آیا نامرتب دانه از خارج از کشور وارد صندوق پستی خود را? در اینجا چگونه به آنها رسیدگی

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 11:00 AM EDT Jul 28, 2020اگر شما دریافت یک بسته دانه در پست الکترونیکی

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

اگر شما دریافت یک بسته دانه در پست الکترونیکی که شما نمی سفارش از خارج از کشور نیست آنها را پرتاب کردن و یا کارخانه آنها را با توجه به وزارت کشاورزی.

آن را به احتمال زیاد بخشی از یک کلاهبرداری است و شما باید گزارش آن را به وزارت کشاورزی ایالات متحده برای دریافت دستورالعمل در مورد نحوه رسیدگی به آنها با توجه به انتشار اخبار.

مصرف کنندگان در سراسر کشور در حال دریافت نامرتب دانه در بسته که به عنوان برچسب طلا و جواهر. این unlabeled دانه حمل می شد از خارج از کشور.

دانه نباید کاشته شود و یا پرتاب چرا که آنها ممکن است شامل بیماری های گیاهی و علف های هرز یا invasive گیاهان است که می تواند آسیب های دولت در صنعت کشاورزی و یا اکوسیستم انتشار متحده است.

"دانه های فروخته شده در پنسیلوانیا با دقت مورد آزمایش قرار به اطمینان حاصل شود که آنها از نظر ژنتیکی خالص و تنظیم شده به اطمینان حاصل شود که آنچه بر روی برچسب است که چه چیزی در بسته" وزیر ردینگ گفت: در انتشار اخبار. "کاشت بذور بدون دانستن اینکه چه چیزی آنها را ویران می تواند با محیط زیست ما, از بین بردن محصولات کشاورزی و متحمل هزینه تلاش های کنترل برای سال آمده است."

جلسه نیاز: گرگ می دهد با تشکر از کسانی که کمک به تغذیه پنسیلوانیا خانواده گرسنه

فروشگاه های مواد غذایی: ثبت تقاضا برای وانت و تحویل می آید چه بعدی ؟

دولت می گوید مرموز دانه به احتمال زیاد یک کلاهبرداری شناخته شده به عنوان "مسواک زدن" برای افزایش فروش آنلاین. شرکت های خرید محصول خود را از طریق حساب های جعلی و سپس ارسال آن به آدرس واقعی است. فروشنده می نویسد: در یک بررسی مثبت از حساب جعلی انتشار متحده است.

اگر شما موفق به دریافت دانه تماس با وزارت کشاورزی ایالات متحده محرمانه Antismuggling تدریس خصوصی در 1-800-877-3835 و یا ارسال ایمیل به SITC.Mail@aphis.usda.gov.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب