین گفت.

"بنابراین معنا است که اگر ما حرکت در این فصل که ما از دست دادن بهار توپ (2021)? من فکر می کنم اگر مردم مجبور به انتخاب بین از دست دادن این فصل و یا از دست دادن بهار, توپ, آنها می خواهم تا بهار توپ شما می دانید ؟

"و اگر این بدان معناست که ما باید برای تنظیم در فصل آینده بازگشت کمی من مطمئن نیستم. من حدس می زنم من نقطه است که ما باید به انجام همه چیز را در قدرت ما برای این کار و انعطاف پذیر و باز فکر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب