اورژانس متون را می توان به 9-1-1

عکس: حسن نیت ارائه میدهد در حال حاضر قربانیان جرم و جنایت و یا سوء استفاده همیشه می توانید برای برقراری تماس ه

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهد

در حال حاضر قربانیان جرم و جنایت و یا سوء استفاده همیشه می توانید برای برقراری تماس های صوتی به خدمات اورژانس. با توجه به این واقعیت متون می تواند در حال حاضر فرستاده شده به طور مستقیم به 9-1-1 در شهرستان سانتا باربارا. متن سیستم نیز در خدمت ناشنوا و سخت شنوایی یا اختلال گفتار است و عمدتا به زبان انگلیسی در دسترس است.

اجرای قانون ستاد countywide اعلام کرد که سرویس جدید در اواخر ماه ژوئن حاکی از آن است که توانایی به متن 9-1-1 شد به ویژه مهم در این بیماری همه گیر. "ماندن در خانه سفارشات و شیوه می توانید با قرار دادن قربانیان خشونت خانگی و کودک آزاری و سالمند آزاری به تقریبا ثابت نزدیکی به معتادان خود و در نتیجه مانع توانایی خود را به جنایات گزارش شفاهی از طریق تلفن گفت:" کلانتر لایحه قهوه ای که صندلی سانتا باربارا شهرستان اجرای قانون روسای انجمن. متن به 9-1-1 می دهد قربانیان و شاهدان این جنایات راه دیگری برای گزارش آنها و به دست آوردن کمک کند."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این سرویس دارای محدودیت های آن به کمیسیون فدرال ارتباطات هشدار داد: تماس های صوتی سریع تر هستند و صدای در پاسخ به پایان می گوید بلافاصله که تماس گیرنده آنها متصل — یک متن می تواند زمان را برای انتقال و در دسترس نیست در همه زمینه ها. به علاوه معمولا با استفاده از علامت های اختصاری و اختصارات می تواند گیج کننده.

چهار تا از بزرگترین تلفن همراه ارائه دهندگان خدمات — AT&T, Sprint, T-Mobile و Verizon Wireless — شرکت در شهرستان سانتا باربارا برنامه است که هنوز در دسترس در سراسر کالیفرنیا. سانتا باربارا ستاد اضافه شده که dispatchers تلاش برای ترجمه 9-1-1 متون هستند که نمی شود به زبان انگلیسی اما آن می تواند تاخیر در پاسخ.

به سادگی ارسال پیامک به 9-1-1 یک راه حل بالقوه برای یک موجود مشکل است. کلانتر دفتر اضافه شده است که مکان باید با توجه به چنین متون باید محدود به شرایط اضطراری و تماس صوتی باید همیشه به عنوان اولین گزینه ای که عملی است.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب