دانش آموزان معلول تقاضای ورود در UC سیستم

غیر فعال UC دانش آموزان در حال صحبت کردن برای بهبود گنجاندن در UC سیستم به افتخار سالگرد 30 فدرال آمریکایی های

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

غیر فعال UC دانش آموزان در حال صحبت کردن برای بهبود گنجاندن در UC سیستم به افتخار سالگرد 30 فدرال آمریکایی های معلول از سال 1990 یا ادا.

در پاییز گذشته UC Davis تحصیلات تکمیلی دانشجو مگان لینچ شروع به کامپایل یک لیست از تمام او فکر کرد که او نیاز به بهبود به جای غیر فعال دانش آموزان در محوطه دانشگاه. از آن پس UC دانش آموزان با UC دسترسی در حال حاضر مشغول به کار در انتشار ناتوانی انصاف و عدالت خواسته در قالب اسناد به دنبال دسترسی بیشتر زیرساخت ها و همچنین افزایش دسترسی و ورود برای غیر فعال دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان در دانشگاه UC.

لینچ گفت: مفهوم اجتماعی مدل ناتوانی مرکزی برای جنبش است.

"این مدل اجتماعی از کار افتادگی می گوید:" نگاه من غیر فعال شده توسط خود من وضعیت در هر نقطه در نزدیکی آنجا که شما ناتوان من می گویند و من دلار مالیات و خرید محصولات است که من نمی توانم استفاده و ساخت که تنها انتخاب محصول که در اینجا' " لینچ گفت.

در ماه ژانویه لینچ بیمار بود با آنفولانزا و نمی خواهید به فاش کردن دیگران در اطراف او.

او تا به حال یک آزمون زمانبندی شده است که هفته اما هنوز هم انتظار می رود به امتحان مگر اینکه او تا به حال توجه داشته باشید دکتر.

"آنها فقط نمی خواهد به حرف من برای آن" لینچ گفت. "من نمی باید خانواده مراقبت از من. من لازم نیست که هر کسی که رفتن را به من شما می دانید. من می خواهم که به بیمار به عنوان یک سگ برو به سلامت دانش آموزان و در معرض افراد دیگر به این بیماری برای دریافت توجه داشته باشید برای اثبات به شما که من بیمار کافی است."

مطالبات مدافع ادا نمی شود به یک "سقف" و ادعا می کنند که سیستم UC به طور کامل ملاقات ادا شرایط.

به عنوان مثال اگر چه دوچرخه سواری محبوب ترین نوع حمل و نقل در دانشگاه UC Davis, دشوار است برای دانش آموزان معلول برای دسترسی به قفسه های دوچرخه با توجه به لینچ. او اضافه کرد که او سعی تماس با پردیس پارکینگ و حمل و نقل, خدمات, اما تا به حال یک زمان بسیار دشوار است هر کسی نشست. خواسته ها ادعا می کنند که دانش آموزان گفته شد قفسه های دوچرخه بودند که تحت پوشش تحت ادا.

علاوه بر این با توجه به خواسته های بسیاری از abled دانشجویان در انتخاب دانشگاه UC برای "رونق" فرهنگی و برنامه های ورزشی و مسکن و امکانات رفاهی. اما دانش آموزان معلول گاهی اوقات عدم وجود این امکانات در برخی از دانشگاه های غیر فعال دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیاز به زندگی می کنند نزدیک به دانشگاه داده نشده در اولویت مسکن قرعه کشی.

UC برکلی در حال حاضر تنها دانشگاه در UC سیستم با یک معلول makerspace با توجه به Nate Tilton مدیر آزمایشگاه برای دانشگاه برکلی ناتوانی آزمایشگاه.

Tilton گفت: افراد معلول حرکت جهان "متفاوت" و نیاز به یک makerspace در اطراف محور انعطاف پذیر طراحی شده است.

برای حمایت بیشتر امکانات رفاهی در سراسر UC سیستم Tilton گفت: universitywide غیر فعال دانشجویی گروه حمایت باید ایجاد شود.

"معلول جامعه دانشگاه سزاوار به شرکت در فقط به عنوان فعال و غنی پردیس زندگی به عنوان abled اعضای دانشگاه و جامعه" مطالبات دولت است.

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDm.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب