'بچه ها در حال نشئه:" پس از بیش از یک دهه از امید Kennard-دیل پرده جدید چمن زمین فوتبال

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 8:16 PM EDT Jul 20, 2020آن چیزی است که دانش آموز ورزشکار در Kennard-دیل

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

آن چیزی است که دانش آموز ورزشکار در Kennard-دیل دبیرستان را می خواستم برای سال.

و پس از بیش از 10 سال از دفاع از آن و قرار دادن قطعات در محل مدرسه تا در نهایت از آن ساخته شده اتفاق می افتد.

Kennard-دیل به پایان رسید نصب چمن زمین فوتبال در اوایل این ماه که استفاده خواهد شد توسط بسیاری از تیم های ورزشی در مدرسه بالا است. تیم های برگزاری شده است داوطلبانه تابستان تمرینات در این زمینه هفته گذشته.

"مانند 12 سال پیش است که در هنگام مکالمه برای این آغاز" Kennard-دیل مدیر ورزشی گری McChalicher گفت. "بچه ها همیشه می خواستم اما جامعه احساس نمی کند ما به آن نیاز. وجود تلاش های مردمی برای بالا بردن آگاهی به آن است.

"تبدیل شد وجود دارد این" چرا ما ؟ " ذهنیت. اگر من می توانید به داور یا Susquehannock یا بهار بیشه و باید این نوع زمینه ها و امکانات چه بسیار متفاوت در مورد ما ، آن را تبدیل به یک نبوت خود انجام است."

بیشتر: به عنوان دانشگاه, همایش های تعلیق دو و میدانی PIAA 'ماندن این دوره با سقوط ورزش در حال حاضر

بیشتر: "این باور نکردنی:' نیویورک شهرستان بومی در آستانه عنوان در ESPN-تلویزیونی پرتال تخصصی اولی مسابقات

جنوب شرقی منطقه مدرسه, مدرسه, مدیره تصویب این طرح به نصب چمن میدان در ماه فوریه است. McChalicher گفت: نمی دانم دقیق هزینه اما دستور از Feb. 20 جلسه هیئت مدیره اعلام کرد که بودجه برای این پروژه $814,225. آن را برای پرداخت از طریق مدرسه منطقه سرمایه صندوق ذخیره و نیاز نیست مالیات مطرح شود.

این رشته در حال حاضر دریافت یک پاسخ مشتاق از مدرسه در ورزشکاران است. هر دو برای خود ویژگی های زیبایی شناسی و حس غرور و افتخار است که با آن می آید.

"بچه ها شده اند نشئه," Kennard-دیل مربی تیم فوتبال کریس گروب گفت. "با توجه به همه گیر آنها واقعا هیجان زده به دریافت خارج می شود و بر روی آن است. همه آنها را به مانند آن عمل می کنند باعث می شود آنها را اجرا سریعتر.

"من دعا ما را وادار به استفاده از این سقوط و باید صبر کنید یک سال کامل."

یک جنبش مردمی برای حمایت از

اکثر مدارس در YAIAA باید چمن زمین فوتبال با تعدادی از مدارس جدید از جمله آکسفورد, Litchfield, جنوب غرب و نیویورک کاتولیک نصب آنها در سال های اخیر است.

لیگ 16 نیویورک شهرستان, مدارس تنها غرب York, هانوفر و نیویورک شهرستان تکنولوژی هنوز هم زمینه های چمن. هانوفر شروع به ساخت زمین های چمن برای آن رشته هاکی و تیم های فوتبال در سال 2018 است.

برای Kennard-دیل داشتن یک زمین چمن شد سردرد در سال های اخیر با تیم فوتبال اغلب به اشتراک گذاری آن با ورزش هاکی روی چمن و چوگان سرپهن. تا پایان فصل پاییز, سطح بازی بود که اغلب در ظروف سرباز یا مسافر با توجه به گروب.

"این همیشه پاره کردن" گروب گفت. "ما در تلاش برای قرار دادن یک سیستم آبیاری اما در این زمینه فقط می شود آمار خورشید هر روز است. وجود دارد مقدار زیادی از ساییدگی و پارگی."

برای Kennard-دیل دختران تیم چوگان سرپهن که رسید دولت عنوان بازی در سال 2017 و 2018 بازی در یک زمین چمن ساخته شده آن را سخت تر به برنامه درجه یک رقابت و یا مجبور قوچ برای همیشه در جاده ها در برابر آن دسته از مخالفان است. سر مربی کلی Wetzel گفت: Cumberland دره متوقف شد و برنامه ریزی ها در برابر آنها را ندارد زمین های چمن.

Wetzel گفت که امیدوار است زمینه های جدید را تشویق تیم از منطقه فیلادلفیا به بازی بازی های قوچ و یا اجازه می دهد آنها را به میزبان مسابقات.

"ما به حال یک خانه داد و بیداد در بسیاری از سال است. بسیاری از بازی های ما در برابر فیلادلفیا تیم ما برنامه دور چون تیم نمی خواهید به درایو یک ساعت و نیم به بازی بازی های برگزار شده (با توجه به آب و هوا)," او گفت:. "یا تیم نمی خواهید به خطر آسیب. یک تیم خوب است که یک تیم خوب بدون توجه به جایی که آنها بازی کند. اما چمن شما کمک می کند تا برنامه بهترین تیم و این زمانی که شما پیدا کردن چقدر خوب شما هستند

اما اضافه کردن یک زمین های چمن بود که آسان تر از انجام گفت, به خصوص در مدرسه است که تا چند سال پیش هنوز هم بازی بود شنبه بعد از ظهر بازی به دلیل آن را ندارد چراغ.

منطقه ای که در آن Kennard-دیل فعلی فوتبال استادیوم ایستاده بود که قبلا مورد استفاده برای تنها و میدانی تا پایان 2015 فصل است. McChalicher گفت که زمانی که او برای اولین بار وارد مدرسه یک باور وجود دارد — پس از افشا و خنثی — که یک زمین فوتبال مناسب نیست داخل مسیر است.

اما بعد از ظهر شنبه بازی نمی قرعه کشی بزرگ جمعیت یا جامعه با هم McChalicher و مدرسه ورزشی, گروه شروع به دنبال راه هایی برای ایجاد مدرسه فوتبال جو بهتر است.

بیشتر: درایو های تولد نقطه عطف: پاتریک Maloney, فوتبال, بازیکن, دوره نقاهت بعد از آسيب سر

آنها در اصل با استفاده از قابل حمل چراغ سیل — نوع اغلب استفاده می شود برای پروژه های ساخت و ساز -- به حرکت می کند فوتبال بازی جمعه شب. یک کمپین سرمایه در ابتدا شروع به نصب چمن میدان به پایان رسید تا رفتن به سمت در آوردن چراغ های جدید برای جریان ورزشگاه. با توجه به هزینه های آنها منتقل سفید از میدان به استادیوم جدید.

با سقوط 2016 قوچ بود بازی جمعه شب بازی در مکان فعلی خود را و جمعیت اندازه باید به طور فزاینده ای رشد کرده و پس از آن. این مدرسه به تازگی ساخته شده یک رشته جدید و McChalicher گفت: تمام کسانی که مراحل منجر به هیئت مدیره مدرسه در نهایت تصویب این زمین های چمن این زمستان.

"مردم کار کرده اند در این صورت و در حالی که همه این چیزها پله سنگ" McChalicher گفت. "فقط یک مقدار زیادی از مردمی و آگاهی است. بدیهی است که شما باید دو گروه از مردم در یک منطقه مدرسه افرادی که کودکان و نوجوانان در سیستم و افرادی که مالیات پرداخت اما لازم نیست که بچه ها در مدرسه دیگر. و برداشت متفاوت خواهد بود. اما ما حرکت رو به جلو تصمیم گرفت آن مورد نیاز بود و این بود کل گروه تلاش است."

در حالی که دو و میدانی در طول سال تحصیلی آینده می تواند بدیهی است که تغییر توسط coronavirus همه گیر McChalicher گفت: ورزشی بخش را با تدبیر و برنامه به طوری که مدرسه, فوتبال, هاکی روی چمن, چوگان سرپهن و تیم های فوتبال همه را وادار به استفاده از این زمینه است. او گفت: تیم فوتبال احتمالا استفاده از آن حداقل پس از آنها یک تمرین درست و تنها پنج بازی در آن یک سال است.

او اضافه کرد که آن را نیز به نفع جامعه است زیرا بسیاری از جوانان محلی و تفریح تیم مدرسه در زمینه های.

در حالی که هنوز وجود داشته باشد هزینه های نگهداری McChalicher گفت: مدرسه احتمالا صرفه جویی در پول در چیزهایی مانند پوشش زمین و چمن زنی.

"این قطعا صرفه جویی در مقدار زیادی از سردرد و آن را به یک تجربه بهتر برای بچه ها" McChalicher گفت. "نتیجه نهایی این است که آنها نشئه است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب