راننده نتواند به حرکت بیش از نزدیک به اعتصاب افسر و سپس فرار از پلیس, مقامات می گویند که

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 5:14 PM EDT 26 مه سال 2020یک راننده موفق به حرکت بیش از یک افسر پلیس د

توسط NEWSWORLDS در 6 خرداد 1399

یک راننده موفق به حرکت بیش از یک افسر پلیس دست زدن به یک ترافیک توقف در طول مسیر 30 ماه گذشته و نزدیک به او زده با توجه به شمال نیویورک شهرستان پلیس منطقه ای است.

و بعد از پلیس کشیده بیش از این راننده بعد از شناسایی به عنوان Miquez Raheem دزموند Johnson او در زمان خاموش و چراغ پلیس در تعقیب یک استشهاد از علت احتمالی متحده است.

Johnson, 24, از 1100 جلوگیری از Skyview رانندگی در منچستر شهرستان شده است به اتهام فرار و یا تلاش برای دوری کردن از پلیس با در اختیار داشتن مقدار کمی از ماری جوانا برای استفاده شخصی و متعدد ترافیک استنادهای.

او متعهد شد به نیویورک شهرستان, زندان در ازای $100,000 وثیقه با توجه به سوابق دادگاه.

پلیس دست زدن به یک ترافیک توقف در طول مسیر 30 در نزدیکی Toronita خیابانی در منچستر شهرستان در شب مارس 20 زمانی که کوچک آبی فورد فیوژن موفق به حرکت و یا سرعت پایین در حالی که در حال گذر است.

این خودرو که در خط راست "تقریبا زده Ofc. Emenheiser به عنوان او خارج شد وسیله نقلیه خود را" استشهاد متحده است.

یک افسر دیگر که کمک به ترافیک متوقف, متوقف شد, و فورد فیوژن یک فاصله کوتاه.

افسر گفت: او می تواند بوی قوی از بوی ماری جوانا که از داخل خودرو و خواسته جانسون که در آن بود. جانسون دست افسر مشترک از مرکز کنسول استشهاد متحده است.

بیشتر: زن اعتصاب بستگان با خودرو پس از اختلاف در cookout, پلیس می گویند

بیشتر: آتش نشانی تحت بررسی پس از به تازگی به فروش می رسد خانه می سوزد در شهرستان جکسون

بیشتر: "من تحت فشار قرار دادند هل' متهم در خرچنگ قرمز در روز مادر

جانسون پلیس گفت که او دارای معلولیت است و نمی تواند راه برود اما گفت که او قادر خواهد بود به خارج شدن و نشستن بر روی تنه. افسر متوجه شده است که او تا به حال یک عصا در کنار او.

زمانی که پلیس پشتیبان وارد, یک مسافر در ماشین بیرون رفتم پلیس برای انجام یک خودرو را بررسی کنید. در حالی که پلیس اقدام به پت مسافر Johnson سوار دور استشهاد متحده است.

پلیس به دنبال فورد فیوژن. آن گذشت دو وسایل نقلیه — یک کامیون جعبه و یک سدان —در حالی که به سمت جنوب در Loucks آسیاب جاده ها است. جانسون تقریبا زده از یک وسیله نقلیه می دوزند lane, استشهاد متحده است.

جانسون سوار در نرخ بالای سرعت را از طریق یک محله مسکونی و موفق به توقف در علامت توقف.

پلیس خاتمه داده شود با پیگیری که در آن نقطه و بعد از آن در زمینه اتهامات عنوان شده علیه. او دستگیر شد و بیش از آخر هفته با توجه به اسناد دادگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن