دوور منطقه, مدرسه, مدیره, رای به تجدید نظر حکم دادگاه در واشنگتن Township تجزیه

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 11:01 PM EDT Jun 16, 2020طراحی از شادی و کف از مخاطبان دوور منطقه مد

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

طراحی از شادی و کف از مخاطبان دوور منطقه مدیره مدرسه در روز سه شنبه به اتفاق آرا رای به تجدید نظر اخیر حکم دادگاه است که اجازه می دهد Washington Township به جدایی و پیوستن به شمال York County School District.

پنسیلوانیا دیوان عالی کشور باید به توافق برسند به این صورت. انتقال تاثیر می گذارد حدود 250 دانش آموزان و تنظیم شده است به اتفاق می افتد در 2021-22 سال تحصیلی.

در ژوئن 4, مشترک المنافع دادگاه حکم داد که ایالتی پنسیلوانیا, تخته, آموزش و پرورش نادرست تفسیر استانداردها و باید تایید انتقال. این تصمیم مشخص شده آخرین توسعه در سال نبرد قانونی که در سال 2012 آغاز کرد که Washington Township, آموزش و پرورش ائتلاف ثبت یک دادخواست در نیویورک دادگاه از موضع مشترک.

فشار برای تجزیه به دست آورده حرکت پس از بسته شدن Kralltown مدرسه ابتدایی در سال 2011.

مرتبط با: Washington Township می تواند جدا از دوور منطقه مدرسه منطقه خودگردان. دادگاه تجدید نظر قوانین

قبل از رای دادن, Nathan Eifert رئیس جمهور از دوور منطقه مدیره مدرسه تشکر هر کس در هر دو طرف از این موضوع برای اینکه احترام. او تاکید کرد که او داشت برای خودش.

Eifert گفت: در این مورد نه تنها تاثیر دانش آموزانی که در واشنگتن زندگی می کنند Township اما "به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از خانواده" در مدارس. او بعد از خواندن اطلاعات در مورد عملکرد مدرسه, مشخصات نمرات در دوور منطقه مدرسه منطقه.

"اگر این استدلال این است که واقعا در مورد ارائه بهتر آموزش و پرورش برای دانش آموزان ما پس از آن من خواهد با احترام بپرسید که Washington Township, آموزش و پرورش ائتلاف تجدید نظر خود را در موضع و برداشت خود را در مورد" Eifert گفت. "دوور است که انجام و اجرای فوق العاده خوب — و آن را عادلانه نخواهد بود برای ریشه کن کردن بیش از 250 کودک از مدارس آنها عشق و دوستی آنها را ساخته اند."

جزئیات: شمال نیویورک شهرستان, خانواده تقسیم در مدارس

بسیاری از کسانی که در جلسه حضور داشتند در دوور مدرسه ابتدایی عینک قرمز تی شرت که نشان داد برای حمایت از ما را در دوور مدارس یا K. I. D. S که مخالف این انتقال است.

بیش از نیم دوجین مردم صحبت کرد و در نظر عمومی. تمام خواست هیئت مدیره مدرسه به دنبال درخواست تجدید نظر.

آنها در مورد ریشه های عمیق است که خانواده خود را در دوور جامعه است. چند ابراز نگرانی در مورد راه های مختلف که این حرکت تاثیر می گذارد دانشجویان فعلی. دیگران انتقاد تجزیه طلبی به عنوان یک ماموریت برای کاهش مالیات است.

هدر Dengler گفت: در این سال شده خواهد بود پدرش 55 او 30th و برادرش 25 دوور منطقه High School reunion. این COVID-19 همه گیر ممکن است گرفته ام دور برنامه های خود را برای جشن به مناسبت, او گفت:, اما آن تغییر نکرده تعهد خود را به دوور جامعه و مدارس.

Dengler گفت: او دختر جوان ممکن است همان فرصتی برای فارغ التحصیل از خود alma mater. وی تاکید کرد: هیئت مدیره مدرسه برای درخواست تجدید نظر "فاحش حاکم است."

"من مادام العمر ساکن Washington Township, پنسیلوانیا دبیرستان مربی و یک مادر دلسوز که بهترین منافع کودکان در این منطقه در قلب" او گفت:. "تهدید در حال حرکت به یک رقیب منطقه را به شدت وزن برای نه سال گذشته بر دل بسیاری از والدین و به خصوص کودکان — که نمی خواهند به ترک دوور. این خانه ما است."

بعد ساندرا Laratonda گفت او شده است یک معلم در مدرسه منطقه و می داند که آن را برجسته و مربیان است.

او گفت: او دارای دو فرزند در مدرسه که در حال رفتن به پنجم و 10 نمره بود. Laratonda صحبت در مورد دستاوردهای آموزشی و به اعتباری به معلمان.

"مصرف آنها را بالاتر-انجام, مدرسه, منطقه, جایی که آنها ساخته شده است مثبت مادام العمر روابط با همسالان با معلمان با مربیان و با پدر و مادر دیگر را به سادگی از بین بردن آنها" Laratonda گفت.

در ضمن لیدیا Nailor گفت: یکی از دلایل اصلی است که او و شوهر او خریداری یک خانه در Washington Township است زیرا آن را در دوور منطقه مدرسه منطقه. هر دو فارغ التحصیلان هستند.

Nailor گفت که او باور نمی کند که دادخواست اولیه برای انتقال نماینده فعلی خواسته های جامعه است.

او گفت: مدارس باید مشابه هستند از نظر عملکرد تحصیلی. دادگاه نظر او اشاره کرد حتی شامل موارد زیر خط "مسلم است که هر دو مدرسه منطقه در حال حاضر 'پاسخگویی به نیازهای مختلف, استعدادها, توانایی ها و منافع" خود دانش آموزان است."

همچنین علاقه: رشد دوور منطقه مدرسه منطقه باز می شود با بلند پروازانه, دبیرستان, دبیرستان, برنامه

شمال York County School District باقی مانده است بی طرف در مورد انتقال.

رالف مک گرگور رئیس جمهور از Washington Township, آموزش و پرورش ائتلاف گفت: Dover منطقه مدرسه منطقه از حق درخواست تجدید نظر.

او گفت که او احساس می کند اعتماد به نفس است که تصمیم خواهد ایستاد.

"آن را مانند یک جامد مورد که من شک دارم که آیا این امر چیزی را تغییر" مک گرگور گفت. "ما فقط باید صبر کنید و ببینید."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن